malicious Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #2641 Del Skrevet 6. oktober 2017 Tålmodighetsprøve dette, selv uten å ha gått over termindato. I dag er en slik litt hormonell-sippedag. Skal ingenting før tårene kommer snikende. Hovne bein, vonde legger, tjukkfingre og litt brakkesjuk. Samboer mente jeg kunne ta bilen til nærmeste senter og ta en kaffe i sola. Godt tenkt, men jeg er jo ALENE hele dagen, hver dag. Fordi alle andre har en jobb å reise til Kanskje det fødes i helga - hvem vet! Klar iallfall :-D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 7. oktober 2017 #2642 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 10.16, malicious skrev: Tålmodighetsprøve dette, selv uten å ha gått over termindato. I dag er en slik litt hormonell-sippedag. Skal ingenting før tårene kommer snikende. Hovne bein, vonde legger, tjukkfingre og litt brakkesjuk. Samboer mente jeg kunne ta bilen til nærmeste senter og ta en kaffe i sola. Godt tenkt, men jeg er jo ALENE hele dagen, hver dag. Fordi alle andre har en jobb å reise til Kanskje det fødes i helga - hvem vet! Klar iallfall :-D God helg! God helg kjære deg! Nå er du snart i mål!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter #2643 Del Skrevet 8. oktober 2017 Ikke noe nytt å melde for egen fødsel, men jeg blir trolig tante i løpet av de neste 12 timene (maks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #2644 Del Skrevet 9. oktober 2017 Og tante ble jeg i går kveld! Kan jeg få føde snart også eller?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. oktober 2017 #2645 Del Skrevet 10. oktober 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2017 #2646 Del Skrevet 10. oktober 2017 Gratulerer som tante, så koselig! Håper du snart følger etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter #2647 Del Skrevet 11. oktober 2017 Samboer har fremføring av masteroppgave i dag. Så etter i dag kan jeg føde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #2648 Del Skrevet 12. oktober 2017 39+6 Vært på akupunktur i dag hos jordmor. Hun sjekket meg også, for å se om hun kunne strippe meg. Myk livmorshals på 2 cm, men lukket mormunn. Kunne likevel ikke utelukke føding i helga. Ble ikke strippa, som jeg håpet på, men jeg får smøre meg med tålmodighet! Termin kommende søndag. Forrige fødsel var jeg jo på dette tidspunktet allerede ferdig. Så det er jo litt spennende å gå litt lenger i svangerskapet. jeg spurte om hun ville kjenne på magen for å anslå vekt. Vet det blir gjetning, men er gøy uansett! Hun ville tro sånn 3,6 - 3,8. Litt ut ifra hvor langt han ligger inn i magen mot ryggen. På ABC, hvor jeg skal føde gjetter jordmor 3,5 - 3,6kg. ettersom storesøster var 3,9kg, 6 dager før termin er det jo ikke noe sjokk om pjokken er stor! har jo fått hilse på nevøen min som ble født søndag kveld. Han er så liten! 3,4kg - gigantiske føtter og lange tær Hatt ekstra med kynnere og murringer i dag. Kanskje fødsel snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. oktober 2017 #2649 Del Skrevet 13. oktober 2017 Så spennende med termin like om hjørnet! Snart er han her og du er tobarnsmor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #2650 Del Skrevet 13. oktober 2017 2 timer siden, Jill skrev: Så spennende med termin like om hjørnet! Snart er han her og du er tobarnsmor. Ja, det blir helt sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #2651 Del Skrevet 13. oktober 2017 Mulig sjekken til jordmor gjorde greier i går? Slimproppen har forlatt meg og det murrer i ryggen! jeg lukter baby i helgen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2017 #2652 Del Skrevet 13. oktober 2017 Så spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 13. oktober 2017 #2653 Del Skrevet 13. oktober 2017 Lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #2654 Del Skrevet 15. oktober 2017 Termindatoen er her! frøkna skal på en liten miniferie hos mormor og morfar og blir borte noen dager. Det kommer til å bli så stille her! Samtidig litt godt å kunne slappe ordentlig av.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 15. oktober 2017 #2655 Del Skrevet 15. oktober 2017 55 minutter siden, malicious skrev: Termindatoen er her! frøkna skal på en liten miniferie hos mormor og morfar og blir borte noen dager. Det kommer til å bli så stille her! Samtidig litt godt å kunne slappe ordentlig av.. Du får lade skikkelig opp før det braker løs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #2656 Del Skrevet 15. oktober 2017 5 timer siden, Ruccula skrev: Du får lade skikkelig opp før det braker løs Absolutt! Jeg gikk jo ikke til termin sist, så er inne i en periode med tålmodighet Samtidig har frøkna vært veldig trassig den siste uken, så deilig å tenke bare på meg selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #2657 Del Skrevet 16. oktober 2017 I dag har vært en god permisjonsdag. Godt humør, ikke utålmodig og har egentlig bare kost med meg lunsj ute, samt litt små-shopping. Har time for akupunktur i morgen igjen, mon tro om jeg har modnet litt mer? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter #2658 Del Skrevet 17. oktober 2017 Mer moden var jeg gitt! mykt og åpent. Ble derfor strippet, ikke verdens mest behagelige følelse, men overkommelig. Har siden Kl 17 derfor hatt hyppige kynnere som gjør mer og mer vondt. Kanskje vi faktisk snakker fødsel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 17. oktober 2017 #2659 Del Skrevet 17. oktober 2017 15 minutter siden, malicious skrev: Mer moden var jeg gitt! mykt og åpent. Ble derfor strippet, ikke verdens mest behagelige følelse, men overkommelig. Har siden Kl 17 derfor hatt hyppige kynnere som gjør mer og mer vondt. Kanskje vi faktisk snakker fødsel da? Væææh! Stripping høres brutalt jævelig ut faktisk! Lykke til!!! Hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter #2660 Del Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, Ruccula skrev: Væææh! Stripping høres brutalt jævelig ut faktisk! Lykke til!!! Hold oss oppdatert Hehe, skulle tro det var verre. Ubehagelig for min del, om jeg sammenligner med litt drøyere smerte 😅 ser ut som fødselen er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå