malicious Skrevet 26. september 2017 Forfatter #2621 Del Skrevet 26. september 2017 37+4 I går fikk jeg gjort så mye! Altfor mye, for kroppen sa jo helt stopp da jeg kom hjem fra kjøpesenteret. Snakk om ligamentsmerter, nedpress og bekkenvondt, var nesten på gråten. Samboer skulle i bursdag i går men sa han kunne være hjemme. Kunne jo være at mageboeren også skulle ha bursdag i går, mente han. God og omsorgsfullt av han, men ba han reise. Etter legging av kommende storesøster så var det sofa for min del og det hjalp en hel del. Søvnen begynner å bli dårlig. Det vil si, innsovningsfasen. Sliter med halsbrann, vondt bekken, vonde liggestillinger - you name it så i natt sov jeg med hodet kjempehøyt, det hjalp veldig! Våkna halv åtte av frøkna, så var i barnehagen litt etter halv ni Ellers bare ettervirkninger fra i går, for har vært så sur og sliten i dag Er ikke trøtt, bare sliten, så ingen vits i å prøve å sove. Lagt på sengetøy på leandervugga i stua, samt pakket nesten hele fødebag for mor og barn. You never know Ellers mye sofatid i dag samt litt rydding her og der. Det jeg orker egentlig. Selvfølgelig en påbegynnende forkjølelse på gang her hos meg, woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. september 2017 #2622 Del Skrevet 27. september 2017 På 26.9.2017 den 15.04, malicious skrev: 37+4 I går fikk jeg gjort så mye! Altfor mye, for kroppen sa jo helt stopp da jeg kom hjem fra kjøpesenteret. Snakk om ligamentsmerter, nedpress og bekkenvondt, var nesten på gråten. Samboer skulle i bursdag i går men sa han kunne være hjemme. Kunne jo være at mageboeren også skulle ha bursdag i går, mente han. God og omsorgsfullt av han, men ba han reise. Etter legging av kommende storesøster så var det sofa for min del og det hjalp en hel del. Søvnen begynner å bli dårlig. Det vil si, innsovningsfasen. Sliter med halsbrann, vondt bekken, vonde liggestillinger - you name it så i natt sov jeg med hodet kjempehøyt, det hjalp veldig! Våkna halv åtte av frøkna, så var i barnehagen litt etter halv ni Ellers bare ettervirkninger fra i går, for har vært så sur og sliten i dag Er ikke trøtt, bare sliten, så ingen vits i å prøve å sove. Lagt på sengetøy på leandervugga i stua, samt pakket nesten hele fødebag for mor og barn. You never know Ellers mye sofatid i dag samt litt rydding her og der. Det jeg orker egentlig. Selvfølgelig en påbegynnende forkjølelse på gang her hos meg, woohoo! Deilig å få gjort unna mye, men må ikke slite deg helt ut nå da. Kjenner meg igjen i vonde liggestillinger! Skjønner ikke hva han styrer med der inne så ekkelt som han har lagt seg til! Satser på du får kvelt forkjølelsen før den slår rot! Fødsel + forkjølelse virker ikke som en god kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. september 2017 Forfatter #2623 Del Skrevet 27. september 2017 4 timer siden, Jill skrev: Deilig å få gjort unna mye, men må ikke slite deg helt ut nå da. Kjenner meg igjen i vonde liggestillinger! Skjønner ikke hva han styrer med der inne så ekkelt som han har lagt seg til! Satser på du får kvelt forkjølelsen før den slår rot! Fødsel + forkjølelse virker ikke som en god kombinasjon. Mye bedre form i dag! Nei, må kjenne på det at jeg ikke er i like god form Så blir mye hvile og litt fiksing innimellom. Var på kontroll i dag. Alt så fint ut. Hodet godt nede i bekkenet, fin hjertelyd, selvsagt gått opp litt for mye i vekt mener jeg selv. Er nå på + 15 kg. Er ikke noe galt i å gå opp i vekt, men er litt sint på meg selv fordi jeg har spist mye usunt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 28. september 2017 #2624 Del Skrevet 28. september 2017 22 timer siden, malicious skrev: Mye bedre form i dag! Nei, må kjenne på det at jeg ikke er i like god form Så blir mye hvile og litt fiksing innimellom. Var på kontroll i dag. Alt så fint ut. Hodet godt nede i bekkenet, fin hjertelyd, selvsagt gått opp litt for mye i vekt mener jeg selv. Er nå på + 15 kg. Er ikke noe galt i å gå opp i vekt, men er litt sint på meg selv fordi jeg har spist mye usunt Sjæl! Jeg har gått opp 12 kilo fra uke 14 til nå...men jeg VET at jeg la på meg myyye frem til uke 14. Men siden jeg da ikke hadde veid meg på 2 år så vet jeg ikke akkurat hvor mye. Jeg kunne definitivt ha vært myye sunnere ja.. . Sånn går det når jeg ikke eier selvdisiplin! Når var det storesøster kom til verden? I hvilke uke? Hadde du en grei og problemfri fødsel med førstemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. september 2017 Forfatter #2625 Del Skrevet 28. september 2017 31 minutter siden, Ruccula skrev: Sjæl! Jeg har gått opp 12 kilo fra uke 14 til nå...men jeg VET at jeg la på meg myyye frem til uke 14. Men siden jeg da ikke hadde veid meg på 2 år så vet jeg ikke akkurat hvor mye. Jeg kunne definitivt ha vært myye sunnere ja.. . Sånn går det når jeg ikke eier selvdisiplin! Når var det storesøster kom til verden? I hvilke uke? Hadde du en grei og problemfri fødsel med førstemann? Litt glad for at en av cravings jeg har nå, og har hatt en stund er gulrøtter. Kunne vært så mye verre! (Hadde kanelboller med storesøster nemlig) Frøkna ble født 39+0 - startet av seg selv med rier. Og den regnes som problemfri fødsel, tror jeg Forhåpentligvis bana hu vei ut med sine nesten 4 kilo, så det skal gå litt lettere denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 28. september 2017 #2626 Del Skrevet 28. september 2017 13 minutter siden, malicious skrev: Litt glad for at en av cravings jeg har nå, og har hatt en stund er gulrøtter. Kunne vært så mye verre! (Hadde kanelboller med storesøster nemlig) Frøkna ble født 39+0 - startet av seg selv med rier. Og den regnes som problemfri fødsel, tror jeg Forhåpentligvis bana hu vei ut med sine nesten 4 kilo, så det skal gå litt lettere denne gangen Ble den regnet som problemfri for deg da? Spennende da! Da kan egentlig du føde når som helst nå du da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. september 2017 Forfatter #2627 Del Skrevet 28. september 2017 2 timer siden, Ruccula skrev: Ble den regnet som problemfri for deg da? Spennende da! Da kan egentlig du føde når som helst nå du da!! Hehe, forsåvidt, men hadde laaaaang latensfase, så var skikkelig sliten da den aktive fasen startet. Og så klart, det var jo forjævlig vondt uten noen smertelindring, men synes fødselen var fin altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. september 2017 Forfatter #2628 Del Skrevet 28. september 2017 37 + 6 Fødebaggen er klar Har etter nøye gjennomgang funnet dette var de lureste tingene til meg Helsekort Purelan Shampoo / Balsam i liten beholder hårbørste hårstrikk (!!) Ansiktskrem (ikke heeelt nødvendig, men husker jeg var tør i huden sist på barsel) tannbørste og tannkrem Lipsyl (ble veldig tørr på leppene sist) Mobillader Birkenstock 2-3 par digge mammatruser amme-bh Ammesinglett ullsinglet 2 par sokker deilige joggebukser som IKKE er tettsittende over rumpa Genser / cardiganTil babyen: Ullteppe 2 stk bodyer + bukse i str 50 nyfødt-sokker Hentesett: lue, ullsokker og ulldress gulpekluter pysj bilstol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. september 2017 #2629 Del Skrevet 28. september 2017 Så spennende å tittet innom deg, ikke lenge igjen nå! Vil gjerne være med på tipping, er jeg fryktelig kjip om jeg sier 19.10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. september 2017 #2630 Del Skrevet 28. september 2017 Tør du å ta med deg birkenstock på føden? Jeg ser for meg at man kan grise dem til og da kan det være greit med noen som nærmest kan kokvaskes etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. september 2017 Forfatter #2631 Del Skrevet 29. september 2017 13 timer siden, Nautika skrev: Tør du å ta med deg birkenstock på føden? Jeg ser for meg at man kan grise dem til og da kan det være greit med noen som nærmest kan kokvaskes etterpå Hoho! Tror du ikke jeg har birkenstock i plast / gummi også? De er perfekt til fødsel - de i skinn på barsel! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. september 2017 Forfatter #2632 Del Skrevet 29. september 2017 13 timer siden, La Traviata skrev: Så spennende å tittet innom deg, ikke lenge igjen nå! Vil gjerne være med på tipping, er jeg fryktelig kjip om jeg sier 19.10? Haha, ingen liker gjetning over termindato, men du skal få lov altså! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #2633 Del Skrevet 1. oktober 2017 38 + 2 I dag har jeg hatt besøk av flotte venninner og har hatt en liten babyshower. Visste om den på forhånd da jeg ikke er så veldig glad i overraskelser, spesielt ikke som gravid. Holder med at fødselen trolig er spontan, altså. Vi var totalt 12 stk og de hadde med mat og kaker Har dermed spist altfor mye sukker i dag og for lite sunn mat. Rugingen fortsetter i morgen. Snart er vi ferdig med ommøbleringen av soverom også, så jeg ser lyset i enden av tunnelen. Samboer har masterfremføring på fredag, så jeg skal prøve å knipe igjen en uke til, så han kan bli ferdig før jeg føder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #2634 Del Skrevet 2. oktober 2017 38+3 dagen etter babyshower, med fødefjes og vondt i hele kroppen. I dag er dagen jeg er ekstremt tørst, sliten og veldig lei. Håper dagene blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 2. oktober 2017 #2635 Del Skrevet 2. oktober 2017 Koselig med ikke-overraskende babyshower. Mine venninner har heldigvis respektert at jeg ikke ville ha. Spennende med masterfremføring. Og forhåpentligvis perfekt timet å bli ferdig med den. Håper også dagene blir bedre for deg. Kan ikke bli lei allerede nå i tilfelle det er 3 uker igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #2636 Del Skrevet 3. oktober 2017 La meg i går veldig sliten og vondt i kroppen, i dag har jeg ligget i senga hele dagen. Ringte inn til føden for å være sikker på at jeg gjorde de rette tingene. Paracet ved feber og ellers bare hvile fikk jeg beskjed om. Usikker på om det er formen min som endrer ting, men har siden jeg våknet i dag tidlig hatt av og på sterke kynnere ganske regelmessig. Hvorvidt det er starten på noe gjenstår jo å se. er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 3. oktober 2017 #2637 Del Skrevet 3. oktober 2017 Spennende!! Hold oss oppdatert!! Og masse lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter #2638 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg legger bort popcorn, det stoppa opp. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 4. oktober 2017 #2639 Del Skrevet 4. oktober 2017 slutt å være så spennende uten å fullføre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter #2640 Del Skrevet 4. oktober 2017 2 timer siden, LilleMy1989 skrev: slutt å være så spennende uten å fullføre! I know! feberfri, så da ville vel kroppen vente litt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå