Shiver Skrevet 8. februar 2017 #2461 Del Skrevet 8. februar 2017 Gratulerer så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 9. februar 2017 #2462 Del Skrevet 9. februar 2017 Her vil jeg følge med. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #2463 Del Skrevet 9. februar 2017 14 timer siden, Shiver skrev: Gratulerer så mye! :D 25 minutter siden, Jill skrev: Her vil jeg følge med. Gratulerer så mye! Jeg vet ikke helt om jeg vil si takk, da jeg tidligere i dag har blødd litt. Det gjorde jeg i forrige svangerskap også. Og vi hadde en hektisk morgen på vei til barnehage, jeg stresset, ble litt svett osv. Typisk utslag forrige svangerskap også. Det har gitt seg, så jeg krysser fingrene <3 Jeg reiste hjem fra jobb, og har tatt meg fri i morgen. Jeg skal hvile Annen morsom ting er jo at jeg ble tante for 2 uker siden til en liten gutt. Og i går fikk vi vite at det kommer en til i september. Ikke samme foreldre som de som fikk for 2 uker siden altså! H har 2 brødre. Så lillebror og fruen hans venter barn! Om mitt svangerskap går bra, så er terminen på disse søskenbarna 3-4 uker i mellom. Håper håper håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 10. februar 2017 #2464 Del Skrevet 10. februar 2017 Krysser fingrene for at det ikke er noe galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #2465 Del Skrevet 10. februar 2017 11 timer siden, Jill skrev: Krysser fingrene for at det ikke er noe galt! Takk! Vet ikke om jeg innbiller meg, håper ikke det, men har følt noe i magen i dag. Litt murringer som har kommet og gått. Så håper alt er i orden <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #2466 Del Skrevet 11. februar 2017 Våknet i dag med vondt i magen og kvalm. Hurra for magevirus i hus igjen! Dette har i allefall ikke noe med en eventuell graviditet i gjøre. For det kniper innimellom. Ellers så har lille frøken vært hos svigermor i dag, da samboer har vært borte og jeg er dårlig. Vi var oppe der alle 3 tidligere i dag. Så snakket vi om svigerinne som var gravid nå, og da sier svigermor "Ja, det er bare å hive seg rundt, så blir det 3 barnebarn i år!" Så ler vi litt og jeg reagerer på at snuppa hopper ned på fanget / magen min. Så da kommenterer jeg på at jeg er kvalm. Dere skulle sett blikket til svigermor.. "neeeheeiii????..." Ser på oss frem og tilbake og gliser. Jeg er så sykt dårlig på å holde pokerfjes, så nå tror hun jeg helt sikker er gravid. Jeg ville ikke si noe på det, sånn i tilfelle jeg ikke er det lenger, men den derre gløden i blikket hennes, den var til å føle på Lille frøken er i seng, jeg er feberish og nå blir det endelig godt å ta kvelden! Skal se Mesternes Mester i allefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 11. februar 2017 #2467 Del Skrevet 11. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #2468 Del Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #2469 Del Skrevet 14. februar 2017 Første av to legetimer overstått. Målt HCG i dag og håper på en økning på torsdag. Jeg tror jo det selv egentlig, for jeg har jo følt murringer og andre symptomer i det siste. Blir uansett fint å få det bekrefter /avbekreftet, så jeg ikke trenger å tenke unødvendig mye på det Om akkurat 1 uke i dag har vi en 2 åring i hus, det er ganske sprøtt å tenke på! Det minner meg forøvrig om at jeg aldri kom meg i form etter fødsel. Skulle jo starte å trene, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #2470 Del Skrevet 14. februar 2017 Leste litt bakover i boken her og det ser ut som blødningen i forrige svangerskap var rundt 4-5 uker. Stemmer jo på en prikk med det som har skjedd her nå. Satser på at det går fint denne gangen også <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #2471 Del Skrevet 16. februar 2017 Hcg fra tirsdag var på 3500, så får jeg resultat i morgen på prøven jeg har tatt i dag. Denne uken her har jeg sovet dårlig. Jeg kan sove til halv sju hver morgen, men våkner stort sett rundt 5 og får ikke sove noe særlig igjen. I barnehagen til lille frøken er det mange bursdager i disse dager. Teamet for 1 åringer er delt inn i eldst og yngst. Så 7 av 9 på hennes gruppe har bursdag i januar og februar. Hver dag når hun kommer hjem fra barnehagen skal hun ha krona (som hun fikk på sin 1 årsdag i forrige barnehage) så krever hun at jeg synger "gratulerer", som hun sier. Tror hun er veldig obs på bursdager nå. Og hun har jo bursdag på tirsdag som kommer, så det blir nok veldig stas for henne Tips til nyttig og fin gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 16. februar 2017 #2472 Del Skrevet 16. februar 2017 Krysser fingrene for stigning. Har blødd litt i dag jeg også. Det er noe dritt med sånne bekymringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #2473 Del Skrevet 16. februar 2017 8 timer siden, Jill skrev: Krysser fingrene for stigning. Har blødd litt i dag jeg også. Det er noe dritt med sånne bekymringer! Ja, får håpe på det. Så kjedelig med blødning, hjertet brister liksom hver gang man oppdager noe "uvanlig". Sannheten er jo at det er normalt å blø litt i svangerskapet, men det er ofte forbundet med SA. Vi krysser fingrene <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #2474 Del Skrevet 17. februar 2017 God morgen! Endelig fredag! Som jeg har sett frem til denne dagen! 1. det er helg. 2. jeg får forhåpentligvis svar på hcg-prøven min, så jeg kan slappe av litt. I går kveld fikk jeg litt smerter nedover lårene og dypt inni magen. Det kjentes mest ut som ligamentsmerter, men jeg var skikkelig pessimistisk da jeg la meg i går. Har egentlig bestemt meg nå, for å ta det som det kommer fremover, så kan vi heller juble etter uke 12. Merkelig hvordan jeg helt har glemt hvor stressende disse første ukene er 5 + 5 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #2475 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg ringte inn til legen, og de hadde visst fått resultatene allerede i går. Målingen på tirsdag var jo 3500 og i går var den på 6900!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. februar 2017 #2476 Del Skrevet 17. februar 2017 Kjempefin stigning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. februar 2017 #2477 Del Skrevet 17. februar 2017 Perfekt stigning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 19. februar 2017 #2478 Del Skrevet 19. februar 2017 Vi ligger ikke så langt fra hverandre i løypen, så her vil jeg følge med Gratulerer med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. februar 2017 Forfatter #2479 Del Skrevet 19. februar 2017 4 timer siden, QBee skrev: Vi ligger ikke så langt fra hverandre i løypen, så her vil jeg følge med Gratulerer med spiren Gratulerer til deg også! Nervepirrende uker fremfor oss.. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. februar 2017 Forfatter #2480 Del Skrevet 19. februar 2017 I går feiret jeg og samboer 7 år som kjærester. Han hadde kjøpt nydelige roser, napoleonskake og vi spiste sushi! (Skal ikke skryte på meg at jeg liker det, for jeg spiser kun Maki med kylling.) Vi koste oss iallfall Føler meg fremdeles litt trist for det som skjedde på fredag. Her er historien: du vet når du har et barn på snart 2 år, så starter det jo et lite gruppepress innad i familien om flere barn osv. Så jeg kom opp og der sitter svigerfar og svigerinne (hu er eldst. Er hverken hun som er gravid, eller nettopp har født. Om du klarer å følge dagboka og alles roller i familien ) De drikker altså rødvin, som jeg er glad i. Så de spør om jeg vil ha et glass og jeg takker pent nei, med unnskylding om at jeg er hjemme alene med T (vi bor vegg-i-vegg). Så ser de litt rart på meg og spør om jeg er gravid, på tøys. Den der klarer jeg å komme meg ut av helskinnet! Det er derimot litt verre en halvtimes tid etterpå, da svigerfar ser lurt på meg og sier "hmm.. jeg lurer sånn på en ting. For jeg vet jo at du er glad i rødvin, også sier du nei nå.." Og det derre pokerfjeset mitt rødmet jo! Og der slapp nyheten da... Jeg ville jo ikke si noe så tidlig, men føler meg litt lurt inn i det. Klarte ikke bortforklare det så raskt. Så måtte jo bare innrømme det, at jo jeg er gravid. Jada, de ble glade osv, men synes heller det burde være MIN nyhet (eventuelt vår) og ikke at folk skal prøve å presse ut mer info Så da må vi vel fortelle svigermor i dag også da? Ettersom svigerfar vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå