missdior Skrevet 11. mars 2015 #2141 Del Skrevet 11. mars 2015 Digg med alenetur ut ! Det er SÅ deilig å bare være seg selv litt igjen, og ikke mamma. Meeen guri så godt det er å komme hjem til lillingen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #2142 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvor mye har du pumpet, forresten? Hehe ikke nok! Halv flaske.. Var ikke krise, men hun spiste greit når jeg kom hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #2143 Del Skrevet 11. mars 2015 Digg med alenetur ut ! Det er SÅ deilig å bare være seg selv litt igjen, og ikke mamma. Meeen guri så godt det er å komme hjem til lillingen igjen Hehe ja! Ble rastløs ganske fort og veldig fint å komme hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #2144 Del Skrevet 11. mars 2015 Kom hjem til ei litt sulten frøken som fikk pupp og som fremdeles sover søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #2145 Del Skrevet 11. mars 2015 Ansvaret skal jo deles mellom mor og far, og du har kanskje behov for litt egentid etter å ha vært på servicesiden overfor T hele dagen? Yes! Fikk litt tid alene i dag med ei venninne. Deilig det, men merker jo at det var noe annet i fokus selv om vi hadde det koselig på kafe noen timer! Var digg å komme hjem til jenta mi H vil teste igjen ganske snart å være alene med henne igjen. Han syns det var veldig ålright å mate og bonde litt med henne alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. mars 2015 #2146 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvordan er det med bekkenet forresten, var ikke du ganske plaget av det? Var det ille under fødsel, og har det forsvunnet helt eller delvis nå etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #2147 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvordan er det med bekkenet forresten, var ikke du ganske plaget av det? Var det ille under fødsel, og har det forsvunnet helt eller delvis nå etterpå? Jo, var ganske plaget. Under fødsel kjente jeg ikke noe som helst. Jeg fødte jo i vann, så jeg fikk jo ikke noe direkte press på de stedene som gjorde vondt. Merker det bittelitt når jeg går mye, i symfysen, men nesten alt er borte. Tar sikkert litt tid å bli kvitt alt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. mars 2015 #2148 Del Skrevet 11. mars 2015 Har ikke lest fødselshistorien din flr nå jeg men veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #2149 Del Skrevet 11. mars 2015 Har ikke lest fødselshistorien din flr nå jeg men veldig fin Takk føler selv den var veldig ordinær men veldig hyggelig at folk liker den. Tror jeg har vært heldig sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mars 2015 #2150 Del Skrevet 12. mars 2015 Kan tenke meg at det var godt med alenetid og møte venninne. Vi trenger det siden vi skal ha permisjon en stund fremover. Mannfolka må jo lære seg å klare seg selv i noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #2151 Del Skrevet 12. mars 2015 Kan tenke meg at det var godt med alenetid og møte venninne. Vi trenger det siden vi skal ha permisjon en stund fremover. Mannfolka må jo lære seg å klare seg selv i noen timer. Ja, heldigvis syns H det var veldig stas også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #2152 Del Skrevet 12. mars 2015 I dag har det vært nonstop spising på puppen. Snakker vi økedag? Lite soving, noe skriking og spising av hånd. Merker det så godt i ryggen som igjen går til nakken og hodet. Har daglig skikkelig hodepine Var på helsestasjon og møtte legen i dag som skulle se på øynene til T. De er gule og klistret igjen daglig. Vasker med saltvann, men ser ikke ut som det blir noe særlig bedre. fikk henvisning til øyelege, men fikk beskjed om å kontakte min fastlege. Min fastlege er i byen og med kollektiv tar det seriøst minst 1 time hver vei Har byttet fastlege for T, til noe i nærheten, men det gjelder jo ikke før 1.4.15. Oh well, nå må melkemaskinen starte opp igjen! Masse spising og muligens magevondt her. Håper på massasje fra H etterpå - syns jeg fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 12. mars 2015 #2153 Del Skrevet 12. mars 2015 I dag har det vært nonstop spising på puppen. Snakker vi økedag? Lite soving, noe skriking og spising av hånd. Merker det så godt i ryggen som igjen går til nakken og hodet. Har daglig skikkelig hodepine Var på helsestasjon og møtte legen i dag som skulle se på øynene til T. De er gule og klistret igjen daglig. Vasker med saltvann, men ser ikke ut som det blir noe særlig bedre. fikk henvisning til øyelege, men fikk beskjed om å kontakte min fastlege. Min fastlege er i byen og med kollektiv tar det seriøst minst 1 time hver vei Har byttet fastlege for T, til noe i nærheten, men det gjelder jo ikke før 1.4.15. Oh well, nå må melkemaskinen starte opp igjen! Masse spising og muligens magevondt her. Håper på massasje fra H etterpå - syns jeg fortjener det Du kan ringe det nye legekontoret og forklare situasjone, har de noe ledig så gir det gjerne en time! har gjort det selv før når jeg ikke ønsket å gå til den gamle legen min men byttet til ny ikke var "offisielt" enda Eneste som er er at du ikke blir prioritert hos den nye legen hvis de ikke har noe ledig, før den datoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mars 2015 #2154 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg ville også prøvd å ringe det nye legekontoret. Som Saraby sier. Det burde være mulig å få time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. mars 2015 #2155 Del Skrevet 13. mars 2015 Lille V hadde også slik som du beskriver i den ene øyet. Jeg dryppet med morsmelk, men det ble ikke bedre. Fikk noen dråper av legen som gjorde at det forsvant på en dag eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #2156 Del Skrevet 13. mars 2015 Føler ingen skam av å ta på meg mammabuksene igjen! Har gått ned 12 kilo, men er noen kilo unna jeansene mine. Dumt å kjøpe midlertidige bukser asså! Lille T var så urolig i går, var veldig spent på natta, men den gikk kjempebra! Sovnet kvart på elleve. Spise litt halv tre og kl 7. Ser nå at smokk på natta funker veldig bra. Hun var ganske urolig klokka seks, men gav henne smokk og det funket en time til hun faktisk var våken og ville spise. Jeg stod opp for en time siden og sitter i trappa som jeg alltid gjør og drikker en kaffe. Lille T grynter i senga. Skal en tur t snart i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #2157 Del Skrevet 13. mars 2015 Mye trykking hos lille T. Sover veldig dårlig på dagtid ser det ut som. Hva kan ha utslag fra meg og over til henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. mars 2015 #2158 Del Skrevet 14. mars 2015 Hvor mange kilo gikk du opp mens du var gravid? 12 kilo er jo en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #2159 Del Skrevet 14. mars 2015 Hvor mange kilo gikk du opp mens du var gravid? 12 kilo er jo en del.. Hehe, 15 kilo ca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #2160 Del Skrevet 14. mars 2015 Våknet med tidenes brystspreng på høyre bryst. Stod opp og pumpet to glass som vi fryser ned. Hurra! T sov fra utrolige midnatt til 5 i dag. Ny rekord! Sikkert derfor jeg hadde spreng også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå