malicious Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #2121 Del Skrevet 8. mars 2015 da har vi samme bank. De nektet meg i alle fall, men kanskje de er greie der du bor Hehe, jeg prøver meg! Satte dere kontoen i B sitt navn, eller sparer dere for han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 8. mars 2015 #2122 Del Skrevet 8. mars 2015 Hehe, jeg prøver meg! Satte dere kontoen i B sitt navn, eller sparer dere for han? hans navn og personnummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2123 Del Skrevet 9. mars 2015 Må si jeg foretrekker at H er hjemme sammen med meg og T. Mulig jeg har en litt dårlig dag i dag, men til tross for mye søvn, egentlig hver natt, så kjeder jeg meg litt. Ikke misforstå, det er så fint og koselig å være mamma, men jeg kan ikke si jeg stimuleres mentalt. Jeg gleder meg til barselsgruppen starter opp, dog sikkert om mange uker. Skal i allefall ut en tur til veiing på helsestasjon også tar jeg meg en tur og kjøper meg en kaffe i sola! Hva kler dere på for trilletur forresten? Her på østlandet er det skikkelig mildt. Nå har T på seg body og bukse med fot. Jeg tenker kanskje bjørnedress fra HM og bare dyna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2015 #2124 Del Skrevet 9. mars 2015 Hva kler dere på for trilletur forresten? Her på østlandet er det skikkelig mildt. Nå har T på seg body og bukse med fot. Jeg tenker kanskje bjørnedress fra HM og bare dyna? Hun har på seg en body med bukse og kjøpte vi denne på cubus som hun har på seg over det:https://cubus.com/no/7154801_F802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2125 Del Skrevet 9. mars 2015 Hun har på seg en body med bukse og kjøpte vi denne på cubus som hun har på seg over det:https://cubus.com/no/7154801_F802 Også dyne eller teppe i vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2015 #2126 Del Skrevet 9. mars 2015 Også dyne eller teppe i vogna? Teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. mars 2015 #2127 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg ser at jeg må kle på Viola mindre nå, da Risarosaposen vi har er veldig varm! Hun har bare body, strømpebukse, lue og en tynn strikkejakke på seg oppi den, og er alltid god og varm etter å ha sovet ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2128 Del Skrevet 9. mars 2015 Stakk innom helsestasjon for veiing, ettersom helsesøster var urolig for vektoppgangen. Nå veier T 4,1kg! Så alt ser veldig bra ut Veldig lettet og glad over det! I dag stakk jeg også innom det lokale kjøpesenteret. Fikk handlet litt mat, en kaffe og har ammet offentlig for første gang. Milepæle asså! Vi møtte samboer ved t-banen og tok følge hjem. Vi har hatt besøk av to av hans studievenner. Hun ene har reist, mens H og han andre er og spiller gitar inne hos svigers. Nå har jeg vært med Tuva alene i hele dag, så jeg er sliten. H spurte om han skulle sende hjem vennen sin, men jeg sa nei, mens jeg satt der og gråt. De skal heldigvis ikke spille så lenge, sa han.. Men likevel. Litt barselstårer i dag tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. mars 2015 #2129 Del Skrevet 9. mars 2015 Det er jo helt super vektoppgang! Jeg tenkte å veie henne igjen om en uke, får se om hun er jevn med din Det er fremdeles slitsomt med besøk, så du hadde hatt ditt på det rene om du ba besøket om å dra hjem. Her er det maks to timer før jeg merker det på kvelden. Og jeg syns gutta kan stille opp og ta de små litt når de kommer hjem. Ansvaret skal jo deles mellom mor og far, og du har kanskje behov for litt egentid etter å ha vært på servicesiden overfor T hele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodiana Skrevet 10. mars 2015 #2130 Del Skrevet 10. mars 2015 Babyen i denne alderen skal gå opp 200g i vekt hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. mars 2015 #2131 Del Skrevet 10. mars 2015 Babyen min går fortsatt opp 200 gram i uka.... HEHE.. hilsen elefanten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #2132 Del Skrevet 10. mars 2015 Babyen min går fortsatt opp 200 gram i uka.... HEHE.. hilsen elefanten! :D Hehe, digg! Hun hadde gått opp over 200g forrige uke også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #2133 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvordan er det med dere andre mødre og nærhet til samboer? Blir det mye kos og intimitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. mars 2015 #2134 Del Skrevet 10. mars 2015 Her har jeg vært klar for både det ene og det andre leeenge, men mannen vil ikke enda men vi koser på sofaen og bruker mye tid sammen om ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #2135 Del Skrevet 10. mars 2015 Her har jeg vært klar for både det ene og det andre leeenge, men mannen vil ikke enda men vi koser på sofaen og bruker mye tid sammen om ettermiddagen Koselig! Her byttes tjenester.. massasje på meg.. Noe annet for mannen! Viktig å ikke glemme hverandre syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #2136 Del Skrevet 10. mars 2015 I kveld har jeg pumpet så jeg kan gå på kafé med ei venninne i morgen. H er hjemme på onsdager, så da får jeg noen timer fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. mars 2015 #2137 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har null interesse av kos med han jeg bor med for tiden så her er det dødt. Har bare hatt sex to ganger og det et en måned siden sist! Heh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. mars 2015 #2138 Del Skrevet 11. mars 2015 Her har gubben fått en hjelpsom hånd et par ganger etter fødsel, men jeg leste at jeg må vente 6 uker med "the real deal" pga fare for infeksjoner. Er redd for å få orgasme selv ettersom operasjonssåret gjør vondt fremdeles.. Kos dere på kafé i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mars 2015 #2139 Del Skrevet 11. mars 2015 I kveld har jeg pumpet så jeg kan gå på kafé med ei venninne i morgen. H er hjemme på onsdager, så da får jeg noen timer fri Heldig du er da!! Veldig lite kos her enda og. Men jeg synes det er kos med å nyte kveldene med å sitte i armkroken hans, litt massasje og legge oss sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. mars 2015 #2140 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvor mye har du pumpet, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå