malicious Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #2221 Del Skrevet 22. mars 2015 Åå den var fin! Foreldrene mine har den, og har sagt at de angrer siden moren min heller vil ha to stk toseters sofa hun lett kan omøblere med, så vi skal få sofaen dems som "innflyttingsgave" Gratis med andre ord. Gleder meg! Elsker å sitte i den når jeg er hos dem. Heldig du er! Ikke noe bedre enn gratis ting Digger den allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2015 #2222 Del Skrevet 22. mars 2015 Heldig dere er som får nok søvn. Det er fortsatt det vi får minst av her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #2223 Del Skrevet 22. mars 2015 Glemte helt å nevne at vi dusjet med Tuva på fredag. Jeg skulle likevel dusje, og vi hadde litt dårlig tid, så H kom inn med henne når jeg var ferdig med mitt stell. Hun lå på armen min i det varme vannet og var SÅ harmonisk. Når hun kom på stellebordet tisset hun så klart. Sammenlignet de gangene vi har badet henne, så så det ut som hun storkoste seg i dusjen. Mye deiligere å få varmt vann på seg kontinuelig, i stedet for å være litt over vannet med kroppen også. I kveld er hun urolig og trykker noe fryktelig. Føles ikke greit å være henne nå, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. mars 2015 #2224 Del Skrevet 22. mars 2015 Det hørtes veldig koselig ut, må teste det selv. Er bare så redd for å få masse vann i øynene hennes, og også å ta for varmt vann. Får prøve det ut når gubben er hjemme, så han kan hjelpe meg med å få det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. mars 2015 #2225 Del Skrevet 22. mars 2015 Vi dusjer også mest med lillebror, han elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #2226 Del Skrevet 23. mars 2015 Det hørtes veldig koselig ut, må teste det selv. Er bare så redd for å få masse vann i øynene hennes, og også å ta for varmt vann. Får prøve det ut når gubben er hjemme, så han kan hjelpe meg med å få det riktig Føler det var mye enklere enn å bade. Du står jo i dusjen selv og bruker den temperaturen du liker. Vi tok vann over hodet hennes og hun lukket bare øyene og koste seg. Det minner de sikkert om tiden i magen Greit å være to syns jeg. Så kunne H ta henne når vi var ferdig slik at jeg kunne tørke og kle på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. mars 2015 #2227 Del Skrevet 23. mars 2015 Føler det var mye enklere enn å bade. Du står jo i dusjen selv og bruker den temperaturen du liker. Vi tok vann over hodet hennes og hun lukket bare øyene og koste seg. Det minner de sikkert om tiden i magen Greit å være to syns jeg. Så kunne H ta henne når vi var ferdig slik at jeg kunne tørke og kle på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #2228 Del Skrevet 23. mars 2015 Ringte legekontoret for å etterlyse svar på trøskeprøven tidligere i dag. Den hadde så klart ikke kommet. Så ringte de fem på fire. Jeg sitter i en etasje over, telefonen ligger nede. Legger fra meg baby i en hast, løper ned. Rekker den IKKE. Sjekker telefonsvarer hvor legen sier hun ringer tilbake i morgen. Legen ringer jo aldri med mindre det er noe. Er veldig overrasket om det ikke er trøske, for nå er tunga til Tuva HELT hvit, og det sitter litt rester på puppen min etter amming. Det ser ut til å plage henne litt også, da hun oftere nå enn tidligere stikker ut tunga. I dag er det testing av ammete, da lille bolla ligger og presser hele tiden og ingenting kommer ut. Til nå har vi hatt bæsjebleier minst 2-3 ganger daglig. Siste 24t har vi hatt EN. Drakk en kopp nå, ammet litt også plutselig SPLÆSJ. Så ligger hun der i armene mine og bare døser inn i drømmeland. Ser ut som trykket lettet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #2229 Del Skrevet 24. mars 2015 Jadda, trøske på tunga! Behandling i hva.. 50 dager? Mulig jeg hørte feil på apoteket? Uansett kjedelig! Mye har falt av nå for det var virketlig et tjukt lag på tunga hennes! Krøp til korset og kjøpte minifom i dag. Ungen klarer jo ikke å bæsje! Tok en dose før amming nå, og rett etterpå eksploderte det i buksa! Tilfeldig eller? ALDRI sett så mye bæsj før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mars 2015 #2230 Del Skrevet 24. mars 2015 Tror vi også skal kjøpe det. Hvordan var det, må det gis før hver amming? Husker ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 24. mars 2015 #2231 Del Skrevet 24. mars 2015 Så kjedelig med trøske! får du også vondt av det eller? Jeg merker at lille er litt hvit på tunga han og, men det er lite, og jeg lurer på om det ikke er bare melkerester. Så har jeg ikke noen spesielle plager i puppene heller så det kan jo ikke være det... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #2232 Del Skrevet 24. mars 2015 Så kjedelig med trøske! får du også vondt av det eller? Jeg merker at lille er litt hvit på tunga han og, men det er lite, og jeg lurer på om det ikke er bare melkerester. Så har jeg ikke noen spesielle plager i puppene heller så det kan jo ikke være det... eller? Kan få såre knopper og smertefull amming. Melketunge er vanlig, tror du ser forskjell. Se om du kan se noe i ganen osv. Her var tungen helt hvit og du kunne ikke se igjennom det. Og det så ut som hun spiste på tunga si og stakk den mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #2233 Del Skrevet 24. mars 2015 Tror vi også skal kjøpe det. Hvordan var det, må det gis før hver amming? Husker ikke jeg Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. mars 2015 #2234 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg skjønner ikke hva trøske er.... Og hvor kommer det ordet "trøske" fra, det høres jo helt merkelig ut 😁😁😁 Godt å lette litt på trykket 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #2235 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg skjønner ikke hva trøske er.... Og hvor kommer det ordet "trøske" fra, det høres jo helt merkelig ut 😁😁😁 Godt å lette litt på trykket 😂 Hehe! Samme som sopp på tunga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. mars 2015 #2236 Del Skrevet 25. mars 2015 Dumt med trøske da. Men greit å finne ut hva det er da og få behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #2237 Del Skrevet 25. mars 2015 Så kjedelig behandlingsforløp, men må vi så må vi Alt er borte fra tunga hennes nå, og det er bra, for det var nok plagsomt for henne. Jeg sprøyter inn litt og litt i munnen mens vi ammer. Er det innafor? Eller tror hun at maten hennes plutselig smaker mint og vil ikke ha pupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. mars 2015 #2238 Del Skrevet 25. mars 2015 Behandling i 50 dager? Det var lenge...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #2239 Del Skrevet 26. mars 2015 Behandling i 50 dager? Det var lenge...!!! Jepp! Men legen min sa 25 dager og andre har fått beskjed om 14 dager, så tror kanskje ikke vi går for 50 dager. Alt er borte fra tunga nå, så vi fortsetter en stund til i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #2240 Del Skrevet 26. mars 2015 Vi fikk et tonn av bleier til jul, som har holdt helt til nå. Det var Libero newborn 2. Synes de var knall! Nå når de var tomme kunne jeg jo gå løs på det jeg fikk i bleiekaka på babyshower, som er Pampers. I dag har hun bleieutslett, ser det ut som. Er det tilfeldig eller er det bleia som gjør det? I barnehagen jeg jobbet i hadde vi barn som ikke kunne bruke feks pampers fordi de fikk bleieutslett.. Behandles med å lufttørke og med litt zinksalve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå