Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

I dag kom det brev fra Nav om barnetrygd, så da kommer det på konto i april :)

Lille bolla ligger nå på puppen og sover. Sovner alltid når jeg legger henne på magen på brystet mitt. Ville ikke ligge på ryggen da det ser ut til å gjøre vondt i magen og hun flexer kroppen.

Syns at jeg må ligge her en liten stund da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ligger T siden av meg i senga og sover :) vi skal på første bytur i dag! Spent på hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg spiremor og lille J! Så koselig! Lille J er så søt! Gleder meg til Tuva og J vokser litt og kan leke sammen :) Temperaturen var ikke helt med oss, men ble bra likevel! Snart er det vår og vi kan sitte ute og drikke kald kakao! Hihi!

Vi ble slitne av turen så nå ligger vi på sofaen og Tuva sover og snorker på meg. 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!!

Litt kjedelig at det har blitt kaldere ute nå etter et par uker med mye sol. Håper det blir fint vær neste uke og i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!!

Litt kjedelig at det har blitt kaldere ute nå etter et par uker med mye sol. Håper det blir fint vær neste uke og i påsken.

Ser foreløpig bra ut neste uke, men litt tidlig å si kanskje. Forrige uke var sykt deilig! Håper på godt påskevær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag møtte jeg spiremor og lille J! Så koselig! Lille J er så søt! Gleder meg til Tuva og J vokser litt og kan leke sammen :) Temperaturen var ikke helt med oss, men ble bra likevel! Snart er det vår og vi kan sitte ute og drikke kald kakao! Hihi!

Vi ble slitne av turen så nå ligger vi på sofaen og Tuva sover og snorker på meg. 😍

Hehe, får håpe kald kakao er det vi er ute etter neste gang ;)

Gleder meg også veldig til de kan få litt utbytte av hverandre! Tuva er jo så skjønn!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, får håpe kald kakao er det vi er ute etter neste gang ;)

Gleder meg også veldig til de kan få litt utbytte av hverandre! Tuva er jo så skjønn!! :rodmer:

Ja, gleder meg til det også! En fordel er så klart at de er våkne samtidig :P Neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fredag fikk vi endelig melding om at sofaen var kommet på lager! Nå sitter jeg veldig behagelig må dere tro. I splitter ny sofa, med sjeselong på begge sider :) Lille Tuva sover på pappaen sin, og vi bare slapper av. Litt trøtt i dag, selv om jeg våknet halv elleve. Tuva våknet klokka 3, klokka halv åtte også halv elleve. Ikke verst. Svigers ler litt av oss når vi sier hvor mye vi sover. Vi vet visst ikke hvor heldige vi er :) Svigerinne og svoger var ikke så heldig og hadde kolikkbarn, så det vi har, er visst himmelen i forhold. Vanskelig for meg å si, da jeg ikke har hatt det andre, men kan vel si at vi koser oss :) Føler ikke jeg mangler søvn hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kolikk er urolig utmattende, så det skal dere være glade for å slippe ja! :)

Deilig med ny sofa. Vi trenger også desperat en ny en, men vi har så mye annet som må prioriteres også. Er det skinnsofa eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolikk er urolig utmattende, så det skal dere være glade for å slippe ja! :)

Deilig med ny sofa. Vi trenger også desperat en ny en, men vi har så mye annet som må prioriteres også. Er det skinnsofa eller?

Sikkert praktisk med skinnsofa, men syns det er fryktelig kaldt å sitte iden, så vi gikk for denne:

http://www.skeidar.no/produkter/celina-sofa

Kjøpte på Januarsalget og fikk den for 7499,-

Min plass i sofaen er sjeselongen til høyre på bildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå den var fin! Foreldrene mine har den, og har sagt at de angrer siden moren min heller vil ha to stk toseters sofa hun lett kan omøblere med, så vi skal få sofaen dems som "innflyttingsgave" :P Gratis med andre ord. Gleder meg! :) Elsker å sitte i den når jeg er hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...