Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes ut som en avslappende og deilig fødsel! :P Selv om det sikkert ikke føltes så avslappende og deilig for deg der og da... men å føde i badekar vil jeg å! Uten smertestillende!

Hehe, tror ikke jeg virket altfor harmonisk i badekaret nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin fødelshistorie :hjerte: Så du er ikke skremt fra å gi T søsken? ;)

Hehe, veeeel.. Det får tiden vise. Men har absolutt ikke lyst på en fødsel sånn i nær fremtid, sett fra i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin fødselshistorie! :) Virker veldig flott å ha fødsel i badekar. :)

Ja, vil anbefale det på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!

Jeg håper også på fødsel i badekar, men det er mye mulig jeg super innpå med lystgass samtidig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du og lille T gjort idag da?

Hatt besøk av venninne i dag :) kom oss ikke på tur, men det får vi til i morgen. Tror T har vondt i magen i dag. Litt urolig og hun presser endel. Spent på natta som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fødselen hørtes perfekt ut, akkurat slik som jeg ønsket meg :) Litt misunnelig på deg, ettersom jeg aldri kan få vannfødsel selv!

Koselig med venninnebesøk? Hvor lenge orket du å ha besøk?

Og hvordan gikk natta med T? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra i natt. :)

Hvordan går det med T?

Den fødselen hørtes perfekt ut, akkurat slik som jeg ønsket meg :) Litt misunnelig på deg, ettersom jeg aldri kan få vannfødsel selv!

Koselig med venninnebesøk? Hvor lenge orket du å ha besøk?

Og hvordan gikk natta med T? :)

Natta gikk overraskende bra. Hun sov relativt lite på dagtid i går, så tror det var godt for henne i finne roen. Det kom en del bæsj i går kveld, så tror det løsnet litt. I og med at jeg også hadde vondt i magen i går, så kan det jo være en sammenheng. I dag lå vi til halv elleve. Jeg stod opp, og hun sov til kl. 12. Nå har hun fått mat igjen og er nede for telling. Sovebabyen <3

Testet også smokk i natt når hun lå og sutta på hånda som verst. Det funker veldig bra når hun ligger med hodet "rett opp" for da holder smokken seg i munnen. Så fort hun snur hodet, så faller den ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med venninnebesøk? Hvor lenge orket du å ha besøk? :)

Hun var her 2-3 timer. Gikk helt fint. :) men noe lenger kunne ha blitt slitsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen kommer mamma, pappa og søster og jeg kjenner jeg gruer meg litt. De har en kjøretur på 1 ½ time, og jeg spurte mamma når de hadde tenkt til å reise. "Vi reiser herfra kl. 8" ÅJA. Synes kanskje det blir en litt lang dag om de skal være her HELE dagen? Men igjen, så skjønner jeg jo at de vil være her også, første barnebarn osv. Kanskje jeg bare må suck it up litt, og heller utnytte gratis barnepass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at du synes det blir en lang dag men det blir sikkert koselig for dem å møte T. Det er noe spesielt med det første barnebarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var tidlig det da... Litt risky å dra på besøk til noen med nyfødt før klokka er ti om morgenen syns jeg da. Man vet jo ikke hvordan natta har vært eller noe, kanskje dere sover fortsatt... Menmen, det er bare en dag, og jeg skjønner jo at det er stas med barnebarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var tidlig det da... Litt risky å dra på besøk til noen med nyfødt før klokka er ti om morgenen syns jeg da. Man vet jo ikke hvordan natta har vært eller noe, kanskje dere sover fortsatt... Menmen, det er bare en dag, og jeg skjønner jo at det er stas med barnebarn!

Har planer om å ligge i senga til de ringer på døra! De har med seg frokost heldigvis! Men ja, noe tidlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be mannen ta imot de, så du kan stå opp til dekket bord :jepp: Du har jo nettopp født, og den bragden der er verdt ganske mange frokoster!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be mannen ta imot de, så du kan stå opp til dekket bord :jepp: Du har jo nettopp født, og den bragden der er verdt ganske mange frokoster!!! :ler:

Flott at han skal avgårde tidlig sa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...