Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Så deilig og kunne sove litt igjen! Selv om det betyr at jeg og lille T sover oppå hverandre (hun på meg, så det er sagt :P) Nå har vi ligget i senga og plundra, ammet og koset. Jeg måtte stå opp halv ett, da kroppen ikke orket mer av de samme liggestillingene. Hun derimot ligger der og snøfter.

Stor victory er at magevondten har blitt til bæsj! Trodde dog jeg aldri kom til å juble over bæsj, men det var altså bæsj både i går og i dag! Om noen ønsker bilder og fullstendig beskrivelse, bare å spørre altså. :ler:

Ammingen går mye bedre og puppene er fulle av melk! Bruker fremdeles brystskold og tror jeg vil gjøre det en stund til, ettersom det er ganske ømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det går seg til :) Dere finner løsninger som passer for dere etterhvert. Jeg samsov mye med storebror. Han var så puppete om natta at det var det eneste som funket for at jeg også skulle få sove. Og så er det jo kos da, med en liten en som ligger tett inntil og snøfter og knirker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga hverandre high five og jublet da hun bæsjet i starten, vi også ;) Det er jo et stort skritt i riktig retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se bilde!!

Vi jublet av at hun tisset...på oss.. Hehe!!

Baby eller bæsj? (håper på baby :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går av igjen :jepp: Bare husk å spise masse når du er melkeku! ;)

Det var det da! Dagene går jo i ett og det går fort i glemmeboken. Har bedt H om å passe litt ekstra på spisingen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på instagram? :)

Det har jeg. Sender PM med brukernavn.

Da har jeg vært på vekta etter fødselen for første gang. Veide 78 før fødsel, nå: 67,3kg.

Oi da.. Tør ikke å gå på vekta enda..

Ja, viktig å ikke glemme og spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg. Sender PM med brukernavn.

Oi da.. Tør ikke å gå på vekta enda..

Ja, viktig å ikke glemme og spise..

Ikke spesielt viktig, men gøy å se hvor fort det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sjekket vekta. Veier fremdeles syv kilo mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid, men jeg har ikke fått tilbake magen min ennå. Og puppene mine har vokst massivt! Så jeg skylder på det for et par av kiloene i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sjekket vekta. Veier fremdeles syv kilo mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid, men jeg har ikke fått tilbake magen min ennå. Og puppene mine har vokst massivt! Så jeg skylder på det for et par av kiloene i alle fall ;)

Leeenge til bikinisesongen ;) ;) ingen hast for min del :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket fødselspapirene nå og ser at de har skrevet feil fødselsvekt. De skrev 3690 i stedet for 3960. Er det krise? Det står jo videre i målinger av vekt nedgang 24/2 var mindre enn 10%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekket fødselspapirene nå og ser at de har skrevet feil fødselsvekt. De skrev 3690 i stedet for 3960. Er det krise? Det står jo videre i målinger av vekt nedgang 24/2 var mindre enn 10%

Bare si ifra neste gang dere er på kontroll :Nikke: er jo ikke krise,.men greit å få det rikti! Jeg fikk nettopp rettet opp feil i svsvangerskskapspapirene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...