Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra! :) Nei de er nok litt restriktive på det, og det er nok like greit tenker jeg. :jepp: Jeg planlegger å få innvendig sjekk på termindatoen da, men jeg er andregangs, tror kanskje de er litt mer villig da, av en eller annen grunn. Har jeg hørt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Nei de er nok litt restriktive på det, og det er nok like greit tenker jeg. :jepp: Jeg planlegger å få innvendig sjekk på termindatoen da, men jeg er andregangs, tror kanskje de er litt mer villig da, av en eller annen grunn. Har jeg hørt... :P

Hehe, ja. Jordmor poengterte at alt var såå bra der inne! Mistenker derfor at jeg fint går over tiden :P håper ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste timen for intimvoks før fødsel - check! Så om jeg kan føde om en ukes tid så er det fint. Takk :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3t ikea etterfulgt gardinkjøp. 6t gåing ca og jeg er seriøst helt utslitt. Hvile resten av livet / kvelden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3t ikea etterfulgt gardinkjøp. 6t gåing ca og jeg er seriøst helt utslitt. Hvile resten av livet / kvelden :P

Wow :sjokkert: Jeg stemmer for resten av livet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tre timer er lenge! Bra for lillemor i magen at hun trives, da, selv om jeg skjønner at du er klar for å få henne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Wow, tre timer er lenge! Bra for lillemor i magen at hun trives, da, selv om jeg skjønner at du er klar for å få henne ut :)

Blir mer og mer klar, samtidig som jeg blir mer og mer engstelig for at det nærmer seg? Leiligheten begynner å bli bra. Over helga har det skjedd MYE altså!

6 t gåing er lenge :o hvordan er formen i dag?

Oi, seks timer gåing! Det er jammen ikke verst. Håper ikke du er helt gåen i dag da. :)

At du orker. Jeg hadde dånt :ler:

Gåen i dag sier du? HELT UTSLITT! Haha. Har sovet dårlig i natt, og brukte halve dagen på å være emosjonell og grinete. Noe jeg alltid blir når jeg er sliten. Evig takknemlig for at mamma kom hit og hjalp meg med ting. Hun ville egentlig være til i morgen, men jeg måtte sende henne på dør. Har bodd oppe hos svigers i flere dager nå og det har vært mye folk der. Har ikke fått noe fred og ro og blir så sliten av det. Hun forstod heldigvis det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...