Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Hehehe, ja, du er kanskje den som er mest utålmodig, vil jeg tro?

Hun jobber mye borte i ukedagene, og den uken reiser hun til enten Stockholm eller København. Hun vil jo være her mens jeg føder, tydeligvis :)

Jepp! :P

Ahaaa! :) Da kan jeg jo forstå det ^^ Det er vel fordi hun vil se lille så fersk som mulig, kanskje? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! :P

Ahaaa! :) Da kan jeg jo forstå det ^^ Det er vel fordi hun vil se lille så fersk som mulig, kanskje? :nigo:

Fersk baby er visst det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh! Vært på Skeidar og bestilt sofa! Fant en hjørnesofa med sjeselong på begge sider til 7499,-. Levering om 4 uker. Det er perfekt, for da bør leiligheten være ferdig :)

Deretter gikk turen til IKEA! Måtte starte handleturen med en pølse. Korsryggen får virkelig kjørt seg selv med bare gåing. Fikk med oss to stk Kallax-hyller, litt oppbevaringsbokser, obligatoriske ziplock-bags og annet krimskrams. Avsluttet lett med en kanelbolle. Så ble det innom Rimi for å hente babyboksen. Selvfølgelig hadde de den ikke! deretter til postkontoret for å hente en pakke. Så hjem og montert opp ene hylla. NÅ er jeg sliten! :P

I helga er det visst store planer om effektivt arbeid for å bli ferdig til fødsel. Det er fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sofabestilling :nigo:

Jeg ble sliten bare av å lese om alt du har gjort, så slapp av litt på kvelden, vær så snill? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sofabestilling :nigo:

Jeg ble sliten bare av å lese om alt du har gjort, så slapp av litt på kvelden, vær så snill? :fnise:

med respekt for deg og meg selv: bare avslapping i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med sofakjøp!:) ny sofa forandrer virkelig hele stuen!:)

Ja, endelig en sofa som ikke er 15 år gammel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sofa bestilling! Dere fikk gjort mye igår. Husk å ta det litt med ro av og til da...

Hehe, ja, hviler mye! Ingen som forventer noe særlig av meg heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det her dere var på treff?

Forhåpentligvis ikke noe ekstra krønsj i maten!!

Haha, det var det :( æsj! La ikke merke til noe, men merker jeg føler meg litt snytt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt med oppussing! Jeg blir sliten av ingenting og loker bare rundt føler jeg. Fått gjort masse i dag da! Synd å få vonde kynnere av omtrent alt mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke stresse sånn! Må soooove og hviiile og slappe av før lillemor kommer :hjerte: Leiligheten kommer jo i orden vettu, og du som skal være urkvinne og føde med vann som lindring må jo ha krefter til det også ;) Tenk at hun er her snart! Jeg synes det går fort jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke stresse sånn! Må soooove og hviiile og slappe av før lillemor kommer :hjerte: Leiligheten kommer jo i orden vettu, og du som skal være urkvinne og føde med vann som lindring må jo ha krefter til det også ;) Tenk at hun er her snart! Jeg synes det går fort jeg!

Enig med Trampe :jepp:

Hehe, jeg gjør ikke i NÆRHETEN av det de andre gjør. Jeg får ikke lov til å gjøre noe. Jeg har i dag: ryddet. Som består av ingen løft bare litt vasking i egen høyde. Har gått fint, men blir veldig fort gåen i ryggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og spist litt pizza. Hu godeste her valgte jo bukser som var ALTFOR trange, som gjorde at kynnerne faktisk ble ganske vonde! Smart. Jeg ville seriøst klippe av meg buksene der jeg satt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...