malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1801 Del Skrevet 9. februar 2015 Litt morsomt på lørdag: H: Tar meg en whiskey jeg. Meg: Er det så lurt da? H: Nei, du har rett. Jeg er ferdig med å drikke. Jeg setter vekk flaska! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1802 Del Skrevet 9. februar 2015 Enig med Spiremor. Babyene våre kan komme når som helst nå.. Så jeg vil helst ha fødebagen klar før helgen. Tenk om fødselen skjer så fort at samboeren må hjem og pakke bagen for deg. Spent på hva som hadde endt opp i den bagen da.. Hahaha! Jeg også.. Tror han hadde vært clueless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. februar 2015 #1803 Del Skrevet 9. februar 2015 Litt morsomt på lørdag: H: Tar meg en whiskey jeg. Meg: Er det så lurt da? H: Nei, du har rett. Jeg er ferdig med å drikke. Jeg setter vekk flaska! Bra at han satte bort flaska, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 9. februar 2015 #1804 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har visst ikke tippet på dato her. Jeg tror 28. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. februar 2015 #1805 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Lurt å pakke fødebag nå ja. Når fødsel er i gang så er det ikke like lett å huske alt. Jeg har alt klart, bortsett fra det som må oppi når vi skal dra. Det står oppført på en lapp. Endret 9. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1806 Del Skrevet 9. februar 2015 Lurt å pakke fødebag nå ja. Når fødsel er i gang så er det ikke like lett å huske alt. Jeg har alt klart, bortsett fra det som må oppi når vi skal dra. Det står oppført på en lapp. Jeg pakket toalettmappa og har den stående på badet med alle tingene i. MÅ jo kunne huske på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1807 Del Skrevet 9. februar 2015 Spennende tid du går i møte Et tips er å prøve å ikke bite over for mye de dagene du går hjemme. Jeg ble hvertfall mer stresset enn det ganget meg Tipper 4. Mars jeg da Godt tips. Vi er midt i en oppussingsrunde, så vi bor inne hos svigers nå. Nede hos oss er det bare støv og rot. Merker jeg kan få litt noia over det, men vi har satt som mål at til helgen igjen skal vi ha mye klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. februar 2015 #1808 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg kommer nok til å stå med rier og pakke fødebag tipper jeg Tenker at har jeg glemt noe så bor vi så nært sykehuset at jeg skal vel klare meg uten den halvtimen det tar mannen å gå frem og tilbake og hente det også. Er han stressa nok går det nok på 20 minutter ogs[ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1809 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har visst ikke tippet på dato her. Jeg tror 28. februar Lagt deg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. februar 2015 #1810 Del Skrevet 9. februar 2015 Titter innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1811 Del Skrevet 9. februar 2015 Titter innom her Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #1812 Del Skrevet 9. februar 2015 Litt morsomt på lørdag: H: Tar meg en whiskey jeg. Meg: Er det så lurt da? H: Nei, du har rett. Jeg er ferdig med å drikke. Jeg setter vekk flaska! Fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1813 Del Skrevet 9. februar 2015 Første dag i permisjon! Har ikke gjort altfor mye, er så himla sliten og har mye kynnere. Føles som hun skal komme ut av magen som sprekker. Har både erntelapp fra Kiwi og Rimi, så kanskje jeg kommer meg ut i morgen? Fikk pakka litt til fødebaggen i dag hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2015 #1814 Del Skrevet 9. februar 2015 Har du fått hentelapp fra Rimi? Jeg vil også ha!! Kanskje den kommer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1815 Del Skrevet 9. februar 2015 Har du fått hentelapp fra Rimi? Jeg vil også ha!! Kanskje den kommer i morgen... Jepp! Fikk den i dag eller i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1816 Del Skrevet 9. februar 2015 Disse kynnerne blir jo bare mer vondt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #1817 Del Skrevet 9. februar 2015 Disse kynnerne blir jo bare mer vondt?? Du driver ikke og sniker i køen, her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 9. februar 2015 #1818 Del Skrevet 9. februar 2015 Jepp! Nå har jeg seriøst bleier i flere mnd! Fikk masse bleier til jul også, så håper str2 holder en stund Haha, så koselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. februar 2015 #1819 Del Skrevet 9. februar 2015 Disse kynnerne blir jo bare mer vondt?? Oi oi oi, her går det frematt! Blir vel et lite kappløp om hvem som kommer i mål først Er det noen regelmessighet over dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 10. februar 2015 #1820 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) :o jeg følger spent med Endret 10. februar 2015 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå