Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Litt morsomt på lørdag:

H: Tar meg en whiskey jeg.

Meg: Er det så lurt da?

H: Nei, du har rett. Jeg er ferdig med å drikke. Jeg setter vekk flaska!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Spiremor.

Babyene våre kan komme når som helst nå.. Så jeg vil helst ha fødebagen klar før helgen. Tenk om fødselen skjer så fort at samboeren må hjem og pakke bagen for deg. Spent på hva som hadde endt opp i den bagen da..

Hahaha! Jeg også.. Tror han hadde vært clueless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt på lørdag:

:fnise: Bra at han satte bort flaska, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å pakke fødebag nå ja. :) Når fødsel er i gang så er det ikke like lett å huske alt. Jeg har alt klart, bortsett fra det som må oppi når vi skal dra. Det står oppført på en lapp. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å pakke fødebag nå ja. :) Når fødsel er i gang så er det ikke like lett å huske alt. Jeg har alt klart, bortsett fra det som må oppi når vi skal dra. Det står oppført på en lapp. :)

Jeg pakket toalettmappa og har den stående på badet med alle tingene i. MÅ jo kunne huske på den? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tid du går i møte :) Et tips er å prøve å ikke bite over for mye de dagene du går hjemme. Jeg ble hvertfall mer stresset enn det ganget meg ;) Tipper 4. Mars jeg da :)

Godt tips. Vi er midt i en oppussingsrunde, så vi bor inne hos svigers nå. Nede hos oss er det bare støv og rot. Merker jeg kan få litt noia over det, men vi har satt som mål at til helgen igjen skal vi ha mye klart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å stå med rier og pakke fødebag tipper jeg ;) Tenker at har jeg glemt noe så bor vi så nært sykehuset at jeg skal vel klare meg uten den halvtimen det tar mannen å gå frem og tilbake og hente det også. Er han stressa nok går det nok på 20 minutter ogs[ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt på lørdag:

:fnise: Fornuftig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i permisjon!

Har ikke gjort altfor mye, er så himla sliten og har mye kynnere. Føles som hun skal komme ut av magen som sprekker. Har både erntelapp fra Kiwi og Rimi, så kanskje jeg kommer meg ut i morgen? :)

Fikk pakka litt til fødebaggen i dag hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått hentelapp fra Rimi? Jeg vil også ha!! Kanskje den kommer i morgen...

Jepp! Fikk den i dag eller i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Nå har jeg seriøst bleier i flere mnd! Fikk masse bleier til jul også, så håper str2 holder en stund :P

Haha, så koselig da! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kynnerne blir jo bare mer vondt?? :sjokkert:

Oi oi oi, her går det frematt! Blir vel et lite kappløp om hvem som kommer i mål først ;) Er det noen regelmessighet over dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...