Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Merket litt den siste uken at jeg har fått så stive ledd. Både fingrene og tærene er vonde og bøye på, mulig litt hovne også? Kroppen merker vel siste innspurt nå, så litt ekstra bør vel kanskje regnes med?

Fikk pakkelapp på Liberopakken i går, lurer på om jeg skal ta meg en tur ut i snøværet. Lørdager er de kjedeligste dagene, fordi det alltid er mye folk ute uansett. Håpløst å reise for å handle på kjøpesenteret feks. Ah, luksusproblem :P

Fått nye vintersko, endelig:

http://www.gsport.no/produkt/143196/timberland-willowood-hoey-vinterstoevel-dame?cid=_adwordspla_cpc&gclid=CNrd06_ArMMCFcvJtAodCQYA9A

Diggeste og varmeste!! <3

Ha en fin lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket litt den siste uken at jeg har fått så stive ledd. Både fingrene og tærene er vonde og bøye på, mulig litt hovne også? Kroppen merker vel siste innspurt nå, så litt ekstra bør vel kanskje regnes med?

Fikk pakkelapp på Liberopakken i går, lurer på om jeg skal ta meg en tur ut i snøværet. Lørdager er de kjedeligste dagene, fordi det alltid er mye folk ute uansett. Håpløst å reise for å handle på kjøpesenteret feks. Ah, luksusproblem :P

Fått nye vintersko, endelig:

http://www.gsport.no/produkt/143196/timberland-willowood-hoey-vinterstoevel-dame?cid=_adwordspla_cpc&gclid=CNrd06_ArMMCFcvJtAodCQYA9A

Diggeste og varmeste!! <3

Ha en fin lørdag :)

Er det vann i kroppen du kjenner på, mon tro? Er ikke uvanlig å få det helt på slutten.

Liberopakken er ganske liten, så det går an å ta den med seg mens man handler litt vanlige varer også.

Fine sko! De så veldig gode og varme ut, perfekt i snøværet vi har nå! :nigo:

Goood helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vann i kroppen du kjenner på, mon tro? Er ikke uvanlig å få det helt på slutten.

Liberopakken er ganske liten, så det går an å ta den med seg mens man handler litt vanlige varer også.

Fine sko! De så veldig gode og varme ut, perfekt i snøværet vi har nå! :nigo:

Goood helg!!

Det kan være det. Kan ikke tro at jeg spenner både tær og fingre hver eneste natt :P Det dunker litt når jeg bøyer de også, så kan være vann. Har også begynt å klø litt på underarmene og ser ut som det dukker opp hvite prikker.. Sikker ufarlig, men skal følge litt med på det :)

----

Nå har jeg ryddet i ved inngangsdøren. Utrolig hvor mye plass man får ved å faktisk brette ting ordentlig :P Ble sliten og måtte sette meg ned seff, så det ligger jo ting utover gulvet her nå :P Det må typen leve med! Vil tro han kommenterer på det når han kommer ut av dusjen. Ellers er planen å ta en liten gåtur. Gjerne ned til en Cafè, så vi kan kjøpe noe godt. Føler det blir mye GODT for tida, asså! :ler:

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom oss endelig på tur! Gikk på Cafè med H og spiste litt deilig dansk kanelbolle. Nom nom! Godt at han tar meg med ut for luftetur :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom oss endelig på tur! Gikk på Cafè med H og spiste litt deilig dansk kanelbolle. Nom nom! Godt at han tar meg med ut for luftetur :ler:

Ooh, nam! :) I dag har jeg så mye mer lyst på søtsaker enn fornuftig mat, kjenner jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, nam! :) I dag har jeg så mye mer lyst på søtsaker enn fornuftig mat, kjenner jeg... :P

Hehe, er ikke det lov innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, kanelboller er så godt!! Det er et eller annet med kanel i gjærbakst altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm, kanelboller er så godt!! Det er et eller annet med kanel i gjærbakst altså!

Ja! :) beste som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelboller :wow: Vi bakte det i dag, vi (les: Jeg) :nigo: Men det var nok ikke så lurt for det ble jo 30 stk. SOm jeg garantert kommer til å spise opp...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelboller :wow: Vi bakte det i dag, vi (les: Jeg) :nigo: Men det var nok ikke så lurt for det ble jo 30 stk. SOm jeg garantert kommer til å spise opp...

Jeg kan være behjelpelig med å hindre deg i å spise alle, bare send noen hit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være behjelpelig med å hindre deg i å spise alle, bare send noen hit :nigo:

Jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...