malicious Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1621 Del Skrevet 21. januar 2015 Var innom Icon i dag og fikk fryst medlemskapet mitt i 12 mnd. Vil tro jeg får begynne å trene når lille bolla er født, men som hun sa er det bedre å fryse for lenge enn for kort. Tilbords hadde 70% på det flotte lysholderne jeg kjøpte før jul!! Hurra <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. januar 2015 #1622 Del Skrevet 21. januar 2015 Lurt å fryse det ja. Jeg har fryst mitt helt til april eller noe sånt. Tenker jeg begynner å trene litt lett da i tillegg til trilleturer. Så det er ikke bare jeg som spiser litt for mye for tiden altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1623 Del Skrevet 21. januar 2015 Lurt å fryse det ja. Jeg har fryst mitt helt til april eller noe sånt. Tenker jeg begynner å trene litt lett da i tillegg til trilleturer. Så det er ikke bare jeg som spiser litt for mye for tiden altså? Hahaha! Ikke bare deg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. januar 2015 #1624 Del Skrevet 21. januar 2015 Hahaha! Ikke bare deg nei På en måte en slags trøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. januar 2015 #1625 Del Skrevet 21. januar 2015 Du skreiv "lille bolla" lenger opp her og nå vil jeg ha bolle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1626 Del Skrevet 21. januar 2015 Du skreiv "lille bolla" lenger opp her og nå vil jeg ha bolle! Hihi! 3 for 30 på meny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. januar 2015 #1627 Del Skrevet 21. januar 2015 Hihi! 3 for 30 på meny! Åh, menyboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2015 #1628 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg må også huske å gå innom SATS for å fryse medlemskapet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1629 Del Skrevet 22. januar 2015 Natt nr. 2 med dårlig søvn.. Tror jeg må finne en ny måte å snu meg i senga, våkner jo hver gang jeg snur meg fordi det er vondt. Fri i dag, så møte venninner til middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. januar 2015 #1630 Del Skrevet 22. januar 2015 Flinke dere er som fryser abbonomentet deres.. jeg sa opp mitt Men nå har jeg fått nytt treningsprogram og skal handle litt freshe nye klær, såå da bør jeg starte opp igen Ha en fin dag <3 Håper du får bedre søvn i natt. Du må passe på nå før knøtte kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. januar 2015 #1631 Del Skrevet 22. januar 2015 Håper du har hatt en fin fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1632 Del Skrevet 22. januar 2015 Deilig dag! Endte med å møte hun ene venninnen min kl 12. Lunch, kaffe, shopping på storo før middag nå i kveld. Endelig fått solide vintersko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1633 Del Skrevet 22. januar 2015 Skjer med vm i sparking? så trøtt men klarer ikke sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1634 Del Skrevet 23. januar 2015 Hjem fra jobb og endelig helg! (Sier jeg som jobber 12t i uka ) Sykt sliten av dårlig soving denne uka! Klageklage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. januar 2015 #1635 Del Skrevet 23. januar 2015 Skjer med vm i sparking? så trøtt men klarer ikke sove.. Veldig koselig med spark, men det blir tidvis for mye når du ikke får sove, altså Du får prøve å synge en nattasang til henne? Kanskje det hjelper? (For meg hjelper det som regel litt om jeg bytter posisjon, men det er ikke så mange posisjoner igjen å velge i nå, haha) Hjem fra jobb og endelig helg! (Sier jeg som jobber 12t i uka ) Sykt sliten av dårlig soving denne uka! Klageklage Hurra for helg! Du har lov til å være sliten, du er jo høygravid Du får ta deg en liten lur når du kommer hjem, så du har energi til å komme deg gjennom helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. januar 2015 #1636 Del Skrevet 23. januar 2015 Anbefaler også sterkt en blund Jeg tok to i går, og det var vidunderlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1637 Del Skrevet 23. januar 2015 Veldig koselig med spark, men det blir tidvis for mye når du ikke får sove, altså Du får prøve å synge en nattasang til henne? Kanskje det hjelper? (For meg hjelper det som regel litt om jeg bytter posisjon, men det er ikke så mange posisjoner igjen å velge i nå, haha) Hurra for helg! Du har lov til å være sliten, du er jo høygravid Du får ta deg en liten lur når du kommer hjem, så du har energi til å komme deg gjennom helga! Anbefaler også sterkt en blund Jeg tok to i går, og det var vidunderlig Søte dere altså! Veldig koselig med spark, ikke misforstå, men når jeg er sliten og vil sove, så er ikke den strikkepinnen inn i urinrøret eller sparkene i ribbein å foretrekke. Hjalp så klart ikke å stå opp klokka halv sju i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. januar 2015 #1638 Del Skrevet 23. januar 2015 Søte dere altså! Veldig koselig med spark, ikke misforstå, men når jeg er sliten og vil sove, så er ikke den strikkepinnen inn i urinrøret eller sparkene i ribbein å foretrekke. Hjalp så klart ikke å stå opp klokka halv sju i dag heller Hehe, kjenner til de to følelsene der, ja! .. Det er ikke digg, akkurat Jeg er såpass heldig at jeg ikke har blitt holdt våken av sparkene hennes, annet enn fordi jeg ikke vil sove når hun sparker, vil heller ligge og kjenne på dultene Gubben sier at jeg har sagt i søvne at hun sparker da, og bedt han om å legge hånda si på magen min så hun skal roe seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2015 #1639 Del Skrevet 23. januar 2015 Lov å si at det er godt med helg selvom man jobber 12 timer i uka. Håper du får sove ut litt i helgen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1640 Del Skrevet 23. januar 2015 Sov litt på sofa og det var deilig. De holder på med oppussing over her, så er litt begrenset hvor rolig det er her Tent lys, skal spise en bagel med kanel og rosin (kjøpes på mega!) også kanskje spise litt sjokolade? Hihi. Alle kollegene mine er på kick off på fjellet, så jeg venter spent på resultater etter årets kåringer. Hadde jo vært hyggelig å vinne årets ansatt feks? Hehe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå