Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Var innom Icon i dag og fikk fryst medlemskapet mitt i 12 mnd. Vil tro jeg får begynne å trene når lille bolla er født, men som hun sa er det bedre å fryse for lenge enn for kort. :)

Tilbords hadde 70% på det flotte lysholderne jeg kjøpte før jul!! Hurra <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt å fryse det ja. Jeg har fryst mitt helt til april eller noe sånt. :) Tenker jeg begynner å trene litt lett da i tillegg til trilleturer.

Så det er ikke bare jeg som spiser litt for mye for tiden altså? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å fryse det ja. Jeg har fryst mitt helt til april eller noe sånt. :) Tenker jeg begynner å trene litt lett da i tillegg til trilleturer.

Så det er ikke bare jeg som spiser litt for mye for tiden altså? :P

Hahaha! Ikke bare deg nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt nr. 2 med dårlig søvn.. Tror jeg må finne en ny måte å snu meg i senga, våkner jo hver gang jeg snur meg fordi det er vondt.

Fri i dag, så møte venninner til middag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er som fryser abbonomentet deres.. jeg sa opp mitt :ler: Men nå har jeg fått nytt treningsprogram og skal handle litt freshe nye klær, såå da bør jeg starte opp igen :plystre:

Ha en fin dag <3 Håper du får bedre søvn i natt. Du må passe på nå før knøtte kommer :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig dag! Endte med å møte hun ene venninnen min kl 12. Lunch, kaffe, shopping på storo før middag nå i kveld. Endelig fått solide vintersko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjem fra jobb og endelig helg! (Sier jeg som jobber 12t i uka :ler:)

Sykt sliten av dårlig soving denne uka! Klageklage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med vm i sparking? :( så trøtt men klarer ikke sove..

Veldig koselig med spark, men det blir tidvis for mye når du ikke får sove, altså ;) Du får prøve å synge en nattasang til henne? Kanskje det hjelper? (For meg hjelper det som regel litt om jeg bytter posisjon, men det er ikke så mange posisjoner igjen å velge i nå, haha)

Hjem fra jobb og endelig helg! (Sier jeg som jobber 12t i uka :ler:)

Sykt sliten av dårlig soving denne uka! Klageklage

Hurra for helg! :hoppe: Du har lov til å være sliten, du er jo høygravid :rodmer: Du får ta deg en liten lur når du kommer hjem, så du har energi til å komme deg gjennom helga! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig med spark, men det blir tidvis for mye når du ikke får sove, altså ;) Du får prøve å synge en nattasang til henne? Kanskje det hjelper? (For meg hjelper det som regel litt om jeg bytter posisjon, men det er ikke så mange posisjoner igjen å velge i nå, haha)

Hurra for helg! :hoppe: Du har lov til å være sliten, du er jo høygravid :rodmer: Du får ta deg en liten lur når du kommer hjem, så du har energi til å komme deg gjennom helga! :fnise:

Anbefaler også sterkt en blund :nigo: Jeg tok to i går, og det var vidunderlig :fnise:

Søte dere altså!

Veldig koselig med spark, ikke misforstå, men når jeg er sliten og vil sove, så er ikke den strikkepinnen inn i urinrøret eller sparkene i ribbein å foretrekke. Hjalp så klart ikke å stå opp klokka halv sju i dag heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte dere altså!

Veldig koselig med spark, ikke misforstå, men når jeg er sliten og vil sove, så er ikke den strikkepinnen inn i urinrøret eller sparkene i ribbein å foretrekke. Hjalp så klart ikke å stå opp klokka halv sju i dag heller ;)

Hehe, kjenner til de to følelsene der, ja! :P .. Det er ikke digg, akkurat ;)

Jeg er såpass heldig at jeg ikke har blitt holdt våken av sparkene hennes, annet enn fordi jeg ikke vil sove når hun sparker, vil heller ligge og kjenne på dultene :fnise: Gubben sier at jeg har sagt i søvne at hun sparker da, og bedt han om å legge hånda si på magen min så hun skal roe seg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å si at det er godt med helg selvom man jobber 12 timer i uka.

Håper du får sove ut litt i helgen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov litt på sofa og det var deilig. De holder på med oppussing over her, så er litt begrenset hvor rolig det er her :P

Tent lys, skal spise en bagel med kanel og rosin (kjøpes på mega!) også kanskje spise litt sjokolade? Hihi.

Alle kollegene mine er på kick off på fjellet, så jeg venter spent på resultater etter årets kåringer. Hadde jo vært hyggelig å vinne årets ansatt feks? Hehe!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...