Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med på planen om fellestreff! :biggrin: Moro å se om de små likner på mødrene sine ;)

Min lillemor skravler hvertfall som mora, det så vi jo allerede på 3D-ul :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en tur på senteret i dag for å komme meg litt ut på fridagen min. De som sier at det er en fin tid å være gravid på har tydeligvis ikke hatt symfyse-bekkenløsning på isføre. :ler:

Fikk handlet litt på Barnas hus. Blant annet gaskluter, dynetrekk til den lilla dyna, samt saueskinn til vogna. Noe mer orket jeg ikke å bære, må ha bil neste gang sammen med H.

Nå må det hviles på sofaen, da jeg faktisk ikke klarer å gå.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, yes, flott å være gravid på vinteren når man nesten ikke kan gå fremover fordi det er uutholdelig vondt hvis man sklir på isen :dry::fnise:

Koselig å handle, da :laugh: Men ja, definitivt bedre å handle med pakkesel og bil! :P

Off, slapp godt av, nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både fordeler og ulemper med å være gravid på vinteren eller sommeren. Men jeg tror jeg foretrekker vinter fremfor sommer. I hvert fall når det er så varmt som det var ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, yes, flott å være gravid på vinteren når man nesten ikke kan gå fremover fordi det er uutholdelig vondt hvis man sklir på isen :dry::fnise:

Koselig å handle, da :laugh: Men ja, definitivt bedre å handle med pakkesel og bil! :P

Off, slapp godt av, nå :hjerte:

Må bare innse at kroppen ikke klarer like mye lenger, og det får være helt greit :) Har sett noen babysenger hos Barnas Hus. Tror jeg skal få med meg H på Babyshop (Butikken er seriøst 7 ganger så stor som barnas hus, så vil helst dit) for å se hva vi kan få plass til på vårt MINIsoverom :) Ikke så mye som mangler av utstyr nå egentlig :)

om 34 + 4 er høygravid-status, så er vel det i dag, da??! :sjokkert::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting vi mangler som jeg kommer på:

- Stokke flexibath (fint for oss må dårlig plass!)

- Flanell gulpekluter

- Babyprodukter: Babyolje, paracet eller smertestillende for baby (greit å ha i hus), saltvannspray, nesesuger

- Digital tempmåler (som også kan brukes i badevannet?)

- neglesaks for baby

- Noen små håndkler

- laken til leandervuggen

- babyseng på rommet, med madrass og sengetrekk osv.

- stelleveske

- Koppholder til vogna?

- veskekrok til vogna?

Oi, mangla visst mer enn antatt! Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innse at kroppen ikke klarer like mye lenger, og det får være helt greit :) Har sett noen babysenger hos Barnas Hus. Tror jeg skal få med meg H på Babyshop (Butikken er seriøst 7 ganger så stor som barnas hus, så vil helst dit) for å se hva vi kan få plass til på vårt MINIsoverom :) Ikke så mye som mangler av utstyr nå egentlig :)

om 34 + 4 er høygravid-status, så er vel det i dag, da??! :sjokkert::rodmer:

Ja ^^ Oooh, blir høy å se på senger :nigo: Skal dere ha vugge eller sprinkelseng, tenker du? :)

HØYGRAVIIIID :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ^^ Oooh, blir høy å se på senger :nigo: Skal dere ha vugge eller sprinkelseng, tenker du? :)

HØYGRAVIIIID :nigo:

Pga plassen tror jeg vugge. Evt en smal sprinkelseng? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høygravid allerede :daane::hoppendeglad:

vi har brukt kurv fram til nå, men han har jo vokst ut av den og nå måtte vi fram med sprinkelsenga :fnise: og han er ikke 3 mnd engang!!! vokser så fooooort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for høygravid!!

Babyshop større enn Barnas Hus? Trodde det var omvendt på det i Oslo..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for høygravid!!

Babyshop større enn Barnas Hus? Trodde det var omvendt på det i Oslo..... :sjenert:

Hehe, Babyshop Slependen vs. Barnas Hus Sandvika storsenter. STOR forskjell på de to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høygravid allerede :daane::hoppendeglad:

vi har brukt kurv fram til nå, men han har jo vokst ut av den og nå måtte vi fram med sprinkelsenga :fnise: og han er ikke 3 mnd engang!!! vokser så fooooort

Det bekrefter tankene mine om at kurv ikke er spesielt langsiktig, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bekrefter tankene mine om at kurv ikke er spesielt langsiktig, ja! :)

det er ikke sikkert du får en kraftplugg som meg da! Kurven skal jo egentlig holde i flere måneder til 😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke sikkert du får en kraftplugg som meg da! Kurven skal jo egentlig holde i flere måneder til

Med de søtsakene jeg spiser nå, så er babyen min helt sikkert født litt overvektig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatere lista :)

- Stokke flexibath (fint for oss må dårlig plass!)

- Flanell gulpekluter

- Babyprodukter: Babyolje, paracet eller smertestillende for baby (greit å ha i hus), saltvannspray, nesesuger

- Digital tempmåler (som også kan brukes i badevannet?)

- neglesaks for baby

- Noen små håndkler

- laken til leandervuggen

- babyseng på rommet, med madrass og sengetrekk osv.

- stelleveske

- Koppholder til vogna?

- veskekrok til vogna?

- Stellebord!

Vogna leveres mellom uke 6 og 7, håper litt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...