Spiremor Skrevet 19. januar 2015 #1601 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg er med på planen om fellestreff! Moro å se om de små likner på mødrene sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #1602 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg er med på planen om fellestreff! Moro å se om de små likner på mødrene sine Min lillemor skravler hvertfall som mora, det så vi jo allerede på 3D-ul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 #1603 Del Skrevet 20. januar 2015 Min lillemor skravler hvertfall som mora, det så vi jo allerede på 3D-ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1604 Del Skrevet 20. januar 2015 Tok meg en tur på senteret i dag for å komme meg litt ut på fridagen min. De som sier at det er en fin tid å være gravid på har tydeligvis ikke hatt symfyse-bekkenløsning på isføre. Fikk handlet litt på Barnas hus. Blant annet gaskluter, dynetrekk til den lilla dyna, samt saueskinn til vogna. Noe mer orket jeg ikke å bære, må ha bil neste gang sammen med H. Nå må det hviles på sofaen, da jeg faktisk ikke klarer å gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #1605 Del Skrevet 20. januar 2015 Oh, yes, flott å være gravid på vinteren når man nesten ikke kan gå fremover fordi det er uutholdelig vondt hvis man sklir på isen Koselig å handle, da Men ja, definitivt bedre å handle med pakkesel og bil! Off, slapp godt av, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2015 #1606 Del Skrevet 20. januar 2015 Både fordeler og ulemper med å være gravid på vinteren eller sommeren. Men jeg tror jeg foretrekker vinter fremfor sommer. I hvert fall når det er så varmt som det var ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1607 Del Skrevet 20. januar 2015 Oh, yes, flott å være gravid på vinteren når man nesten ikke kan gå fremover fordi det er uutholdelig vondt hvis man sklir på isen Koselig å handle, da Men ja, definitivt bedre å handle med pakkesel og bil! Off, slapp godt av, nå Må bare innse at kroppen ikke klarer like mye lenger, og det får være helt greit Har sett noen babysenger hos Barnas Hus. Tror jeg skal få med meg H på Babyshop (Butikken er seriøst 7 ganger så stor som barnas hus, så vil helst dit) for å se hva vi kan få plass til på vårt MINIsoverom Ikke så mye som mangler av utstyr nå egentlig om 34 + 4 er høygravid-status, så er vel det i dag, da??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1608 Del Skrevet 20. januar 2015 Ting vi mangler som jeg kommer på: - Stokke flexibath (fint for oss må dårlig plass!) - Flanell gulpekluter - Babyprodukter: Babyolje, paracet eller smertestillende for baby (greit å ha i hus), saltvannspray, nesesuger - Digital tempmåler (som også kan brukes i badevannet?) - neglesaks for baby - Noen små håndkler - laken til leandervuggen - babyseng på rommet, med madrass og sengetrekk osv. - stelleveske - Koppholder til vogna? - veskekrok til vogna? Oi, mangla visst mer enn antatt! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #1609 Del Skrevet 20. januar 2015 Må bare innse at kroppen ikke klarer like mye lenger, og det får være helt greit Har sett noen babysenger hos Barnas Hus. Tror jeg skal få med meg H på Babyshop (Butikken er seriøst 7 ganger så stor som barnas hus, så vil helst dit) for å se hva vi kan få plass til på vårt MINIsoverom Ikke så mye som mangler av utstyr nå egentlig om 34 + 4 er høygravid-status, så er vel det i dag, da??! Ja ^^ Oooh, blir høy å se på senger Skal dere ha vugge eller sprinkelseng, tenker du? HØYGRAVIIIID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1610 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja ^^ Oooh, blir høy å se på senger Skal dere ha vugge eller sprinkelseng, tenker du? HØYGRAVIIIID Pga plassen tror jeg vugge. Evt en smal sprinkelseng? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 #1611 Del Skrevet 20. januar 2015 Vi har Stokke Flexi Passer perfekt mellom vaskemaskinen og vasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 #1612 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for høygravide Malicious!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. januar 2015 #1613 Del Skrevet 20. januar 2015 høygravid allerede vi har brukt kurv fram til nå, men han har jo vokst ut av den og nå måtte vi fram med sprinkelsenga og han er ikke 3 mnd engang!!! vokser så fooooort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2015 #1614 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for høygravid!! Babyshop større enn Barnas Hus? Trodde det var omvendt på det i Oslo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1615 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for høygravid!! Babyshop større enn Barnas Hus? Trodde det var omvendt på det i Oslo..... Hehe, Babyshop Slependen vs. Barnas Hus Sandvika storsenter. STOR forskjell på de to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1616 Del Skrevet 20. januar 2015 høygravid allerede vi har brukt kurv fram til nå, men han har jo vokst ut av den og nå måtte vi fram med sprinkelsenga og han er ikke 3 mnd engang!!! vokser så fooooort Det bekrefter tankene mine om at kurv ikke er spesielt langsiktig, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. januar 2015 #1617 Del Skrevet 20. januar 2015 Det bekrefter tankene mine om at kurv ikke er spesielt langsiktig, ja! det er ikke sikkert du får en kraftplugg som meg da! Kurven skal jo egentlig holde i flere måneder til 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #1618 Del Skrevet 20. januar 2015 Høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1619 Del Skrevet 21. januar 2015 det er ikke sikkert du får en kraftplugg som meg da! Kurven skal jo egentlig holde i flere måneder til Med de søtsakene jeg spiser nå, så er babyen min helt sikkert født litt overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1620 Del Skrevet 21. januar 2015 Oppdatere lista - Stokke flexibath (fint for oss må dårlig plass!) - Flanell gulpekluter - Babyprodukter: Babyolje, paracet eller smertestillende for baby (greit å ha i hus), saltvannspray, nesesuger - Digital tempmåler (som også kan brukes i badevannet?) - neglesaks for baby - Noen små håndkler - laken til leandervuggen - babyseng på rommet, med madrass og sengetrekk osv. - stelleveske - Koppholder til vogna? - veskekrok til vogna? - Stellebord! Vogna leveres mellom uke 6 og 7, håper litt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå