Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Ooo, Channing Tatum!! :hjerte: Jeg kommer til å skli av stolen når jeg ser Magic Mike 2, haha :fnise:

Hvis man drar på kino, så er jeg ganske sikker på at salen den filmen vises i kommer til å måtte omreguleres til svømmehall i noen timer, med tanke på alle damene der :ler:

HÆ! Har ikke sett første filmen en gang! Høres ut som jeg... MÅ? :wow::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor kom ned med hjemmelaget nanbrød. Nom nom! Nå har jeg laget kakao / varm sjokolade. Ja, blir jo litt som å drikke flytende sjokolade, meeeennn.... Det gjør ikke noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt!! Men ikke med mannen til stede, det kan bli kleint :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJAH! :P Jeg tror at jeg må se den igjen, sånn, i solidaritet med deg, siden du skal se den? :sjenert: ...

Forøvrig, så har jeg sykt lyst til å lære meg noen av dancemovesene til Tatum! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lasta ned Magic Mike...... Channing er jo smådeilig såee... Kanskje filmen setter i gang fødselen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magic Mike bør alle se, ja!! Jeg så den sammen med gubben og for å få frem poenget så siterer jeg min HETEROFILE mann "altså.. Det er nesten så JEG syntes han er deilig i den filmen her, kan ikke tenke meg hvordan du har det nå" :fnise:

Endret av Saraby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJAH! :P Jeg tror at jeg må se den igjen, sånn, i solidaritet med deg, siden du skal se den? :sjenert: ...

Forøvrig, så har jeg sykt lyst til å lære meg noen av dancemovesene til Tatum! :P

Helt med på at du må se den igjen asså! Skal ta den neste gang jeg er hjemme alene ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lasta ned Magic Mike...... Channing er jo smådeilig såee... Kanskje filmen setter i gang fødselen?

HAHA, tenk om!! Hadde jo vært fantastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg godeste Spiremor for lunch! :hoppendeglad: Skravla gikk på innpust og utpust og plutselig hadde det gått nesten 3 ½ time! :laugh: Koselig å treffe andre gravide asså!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg godeste Spiremor for lunch! :hoppendeglad: Skravla gikk på innpust og utpust og plutselig hadde det gått nesten 3 ½ time! :laugh: Koselig å treffe andre gravide asså!

Høres superkos ut :nigo: Jeg stemmer for at vi tar et nasjonalt kg-treff i Bodø når alle har fått smått :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da!!

Jeg skulle ønske at jeg hadde ei venninne som var gravid men enten så er venninnene mine ferdig med barn eller skal ikke ha barn nå/eller ikke i det hele tatt.

Håper vi får til et treff med babyene våre i løpet av våren!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres superkos ut Jeg stemmer for at vi tar et nasjonalt kg-treff i Bodø når alle har fått smått :fnise:

Spanderer du? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da!!

Jeg skulle ønske at jeg hadde ei venninne som var gravid men enten så er venninnene mine ferdig med barn eller skal ikke ha barn nå/eller ikke i det hele tatt.

Håper vi får til et treff med babyene våre i løpet av våren!

Jaaa! Absolutt - det må vi få til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanderer du? :nigo:

Kan hvertfall stå for overnatting...på sovesofaen vår! :nigo: Mulig det blir trangt, men det gjør vel ikke noeee? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hvertfall stå for overnatting...på sovesofaen vår! :nigo: Mulig det blir trangt, men det gjør vel ikke noeee? :fnise:

Nei, er vant med å bo trangt, går så bra atte! Legger babyen i en kommode-skuff, no problemo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er vant med å bo trangt, går så bra atte! Legger babyen i en kommode-skuff, no problemo!

God plan :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! :nigo: Det var kjempekoselig nå i høst :)

Du er selvfølgelig hjertelig velkommen :nigo: Det var ordentlig kos, så håper vi får møttes litt på tvers av geografiske områder etterhvert ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...