Spiremor Skrevet 17. januar 2015 #1561 Del Skrevet 17. januar 2015 Konkluderer med at det var bolla fra deli deluca som gjorde meg ille i går --- Snakket med sjefen min om kickoff også, spurte han om det var forventet at jeg skulle bli med. Med tanke på at mye av det faglige der er for det neste året, når jeg ikke er der, så var det ikke det. Samt at situasjonen min også tilsa at jeg ikke kom til å bli med! da slapp jeg! Hihi Så deilig! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1562 Del Skrevet 17. januar 2015 Så deilig! Det betyr hjemmekontor i 4t neste fredag! Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. januar 2015 #1563 Del Skrevet 17. januar 2015 En ting jeg ikke kommer til å savne med å være gravid er at jeg ikke kan drikke kullsyre, fordi jeg ikke klarer å slippe ut luften etterpå. Hva skjer med halsbrann og sure oppstøt? ÆSJ! Jeg syns faktisk farris kan hjelpe litt på halsbrann. Men alt annet med kullsyre gjør det verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1564 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg syns faktisk farris kan hjelpe litt på halsbrann. Men alt annet med kullsyre gjør det verre... Prøvde meg på gjærbakst i går og måtte ta en ramløsa for å løse problemet etterpå. Er ikke så rart kanskje, når magen og innvoller er trykka oppover i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2015 #1565 Del Skrevet 17. januar 2015 Det med halsbrann er noe dritt!! Jeg har spist boller flere ganger de siste ukene. Av og til reagerer jeg og andre ganger ikke. Og sjokolade kan jeg i hvert fall ikke spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. januar 2015 #1566 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg får også lett halsbrann av boller. I alle fall hvis jeg er skikkelig mett i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. januar 2015 #1567 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg lurer på hvorfor gjærbakst gjør at man får mer halsbrann? Jeg har vel bare identifisert kullsyre som synder her i gården, selv om det ikke er hver gang jeg reagerer på det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. januar 2015 #1568 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg lurer på hvorfor gjærbakst gjør at man får mer halsbrann? Jeg har vel bare identifisert kullsyre som synder her i gården, selv om det ikke er hver gang jeg reagerer på det heller.. Jeg får det kun av søt gjærbakst. Brød går helt fint. Aner ikke hvorfor. Er jo ikke akkurat syrlig. Klementiner går derimot helt fint å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1569 Del Skrevet 17. januar 2015 Det med halsbrann er noe dritt!! Jeg har spist boller flere ganger de siste ukene. Av og til reagerer jeg og andre ganger ikke. Og sjokolade kan jeg i hvert fall ikke spise. Jeg har spist MYE gjærbakst de siste 8 månedene, men det er første gangen jeg mistenker at bolla hadde skylda. Nå synes jeg egentlig ikke bollene på deli deluca er noe gode heller. Kanskje litt med at du kan trykke den helt flat også blåser den seg opp igjen Jeg får også lett halsbrann av boller. I alle fall hvis jeg er skikkelig mett i tillegg. Har samme problem med å ha mye mat i magen også, veldig ubehagelig! Jeg lurer på hvorfor gjærbakst gjør at man får mer halsbrann? Jeg har vel bare identifisert kullsyre som synder her i gården, selv om det ikke er hver gang jeg reagerer på det heller.. Jeg har egentlig hatt lite halsbrann, men når jeg får det, så blir det plutselig veldig ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1570 Del Skrevet 17. januar 2015 Har kost meg med film og pizza i kveld - alene Typen er med folk, så ble en rolig kveld hjemme da jeg 1) ikke tør å gå ut på glatta. 2) faktisk er så bevegelseshemmet at jeg nesten må kjøres rundt. Gleder meg til å bli ferdig - symfysen dreper meg! Endte med å se White House Down. Knallgod film! Masse action! Levde meg så godt inn i filmen at jeg ble klam i henda og på beina samt fikk en del kynnere. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. januar 2015 #1571 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Ja, søt gjærbakst og kaker er helt drepen her. Sammen med hjemmelaget brun saus. Ikke "sammen" som "i kombinasjon med", da Men halsbrann kommer hver kveld, sammen med gulpinga (ja, jeg vet jeg er sjarmerende ), så jeg tar med meg et brett galieve og en stor flaske vann til sengs. Samboeren min lurer på hvorfor jeg drikker 7-8dl vann hver natt når det fører til så mye tissing - og det er et godt spørsmål, men jeg klarer ikke la være. Godt å skylle ned litt gulp i ny og ne, også er jeg generelt mer tørst som høygravid. Endret 17. januar 2015 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1572 Del Skrevet 17. januar 2015 Ja, søt gjærbakst og kaker er helt drepen her. Sammen med hjemmelaget brun saus. Ikke sammen som i kombinasjon med, da Men halsbrann kommer hver kveld, sammen med gulpinga (ja, jeg vet jeg er sjarmerende ), så jeg tar med meg et brett galieve og en stor flaske vann til sengs. Samboeren min lurer på hvorfor jeg drikker 7-8dl vann hver natt når det fører til så mye tissing - og det er et godt spørsmål, men jeg klarer ikke la være. Godt å skylle ned litt gulp i ny og ne, også er jeg generelt mer tørst som høygravid. Haha, the charm of being pregnant? Føler meg veldig deilig når jeg forteller typen om slike ting også. "Oi sorry.. vanskelig å gi blowjob. Har sure oppstøt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. januar 2015 #1573 Del Skrevet 17. januar 2015 Haha, the charm of being pregnant? Føler meg veldig deilig når jeg forteller typen om slike ting også. "Oi sorry.. vanskelig å gi blowjob. Har sure oppstøt" Haha... Vært i samme situasjon selv... Ikke noe særlig med gulping i kombinasjon med blow-job. Dét er ingen kveldsaktivitet her i huset om dagen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1574 Del Skrevet 17. januar 2015 Haha... Vært i samme situasjon selv... Ikke noe særlig med gulping i kombinasjon med blow-job. Dét er ingen kveldsaktivitet her i huset om dagen hvertfall Haha, samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. januar 2015 #1575 Del Skrevet 17. januar 2015 Boller må kunne klemmes til en lefse! Alt annet er dårlig..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #1576 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg har spist MYE gjærbakst de siste 8 månedene, men det er første gangen jeg mistenker at bolla hadde skylda. Nå synes jeg egentlig ikke bollene på deli deluca er noe gode heller. Kanskje litt med at du kan trykke den helt flat også blåser den seg opp igjen Har samme problem med å ha mye mat i magen også, veldig ubehagelig! Jeg har egentlig hatt lite halsbrann, men når jeg får det, så blir det plutselig veldig ille På én måte er det vet bolla som har hatt skylda hele tida ? Bare en annen type bolle Har kost meg med film og pizza i kveld - alene Typen er med folk, så ble en rolig kveld hjemme da jeg 1) ikke tør å gå ut på glatta. 2) faktisk er så bevegelseshemmet at jeg nesten må kjøres rundt. Gleder meg til å bli ferdig - symfysen dreper meg! Endte med å se White House Down. Knallgod film! Masse action! Levde meg så godt inn i filmen at jeg ble klam i henda og på beina samt fikk en del kynnere. Haha. Det hørtes koselig ut med film og pizza, selv om du fikk kynnere av spenningen i filmen Jeg har ikke sett den, men enhver film med Channing Tatum blir bra for meg Ikke bra at du er så dårlig i symfysen Haha, the charm of being pregnant? Føler meg veldig deilig når jeg forteller typen om slike ting også. "Oi sorry.. vanskelig å gi blowjob. Har sure oppstøt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. januar 2015 #1577 Del Skrevet 18. januar 2015 Endte med å se White House Down. Knallgod film! Masse action! Levde meg så godt inn i filmen at jeg ble klam i henda og på beina samt fikk en del kynnere. Haha. Bra film!! Og Channing Tatum er heller ikke så verst i den filmen. Gleder meg til Magic Mike 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #1578 Del Skrevet 18. januar 2015 Bra film!! Og Channing Tatum er heller ikke så verst i den filmen. Gleder meg til Magic Mike 2!! You and me both Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. januar 2015 #1579 Del Skrevet 18. januar 2015 Ooo, Channing Tatum!! Jeg kommer til å skli av stolen når jeg ser Magic Mike 2, haha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #1580 Del Skrevet 18. januar 2015 Ooo, Channing Tatum!! Jeg kommer til å skli av stolen når jeg ser Magic Mike 2, haha Hvis man drar på kino, så er jeg ganske sikker på at salen den filmen vises i kommer til å måtte omreguleres til svømmehall i noen timer, med tanke på alle damene der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå