missdior Skrevet 11. januar 2015 #1521 Del Skrevet 11. januar 2015 Åh gosh, en oppvaskmaskin kan bli veeeeeldig skitten innvending... Vi renser vår nå og da, og hiver inn to-tre tabletter og kjører på intensivprogrammet, samt at vi renser alle hylser og sånt med en q-tip. Tar litt tid, men det er jo så kjekt å få rene tallerkener Vet du, hvis du sliter med å komme deg til og fra jobb, så er det nok på tide med høyere grad! Kan du kanskje jobbe noe hjemmefra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. januar 2015 #1522 Del Skrevet 12. januar 2015 Æsj, skittent kan det bli over alt gitt! På tide med høyere grad sykmelding da. Pass på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. januar 2015 #1523 Del Skrevet 12. januar 2015 Filteret blir hvertfall skittent med en mann som ikke skjønner at chunks må skylles bort før man setter inn Synes det høres fornuftig ut å øke sykmeldingsgraden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #1524 Del Skrevet 12. januar 2015 Da er graden av sykemelding økt til 70%. Blir jobbing man - ons - fredag, 3t45m pr jobb-dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar 2015 #1525 Del Skrevet 12. januar 2015 Da er graden av sykemelding økt til 70%. Blir jobbing man - ons - fredag, 3t45m pr jobb-dag. Det høres fornuftig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. januar 2015 #1526 Del Skrevet 12. januar 2015 Enig med MissStiles, det var nok veldig lurt med litt mer sykemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. januar 2015 #1527 Del Skrevet 12. januar 2015 Hørtes bra ut, håper du får det bedre med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2015 #1528 Del Skrevet 13. januar 2015 Det gjør du nok lurt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #1529 Del Skrevet 13. januar 2015 Yes, da har jeg lagt en plan med sjefen min. Kjipt for kollegaen min, som får helt noia bare med å ta LITT ansvar. Skal jeg bry meg om det? Fri to dager i uka blir nok veldig greit. Tar meg derfor fri i morgen og torsdag. Også jobber jeg man - ons - fre. Neste uke. Vi har forresten kickoff med jobb neste fredag med overnatting til lørdag, et eller annet sted på et fjell. Har ingen planer om å bli med dit, er jeg urimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #1530 Del Skrevet 13. januar 2015 I dag fikk jeg forresten nåler hos fysio. Trodde han ikke ville sette det på meg på grunn av fare for.. Som han sa selv.. Spontanabort? Lol. Var i allefall ikke noe vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. januar 2015 #1531 Del Skrevet 13. januar 2015 Næh, du er jo sykmeldt, de forventer vel ikke at du skal være med? Samtidig hadde det vært feil om du hadde blitt ekskludert fra å være med som delvis sykmeldt. Men si fra til de som arrangerer så fort du kan iallefall, sånn at de slipper å betale for noen som ikke er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #1532 Del Skrevet 13. januar 2015 Næh, du er jo sykmeldt, de forventer vel ikke at du skal være med? Samtidig hadde det vært feil om du hadde blitt ekskludert fra å være med som delvis sykmeldt. Men si fra til de som arrangerer så fort du kan iallefall, sånn at de slipper å betale for noen som ikke er med No idea! Ingen har spurt meg i allefall. 4t i bare bil opp dit. Da har jeg brukt opp arbeidsdagen min allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. januar 2015 #1533 Del Skrevet 13. januar 2015 Yes, da har jeg lagt en plan med sjefen min. Kjipt for kollegaen min, som får helt noia bare med å ta LITT ansvar. Skal jeg bry meg om det? Fri to dager i uka blir nok veldig greit. Tar meg derfor fri i morgen og torsdag. Også jobber jeg man - ons - fre. Neste uke. Vi har forresten kickoff med jobb neste fredag med overnatting til lørdag, et eller annet sted på et fjell. Har ingen planer om å bli med dit, er jeg urimelig? Kollegaen din får klare seg selv. Om det blir for mye for vedkommende får ha*n heller be sjefen om hjelp. Husk at du ikke skal gjøre 100% jobb skviset inn på den tiden du er på jobb, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #1534 Del Skrevet 15. januar 2015 Godt å høre at du har økt sykemeldingsgraden litt ^^ Og jeg tenker det er heeelt greit at du ikke skal være med på sånn tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1535 Del Skrevet 15. januar 2015 Godt å høre at du har økt sykemeldingsgraden litt ^^ Og jeg tenker det er heeelt greit at du ikke skal være med på sånn tur Hehe, ja. I fjor var det workshop hele dagen + aktiviteter og middag på kvelden. Ergo mye sitting på hardt underlag. Hadde vært hyggelig å vært med på noe sånt, men da helst i nærheten av hjemmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1536 Del Skrevet 15. januar 2015 Wohoo! Jeg og mamma skal mest sannsynlig på en SPA-dag snart! Vi har snakket om å ta en SPA-helg for lenge siden, men så ble jeg gravid og der vi snakket om å reise har ingen mammabehandlinger, så jeg foreslo at hun kunne komme inn til Oslo, så tar vi en dag her på Artesia SPA feks :) Da blir det mamma-massasje, deilig lunch og fine fasiliteter :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2015 #1537 Del Skrevet 15. januar 2015 Koselig!! Det skal jeg også. Jeg fikk gavekort på massasje av samboeren til jul og moren min fikk gavekort av faren min så vi har også blitt enig om å ta en spa-dag og lunsj sammen men bestemt meg for å ha det tilgode etter at jenta vår er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. januar 2015 #1538 Del Skrevet 15. januar 2015 Ååå, det hørtes herlig ut! Dere må kose dere maks med spa! Bare *litt* misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #1539 Del Skrevet 15. januar 2015 Wohoo! Jeg og mamma skal mest sannsynlig på en SPA-dag snart! Vi har snakket om å ta en SPA-helg for lenge siden, men så ble jeg gravid og der vi snakket om å reise har ingen mammabehandlinger, så jeg foreslo at hun kunne komme inn til Oslo, så tar vi en dag her på Artesia SPA feks :) Da blir det mamma-massasje, deilig lunch og fine fasiliteter :) Det høres veldig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 15. januar 2015 #1540 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg fikk også gavekort på massasje til jul, men vil helst ha ryggbehandling, derfor venter jeg til etter fødsel - kan ikke helt se for meg hvordan jeg skal kunne ligge på magen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå