Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!

Alt så bra ut :)

Hode lå nede men ikke festet. Det jeg ser på magen som buler skikkelig innimellom er en liten søt rumpe. Hihi. Ny kontroll om 3 uker da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Alt så bra ut :)

Hode lå nede men ikke festet. Det jeg ser på magen som buler skikkelig innimellom er en liten søt rumpe. Hihi. Ny kontroll om 3 uker da :)

Så bra at det gikk fint!! Jeg har sniklest her siden jeg ble litt inaktiv, men følte for å legge igjen kommentar nå.

Tenk at du er så langt på vei, jeg syntes ikke det er lenge siden du ble gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så fint ut på kontrollen :) Fikk du snakket med henne om at du ikke følte deg helt på topp?

Og nå er det bare 50 dager igjen for deg ifølge internasjonal svangerskapslengde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint!! Jeg har sniklest her siden jeg ble litt inaktiv, men følte for å legge igjen kommentar nå.

Tenk at du er så langt på vei, jeg syntes ikke det er lenge siden du ble gravid!

HIhi, koselig med sniklesere! Velkommen! :blomst:

Det føles faktisk som jeg ble gravid i går, tiden går så altfor fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt så fint ut på kontrollen :) Fikk du snakket med henne om at du ikke følte deg helt på topp?

Og nå er det bare 50 dager igjen for deg ifølge internasjonal svangerskapslengde!

50 dager?? SHIT!

Snakket litt om rier og sånt i dag, men ettersom jeg har time hos fastlegen kommende mandag, så tar jeg det heller der. Jordmor svarte bare "Bra" når jeg sa jeg var 50% sykemeldt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 dager?? SHIT!

Snakket litt om rier og sånt i dag, men ettersom jeg har time hos fastlegen kommende mandag, så tar jeg det heller der. Jordmor svarte bare "Bra" når jeg sa jeg var 50% sykemeldt nå.

Ok. Er jo greit at det ikke er så lenge til legetimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Er jo greit at det ikke er så lenge til legetimen :)

Ja, halv dag i morgen og fri hele fredagen, det går fort :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIhi, koselig med sniklesere! Velkommen! :blomst:

Det føles faktisk som jeg ble gravid i går, tiden går så altfor fort!

Ja, det føles faktisk sånn for meg også (hahah, så rart å si det om noen andres graviditet) men ting har skjedd så sinnsykt fort! 2014 var en liten rasking :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det føles faktisk sånn for meg også (hahah, så rart å si det om noen andres graviditet) men ting har skjedd så sinnsykt fort! 2014 var en liten rasking :P

Hoho ja! Ingen vei tilbake nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg ikke har kjøpt stelleveske ennå. noen med tips?

Eneste tipset jeg har er å kjøpe en med god plass! Jeg har begynt å pakke stelleveska vår nå for å få litt ting unna, og den blir full fortere enn jeg hadde trodd! Og sikkert lurt å sørge for at den ikke er åpen på toppen (mtp regn/snø/tyverier) og at den gjerne har en vannavstøtende overflate. Om det ikke følger med stellematte bør du nok kjøpe det utenom, men det følger med på de fleste :)

Vi har en Storksak tilpasset mannen, sånn at han også er komfortabel med å gå med den. Finnes mange forskjellige typer av både Storksak og andre stellevesker, så siste tipset mitt er vel å sjekke at den ikke blir såpass lang at du/mannen går og sparker i den når den henger over styret. Hempen kan selvsagt justeres, men noen stellevesker er rett og slett lange.

Edit: "Eneste tipset" ble jo feil da jeg skrev flere ting :P Jaja, sånn er det når man skriver det man kommer på underveis!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt denne: http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-satchel-ju-do-na-4

Synes den er sååå fin! Hadde først tenkt til å kjøpe denne når den kommer på lager om to uker: http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-big-slouchy-jumbo-dot-navy-4 , men bestemte meg for den andre fordi jeg vil ha en veske som ikke er så kjempetypisk stelleveske på utseende. Den har likevel mange smålommer, stelleunderlag og flaskevarmer. Den ser veldig liten ut, men den er så vidt mindre enn den som er mer typisk stelleveske. Eneste er at reimen muligens er litt tynn, men tror det er litt synsbedrag også. Uansett så kan jo reimen byttes ut hvis jeg synes den er for tynn.

Ellers har de jo salg på denne: http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-stelleveske-big-slouchy-vintage

Synes den også var fin. :) De har masse forskjellige stellevesker både på Jollyroom og Lekmer. Bare husk å sjekk om de er store eller små før du bestiller. Denne her ser for eksempel veldig passelig ut: http://www.jollyroom.no/produkter/ryco-stelleveske-expresso Men når man søker på bilder på google og ser noen som går med den, så er den egentlig litt liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min stelleveske på ebay. Kan se om jeg finner linken senere så kan du se hvilken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho ja! Ingen vei tilbake nå!

Du kan på en måte ikke trøkke ungen inn igjen heller, fordi den er jo der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan på en måte ikke trøkke ungen inn igjen heller, fordi den er jo der inne :P

Haha, ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde trodd at en oppvaskmaskin er skitten innvendig? Det fant jeg altså ut i dag! Haha :) Prøver å rydde litt og samle alle babytingene på ett sted, nå er de OVERALT. Vi venter på at oppussing skal starte / bli ferdig. Vi skal bygge trapp og har hatt en mann på befaring, og som skal ta oppdraget. Han sier han kan ha ferdigprodusert trappen om SENEST 6 uker. Altså... 6 UKER da blir jeg stressa! :( Det betyr at vi må bo i oppussingsrot og ikke få fred de siste ukene før fødsel - det liker jeg ikke noe særlig. Jeg er slik som vil bli fort ferdig med ting og ha ting klart tidlig. Blir sikkert så stressa at jeg ender med å føde tidlig. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen i morgen, da hun tar over sykemeldingene mine. Kiropraktoren kan kun sykemelde i 3 mnd, etter det må fastlegen ta over. Det er ikke mange ukene igjen til permisjonen, men lurer likevel på om jeg skal be om økning i graden. Har i dag 50%, men er så sliten og får veldig vondt av å komme meg til og fra jobben. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår du vil ha det i orden! Mn det var senest 6 uker? Håper han blir raskere ferdig enn det!

Synes det høres lurt ut å be om økning i graden om du er veldig sliten og får vondt av jobbtransporten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...