malicious Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1481 Del Skrevet 3. januar 2015 Så snille svigerforeldre du har da! Woow, luksus Tell me about it! Nå har de byttet kran på badet, kjøpt dusjdør og veggoppheng. Snart begynner bygging av inngangsparti, innsetting av trapp til annen etasje samt bygging av soverom. De er virkelig helt gull Snakk om tilrettelegging for kommende barnebarn. Vi går fra 40kvm til ca. 70 kvm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #1482 Del Skrevet 4. januar 2015 Åh, så spennende med oppussing/utvidelse Kunne gjerne tenkt meg noen flere kvadratmeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1483 Del Skrevet 5. januar 2015 Hoho! Nå har jeg vært på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 #1484 Del Skrevet 5. januar 2015 Så moro! Hva ble fangsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1485 Del Skrevet 5. januar 2015 Hoho! Nå har jeg vært på shopping! Ooo, hva har du kjøpt for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1486 Del Skrevet 5. januar 2015 Så moro! Hva ble fangsten? Ooo, hva har du kjøpt for noe? Mamma-truser og gensere fra HM. Loose pants og morgenkåpe (salg!) fra Cubus. Intimservietter, brystskold og krem til brystvorter. Litt kos for fødebaggen. Kjøpte birkenstock badesko fra zalando i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1487 Del Skrevet 5. januar 2015 Mamma-truser og gensere fra HM. Loose pants og morgenkåpe (salg!) fra Cubus. Intimservietter, brystskold og krem til brystvorter. Litt kos for fødebaggen. Kjøpte birkenstock badesko fra zalando i går Høres ut som om jeg må ta meg en tur innom mammadelen av hm og cubus i morgen. Har ikke morgenkåpe. Bør vel ha det til fødehotellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #1488 Del Skrevet 5. januar 2015 Mammatruser? Er det truser med høy magekant sånn som på mammabukser? Godt med litt shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. januar 2015 #1489 Del Skrevet 5. januar 2015 Så gøy med shoppingtur da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1490 Del Skrevet 5. januar 2015 Mammatruser? Er det truser med høy magekant sånn som på mammabukser? Godt med litt shopping Det finnes vel forskjellige typer, men de jeg har fra hm har vanlig høyde, men ekstra søm med strikk/stretch på sidene av der magen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #1491 Del Skrevet 5. januar 2015 Mamma-truser og gensere fra HM. Loose pants og morgenkåpe (salg!) fra Cubus. Intimservietter, brystskold og krem til brystvorter. Litt kos for fødebaggen. Kjøpte birkenstock badesko fra zalando i går Så gøy Jeg lurer på om det holder med den oversized pysjen jeg kjøpte meg i jula, eller om jeg skulle hatt morgenkåpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2015 #1492 Del Skrevet 5. januar 2015 Så gøy Jeg lurer på om det holder med den oversized pysjen jeg kjøpte meg i jula, eller om jeg skulle hatt morgenkåpe? Hører flere sier at det er ingen vits i morgenkåpe, men man er jo forskjellig:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #1493 Del Skrevet 5. januar 2015 Den morgenkåpa jeg har er liksom så tjukk, så føler jeg svetter noe helt sykt i den Tror det blir pysj da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #1494 Del Skrevet 5. januar 2015 Det finnes vel forskjellige typer, men de jeg har fra hm har vanlig høyde, men ekstra søm med strikk/stretch på sidene av der magen er. Okei. Har bare brukt vanlig undertøy jeg, som for meg vil si boxere fra Pierre Robert. Jeg har ikke brukt morgenkåpe på barsel, men ser jo noen liker å ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1495 Del Skrevet 5. januar 2015 Høres ut som om jeg må ta meg en tur innom mammadelen av hm og cubus i morgen. Har ikke morgenkåpe. Bør vel ha det til fødehotellet? Jeg ville ha det uansett, så ble happy når badekåpen var til 149 kroner Denne i allefall, om linken fungerer: https://cubus.com/no/7157246_F314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1496 Del Skrevet 5. januar 2015 Mammatruser? Er det truser med høy magekant sånn som på mammabukser? Godt med litt shopping Jepp, som Spiremor sier Det finnes vel forskjellige typer, men de jeg har fra hm har vanlig høyde, men ekstra søm med strikk/stretch på sidene av der magen er. Ja, er nok samme som jeg kjøpte. i 3-pack Så gøy Jeg lurer på om det holder med den oversized pysjen jeg kjøpte meg i jula, eller om jeg skulle hatt morgenkåpe? Pysj er digg! Om du sliter å med å være for varm, så vil jeg anbefale denne her på det sterkeste: https://cubus.com/no/7031115_F990 Hører flere sier at det er ingen vits i morgenkåpe, men man er jo forskjellig:) Absolutt! Tenker jo mer for å ha den her hjemme, så er ikke umulig at den blir med på føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1497 Del Skrevet 5. januar 2015 Jepp, 3-pakning Ser ut til å være supersalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #1498 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg ville ha det uansett, så ble happy når badekåpen var til 149 kroner Denne i allefall, om linken fungerer: https://cubus.com/no/7157246_F314 Den så jo bare SYKT digg ut Mulig at jeg må ha en sånn likevel ... Er jo sikkert greit når man skal opp og amme om natta også, eller hur? *Finner gode unnskyldninger* Pysj er digg! Om du sliter å med å være for varm, så vil jeg anbefale denne her på det sterkeste: https://cubus.com/no/7031115_F990 Absolutt! Tenker jo mer for å ha den her hjemme, så er ikke umulig at den blir med på føden Åh, så morsomt, det er faktisk bare de buksene jeg bruker til vanlig Nå skeier jeg ut og har på meg mamma-dressbukse når jeg skal ut av huset, da Lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1499 Del Skrevet 6. januar 2015 Ny jordmor-kontroll i morgen. Føler meg ikke helt på topp, så skal bli greit å få sjekket at alt er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 #1500 Del Skrevet 6. januar 2015 Lykke til på kontroll da:) håper alt er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå