Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååh!

Svigermor kom og viste meg en Emmajunga hun hadde funnet på finn.no, synes den er fin, men har allerede sett for meg at jeg vil ha Mountain Buggy, da jeg har kjørt den en del tidligere da jeg jobbet i barnehage. Da ble hun jo nærmest sur og ba meg tenke meg GODT om før jeg kjøper noe med 3 hjul. Hjelpes - jeg HAR jo testet den en del da!! Pluss at jeg syns vogna til niesa vår er altfor tung å trille, som er en Emmajunga. Jeg sliter med bekkenet og trenger noe lett å trille, forstå det da!

Så kom moralpreken med at jeg ikke bør kjøpe ny vogn for det er ALTFOR dyrt! Seriøst! Nå skal jeg ønske med barnevogn av familien min til jul - en ny en! Så har ikke vi den utgiften.

Mulig godt ment, men hun kan ikke bestemme hvilken vogn vi skal ha!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for det! :hoppe:

Og angående det med svigermor er jeg enig med deg. Mamma og svigermor har lagt seg litt opp i det at vi har kjøpt helt ny vogn, for "det finnes jo mange fine vogner som er brukt". OG mamma vil at vi skal ha Emmaljunga, og derfor var det skikkelig, skikkelig deilig å fortelle dem begge at vi har kjøpt vogn vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fødeplass!!

Og hysj til alle som måtte mene noe annet enn dere når dere faktisk har tatt en overveid beslutning! Det er jo vi som skal bruke vognene hver dag, så vi vet jo hva vi selv ønsker av egenskaper.

Apropos: hva er deres hovedkriterier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fødeplass!!

Og hysj til alle som måtte mene noe annet enn dere når dere faktisk har tatt en overveid beslutning! Det er jo vi som skal bruke vognene hver dag, så vi vet jo hva vi selv ønsker av egenskaper.

Apropos: hva er deres hovedkriterier?

Jeg ønsker meg i allefall en vogn som er lett å kjøre og svinge med. Mountain Buggy synes jeg er lett å kjøre. Ulempen er jo om den skal løftes opp slik at vekta kommer kun på det ene hjulet. Jeg vil basically ha noe som svinger greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så denne og ble forelsket!

http://www.babyhammocks.com/index.php?route=common/home

Hva syns dere? :)

Ååh :rodmer: Ang. svigermor ville jeg sagt at det er fint hun engasjerer seg osv. men det er ikke vogna du vil ha, så hvis hun absolutt vil ha den vogna så får ho kjøpe den å ha den stående hos seg til bruk når mini er der på besøk!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg ikke ville ha den, da jeg syns de vognene er tunge å kjøre, da sa hun jo "Nei, det er den da absolutt ikke!" - eh JO JEG SYNS DET..

Snakket med typen i går og jeg sa at hun blandet seg litt mye inn, han svarte "Ja, det er sånn hun er. Hun lager seg en mening om noe med en gang og deler alltid det" - Tror vel jeg bare skal svelge de kamelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...Hvorfor har jeg ikke rotet meg inn her tidligere? :klo: Har ikke lagt merke til at du har dagbok jeg, men nå er jeg her :nigo:

Og jeg er enig med deg ang. svigermor og vogn. Dvs. ikke angående vognkjøp, for vi har en Emmaljunga City Cross, som jeg selv ikke synes er noe som helst tung å trille, men så er Mondial og Edge duo mye tyngre, men ja, jeg er enig med deg om det andre. Det er deres avgjørelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vil gjerne følge deg her!:):):)

Ser det er vognprat, og det er positivt for jeg har virkelig ikke peiling på vogner:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...Hvorfor har jeg ikke rotet meg inn her tidligere? :klo: Har ikke lagt merke til at du har dagbok jeg, men nå er jeg her :nigo:

Og jeg er enig med deg ang. svigermor og vogn. Dvs. ikke angående vognkjøp, for vi har en Emmaljunga City Cross, som jeg selv ikke synes er noe som helst tung å trille, men så er Mondial og Edge duo mye tyngre, men ja, jeg er enig med deg om det andre. Det er deres avgjørelse! :)

Hei på deg! :hoppendeglad:

Kan nok ha noe med at jeg har trilla kun mye oppoverbakker og at jeg føler jeg MÅ ha svingbare hjul asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mister litt tro på bekkenet mitt. Har vært hos kiropraktor 4-5 ganger siste 3 ukene. Er visst noe væske som har samlet seg rundt leddet på venstre side. Vanskelig å avgjøre hvordan det blir videre, men vi skulle se an de neste 4 ukene. Disse ukene her var visst ganske vanlig å ha vondt, da bekkenet holder på å endre seg.

Har fått sykkelforbud, treningsforbud og nesten forbud mot å jobbe! (sa det var uaktuelt). Har fått beskjed om en gåtur om dagen uten utfordrende terreng. Vi tok oss en tur til Kalvøya nå for å bade og spasere litt i finværet. Etter en time der, var jeg HELT gåen. Klarer ikke bevege meg og mitt venstre bein er skikkelig utfordrende å løfte, som om muskelaturen også er svekket?

Håper det ikke fortsetter sånn. Da blir det et LANGT svangerskap! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister litt tro på bekkenet mitt. Har vært hos kiropraktor 4-5 ganger siste 3 ukene. Er visst noe væske som har samlet seg rundt leddet på venstre side. Vanskelig å avgjøre hvordan det blir videre, men vi skulle se an de neste 4 ukene. Disse ukene her var visst ganske vanlig å ha vondt, da bekkenet holder på å endre seg.

Har fått sykkelforbud, treningsforbud og nesten forbud mot å jobbe! (sa det var uaktuelt). Har fått beskjed om en gåtur om dagen uten utfordrende terreng. Vi tok oss en tur til Kalvøya nå for å bade og spasere litt i finværet. Etter en time der, var jeg HELT gåen. Klarer ikke bevege meg og mitt venstre bein er skikkelig utfordrende å løfte, som om muskelaturen også er svekket?

Håper det ikke fortsetter sånn. Da blir det et LANGT svangerskap! :(

Hvis du har væskeansamling så er det ikke så rart at du merker det ut i benet også. Er ganske stor sansynelighet for at det klemmer litt på nerver :) Da jeg hadde prolaps hadde jeg også vansker med å gå pga. det påvirket nervene ut til bena så jeg brukte krykker en stund. Både for å avlaste og som støtte siden jeg plutselig kunne falle pga. bena mine. Ikke noe farlig, men veeldig ubehagelig! Får håpe du får orden på det. hadde jeg vært deg ville jeg nok kontaktet en fysioterapeut for forebygging og ikke bare behandling :) Gratis er det jo også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke noe godt ut! Får håpe det blir bedre etter hvert da, men i alle fall at det ikke blir verre.

Jeg blir forresten også rimelig gåen av en times tur, men er ikke så plaget som deg virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, det hørtes ikke noe godt ut! Får håpe det blir bedre etter hvert da, men i alle fall at det ikke blir verre.

Jeg blir forresten også rimelig gåen av en times tur, men er ikke så plaget som deg virker det som.

Dette er liksom en helt ny følelse. Det verker i venstre siden og det er tungt og løfte beinet liksom.. Føler meg litt handicappa :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Jeg hadde Emmaljunga, og kommer nok til å velge noe annet denne gangen. Enig med deg i at den var tung, og vrien å få plass til i bilen. Hadde Edge jeg da.

Håper bekkenet ditt slutter å krangle! Bekkenvondt er grusomt, man blir jo helt invalid av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...