Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Lille krabaten med armer og bein! Tenk at et så lite menneske vokser inni meg! Gode hjerteslag og alt så bra ut! Jeg er 10 uker i morgen og det stemte bra sa hun :) :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille krabaten med armer og bein! Tenk at et så lite menneske vokser inni meg! Gode hjerteslag og alt så bra ut! Jeg er 10 uker i morgen og det stemte bra sa hun :) :)

Ååå grattis :D Så morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! Føles deilig og veldig bekreftende! Nå er det vel ikke så mye som kan gå galt, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har bestemt oss for ABC-klinikken i stedet. Har mailet de for å spørre hvordan vi kan søke oss over dit i stedet. Det er vegg-i-vegg, men føler ABC er mer for oss :) Håper på naturlig fødsel uten drugs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for sterk spire! Kan jeg spørre hvor du tok ul? Jeg tok på Oslo City legekontor, der kostet det 1180 kr.

Jeg tror vi har bestemt oss for ABC-klinikken i stedet. Har mailet de for å spørre hvordan vi kan søke oss over dit i stedet. Det er vegg-i-vegg, men føler ABC er mer for oss :) Håper på naturlig fødsel uten drugs!

Jeg er en pyse når det gjelder smerte, så jeg må ha smertelindring tilgjengelig :P Men hvis de er vegg i vegg kan det være vi får til å se hverandre likevel ;)

Bor du inne i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ABC! Jeg håper også på naturlig fødsel, og gjerne i badekar. Blir vel sikkert ahus på meg, og der tror jeg de har badekar på alle fødestuene ;) Og de har lystgass hvis jeg skulle trenge noe uten at jeg må få noe så drastisk som epidural ;) Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for sterk spire! Kan jeg spørre hvor du tok ul? Jeg tok på Oslo City legekontor, der kostet det 1180 kr.

Jeg er en pyse når det gjelder smerte, så jeg må ha smertelindring tilgjengelig :P Men hvis de er vegg i vegg kan det være vi får til å se hverandre likevel ;)

Bor du inne i byen?

Jeg også tok på Oslo City Legesenter også! Hos Linda Johansen. Har hørt mye forskjellig om henne, men jeg syns hun har flink :) Vi bor litt utenfor byen nå, men kommer nok til å kjøpe noe inni byen, muligens :)

Om naturlig fødsel ikke går etter planen, så kommer man over til ordinær fødeavd på Ullevål, da de ligger vegg i vegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å vente på svar fra ABC-klinikken da :)
Selv håper jeg på å få miljørommet her i Bodø, for der er det badekar mener jeg på :)
Vil prøve meg med bare badekar som smertelindring, håper det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tok på Oslo City Legesenter også! Hos Linda Johansen. Har hørt mye forskjellig om henne, men jeg syns hun har flink :) Vi bor litt utenfor byen nå, men kommer nok til å kjøpe noe inni byen, muligens :)

Om naturlig fødsel ikke går etter planen, så kommer man over til ordinær fødeavd på Ullevål, da de ligger vegg i vegg :)

Oi! Når på dagen var du der? Kanskje vi så hverandre :sjokkert::fnise: Jeg var der ca 11, gikk superfort. Var også superfornøyd med Linda Johansen, hun tok det veldig rolig og var veldig trygg som person. Og vi følte vi hadde fått så mye, god info da vi var ferdige, og så sjekket jeg klokka - hadde bare vært der i maks ti minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig fødsel? Syke, syke mennesker! :bond: Jeg brukte TO dager på å dra av teipen på armen etter blodprøve.... Jeg skal ha lystgass, akupunktur, badekar, epidural, varme risposer, Adele som synger på sengekanten og massemasse emblakrem.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Når på dagen var du der? Kanskje vi så hverandre :sjokkert::fnise: Jeg var der ca 11, gikk superfort. Var også superfornøyd med Linda Johansen, hun tok det veldig rolig og var veldig trygg som person. Og vi følte vi hadde fått så mye, god info da vi var ferdige, og så sjekket jeg klokka - hadde bare vært der i maks ti minutter!

Jeg var der kvart på fem, så da traff vi nok ikke på hverandre, med mindre du hang der veldig lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig fødsel? Syke, syke mennesker! :bond: Jeg brukte TO dager på å dra av teipen på armen etter blodprøve.... Jeg skal ha lystgass, akupunktur, badekar, epidural, varme risposer, Adele som synger på sengekanten og massemasse emblakrem.

Hahaha! Du kan jo bare legges i koma, tror du ikke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å vente på svar fra ABC-klinikken da :)

Selv håper jeg på å få miljørommet her i Bodø, for der er det badekar mener jeg på :)

Vil prøve meg med bare badekar som smertelindring, håper det går :)

Ååh, badekar er det jeg også vil ha! Håper du får plass :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan synge for deg jeg. Nesten linke flink som Adele, om ikke bedre :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...