malicious Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #441 Del Skrevet 30. juli 2014 Lille krabaten med armer og bein! Tenk at et så lite menneske vokser inni meg! Gode hjerteslag og alt så bra ut! Jeg er 10 uker i morgen og det stemte bra sa hun :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. juli 2014 #442 Del Skrevet 30. juli 2014 Lille krabaten med armer og bein! Tenk at et så lite menneske vokser inni meg! Gode hjerteslag og alt så bra ut! Jeg er 10 uker i morgen og det stemte bra sa hun :) Ååå grattis :D Så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. juli 2014 #443 Del Skrevet 30. juli 2014 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. juli 2014 #444 Del Skrevet 30. juli 2014 Gratulerer med overstått ultralyd med et bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. juli 2014 #445 Del Skrevet 30. juli 2014 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. juli 2014 #446 Del Skrevet 30. juli 2014 Åå herliig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #447 Del Skrevet 30. juli 2014 Takk jenter! Føles deilig og veldig bekreftende! Nå er det vel ikke så mye som kan gå galt, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. juli 2014 #448 Del Skrevet 30. juli 2014 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. juli 2014 #449 Del Skrevet 30. juli 2014 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #450 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg tror vi har bestemt oss for ABC-klinikken i stedet. Har mailet de for å spørre hvordan vi kan søke oss over dit i stedet. Det er vegg-i-vegg, men føler ABC er mer for oss Håper på naturlig fødsel uten drugs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 31. juli 2014 #451 Del Skrevet 31. juli 2014 Hipp hurra for sterk spire! Kan jeg spørre hvor du tok ul? Jeg tok på Oslo City legekontor, der kostet det 1180 kr. Jeg tror vi har bestemt oss for ABC-klinikken i stedet. Har mailet de for å spørre hvordan vi kan søke oss over dit i stedet. Det er vegg-i-vegg, men føler ABC er mer for oss Håper på naturlig fødsel uten drugs! Jeg er en pyse når det gjelder smerte, så jeg må ha smertelindring tilgjengelig Men hvis de er vegg i vegg kan det være vi får til å se hverandre likevel Bor du inne i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2014 #452 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jeg tror vi har bestemt oss for ABC-klinikken i stedet. Har mailet de for å spørre hvordan vi kan søke oss over dit i stedet. Det er vegg-i-vegg, men føler ABC er mer for oss Håper på naturlig fødsel uten drugs!Så spennende med ABC! Jeg håper også på naturlig fødsel, og gjerne i badekar. Blir vel sikkert ahus på meg, og der tror jeg de har badekar på alle fødestuene Og de har lystgass hvis jeg skulle trenge noe uten at jeg må få noe så drastisk som epidural Endret 31. juli 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #453 Del Skrevet 31. juli 2014 Hipp hurra for sterk spire! Kan jeg spørre hvor du tok ul? Jeg tok på Oslo City legekontor, der kostet det 1180 kr. Jeg er en pyse når det gjelder smerte, så jeg må ha smertelindring tilgjengelig Men hvis de er vegg i vegg kan det være vi får til å se hverandre likevel Bor du inne i byen? Jeg også tok på Oslo City Legesenter også! Hos Linda Johansen. Har hørt mye forskjellig om henne, men jeg syns hun har flink Vi bor litt utenfor byen nå, men kommer nok til å kjøpe noe inni byen, muligens Om naturlig fødsel ikke går etter planen, så kommer man over til ordinær fødeavd på Ullevål, da de ligger vegg i vegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. juli 2014 #454 Del Skrevet 31. juli 2014 Blir spennende å vente på svar fra ABC-klinikken da Selv håper jeg på å få miljørommet her i Bodø, for der er det badekar mener jeg på Vil prøve meg med bare badekar som smertelindring, håper det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 31. juli 2014 #455 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg også tok på Oslo City Legesenter også! Hos Linda Johansen. Har hørt mye forskjellig om henne, men jeg syns hun har flink Vi bor litt utenfor byen nå, men kommer nok til å kjøpe noe inni byen, muligens Om naturlig fødsel ikke går etter planen, så kommer man over til ordinær fødeavd på Ullevål, da de ligger vegg i vegg Oi! Når på dagen var du der? Kanskje vi så hverandre Jeg var der ca 11, gikk superfort. Var også superfornøyd med Linda Johansen, hun tok det veldig rolig og var veldig trygg som person. Og vi følte vi hadde fått så mye, god info da vi var ferdige, og så sjekket jeg klokka - hadde bare vært der i maks ti minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 #456 Del Skrevet 31. juli 2014 Naturlig fødsel? Syke, syke mennesker! Jeg brukte TO dager på å dra av teipen på armen etter blodprøve.... Jeg skal ha lystgass, akupunktur, badekar, epidural, varme risposer, Adele som synger på sengekanten og massemasse emblakrem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #457 Del Skrevet 31. juli 2014 Oi! Når på dagen var du der? Kanskje vi så hverandre Jeg var der ca 11, gikk superfort. Var også superfornøyd med Linda Johansen, hun tok det veldig rolig og var veldig trygg som person. Og vi følte vi hadde fått så mye, god info da vi var ferdige, og så sjekket jeg klokka - hadde bare vært der i maks ti minutter! Jeg var der kvart på fem, så da traff vi nok ikke på hverandre, med mindre du hang der veldig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #458 Del Skrevet 31. juli 2014 Naturlig fødsel? Syke, syke mennesker! Jeg brukte TO dager på å dra av teipen på armen etter blodprøve.... Jeg skal ha lystgass, akupunktur, badekar, epidural, varme risposer, Adele som synger på sengekanten og massemasse emblakrem. Hahaha! Du kan jo bare legges i koma, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #459 Del Skrevet 31. juli 2014 Blir spennende å vente på svar fra ABC-klinikken da Selv håper jeg på å få miljørommet her i Bodø, for der er det badekar mener jeg på Vil prøve meg med bare badekar som smertelindring, håper det går Ååh, badekar er det jeg også vil ha! Håper du får plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 31. juli 2014 #460 Del Skrevet 31. juli 2014 Naturlig fødsel? Syke, syke mennesker! Jeg brukte TO dager på å dra av teipen på armen etter blodprøve.... Jeg skal ha lystgass, akupunktur, badekar, epidural, varme risposer, Adele som synger på sengekanten og massemasse emblakrem. Kan synge for deg jeg. Nesten linke flink som Adele, om ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå