Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men: HURRA, jeg har endelig blitt forkjøla!!!

Jeg har en sånn semi-allergi / forkjølelse som aldri bryter ut, så har den forkjølasmaken i munn hele tiden. Er den som gjør jeg at jeg brekker meg også. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du sliter med det samme som meg! Vasomotorisk rhinitt suger! Blir vel ekstra ille når man er gravid også, immunforsvaret er ikke helt på topp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du sliter med det samme som meg! Vasomotorisk rhinitt suger! Blir vel ekstra ille når man er gravid også, immunforsvaret er ikke helt på topp...

Hei! Dette har jeg aldri lest om.. Trodde det bare var meg, jeg! Jeg har det ikke på vinteren, men når våren kommer, da dukker det opp. Er helt tørr i nesa, men føles ut som det er litt slimete langt bak, som da renner ned i halsen på natta. ÆSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg har det året rundt jeg.. Moro :rolleyes: Det kan jo være du er allergisk mot noe da? De konkluderte med at det ikke var allergi hos meg siden jeg har det året rundt og på flere forskjellige bosteder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg har det året rundt jeg.. Moro :rolleyes: Det kan jo være du er allergisk mot noe da? De konkluderte med at det ikke var allergi hos meg siden jeg har det året rundt og på flere forskjellige bosteder...

Nei, det har ikke slått ut på noe spesielt, men det ble bedre med kortison-nesespray som nå er tom. Bruker saltvannsspray daglig, og det gjør det bittelitt bedre.. Slitsom sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, jeg sluttet på nesespray før jeg begynte prøvingen. Tok noen uker før det stabiliserte seg. Lurer på om kanskje det varme været hjelper på for tiden, er nemlig ikke så altfor ille :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger i senga og gruer meg til å stå opp. Kranglete bekkenet!! 😔 bah! Skal det være sånn resten av svangerskapet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Nå har jeg snoket meg gjennom den siste måneden i dagboka di :nigo

Vil anbefale fysioterapi kontra kiropraktor, gikk til kiropraktor frem til vi flyttet sørover for halvannen måned siden, og han holdt det jo i sjakk, men fysioterapeut med god kunnskap om bekken hjalp på en heeeeelt annen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snoket meg gjennom den siste måneden i dagboka di :nigo

Vil anbefale fysioterapi kontra kiropraktor, gikk til kiropraktor frem til vi flyttet sørover for halvannen måned siden, og han holdt det jo i sjakk, men fysioterapeut med god kunnskap om bekken hjalp på en heeeeelt annen måte!

Takk for tips! Har tenkt litt på det også, om man får dekket noe til fysio? Faktisk er min svigerfar fysioterapeut, kanskje han hjelper meg :) Kiropraktor er jo svimlende 375,- pr time! Blir MYE penger i det lange løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Om du får henvisning fra legen for behandling av "bekkenløsning med gangvansker" eller noe sånt, så blir det dekket helt som en del av svangerskapsomsorgen :jepp:

Jeg føler jeg messer om dette over alt, men det er jo litt ting man kan gjøre selv også for å ikke gjøre det verre. Ligg på siden med en pute mellom knærne, aldri sitt med beina krysset på noen måte, ta på sokker, undertøy og bukse sittende og ha samlede bein når du går inn og ut av bilen/senga/sofaen osv. Det høres litt teit ut, men det kan hjelpe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får henvisning fra legen for behandling av "bekkenløsning med gangvansker" eller noe sånt, så blir det dekket helt som en del av svangerskapsomsorgen :jepp:

Jeg føler jeg messer om dette over alt, men det er jo litt ting man kan gjøre selv også for å ikke gjøre det verre. Ligg på siden med en pute mellom knærne, aldri sitt med beina krysset på noen måte, ta på sokker, undertøy og bukse sittende og ha samlede bein når du går inn og ut av bilen/senga/sofaen osv. Det høres litt teit ut, men det kan hjelpe :jepp:

Bra! Jeg liker engasjerte og klare råd! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapi hjalp meg en hel del også!

Signerer ellers det Tekola skriver. Jeg hadde også en skråpute som gjorde det bedre å sitte på vonde stoler (hadde mest vondt i halebeinet og i lysken pluss litt i symfysen).

Lykke til og håper du greier å holde det i sjakk!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du termin 1 mars?

Jeg er 9+2 i dag, så da er vi kanskje akkurat like langt? Jeg bor også i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du termin 1 mars?

Jeg er 9+2 i dag, så da er vi kanskje akkurat like langt? Jeg bor også i Oslo.

Ja, sånn ca! :-) gøy! Jeg bor like ved Oslo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniff80, det er en terminklubb for oss med termin i mars og april. Du må joine oss! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har sett den! :-) Men lurer på om jeg egentlig hører hjemme i januar/februar, så henger der foreløpig. Ut i fra normal syklus skulle termin være rundt 14/15 februar. Ble gravid samme mnd jeg sluttet på p-piller...Men tidlig UL viste 5+5 da jeg trodde jeg var 7+4. Så inntil ny UL i midten av august forholder jeg meg til termin 1.mars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, så koselig!!! :hoppe:

Han lurte meg skikkelig!

Vi skulle ringes men han utsatte det hele tiden, i ti-tiden fikk jeg melding om at han måtte legge seg, men han kunne ringe meg neste kveld. Da ble jeg skikkelig sur! En time etterpå fikk jeg MMS av inngangspartiet vårt og han stod på trappa! :) da var han tilgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...