Gå til innhold

Hva er de mørke "prikkene" som blør veldig, hvis de klores vekk og kommer tilbake med en gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften. Skjønner dere hva jeg mener?

Vet ikke om alle har slike, men mange hvertfall. De er veldig mørke og så er dem små, det er ikke føflekker. Hvis de klores bort blør det veldig, men det stopper jo etter en stund. Men klores de vekk, kommer de jo tilbake med en gang. På litt avstand kan det ses ut som at det er en liten flott der.

Hva heter de "prikkene"? Hvorfor har man dem? Og går det an å fjerne dem? Er ikke sikker, men lurer på om jeg har fått flere i det siste, skal følge med. Om jeg får enda flere, bør jeg kontakte lege? Derfor lurer jeg på om noen skjønner hva jeg mener og vet hva de heter, så jeg kan google og lese om dem.

Anonymous poster hash: 8b534...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri sett noen ha sånn :klo:



Anonymous poster hash: f9721...a68
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett noen ha sånn :klo:Anonymous poster hash: f9721...a68

Syns det er vanskelig og forklare dem, men jeg har de flere steder på kroppen, så tror de kan være overalt på kroppen. De ser vel egentlig kanskje ut som små føflekker. Noen jeg har er veldig små, andre er større, så de kan være ulik størrelse på dem.

Ts

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne føflekker da?

Kanskje du burde gå til lege?



Anonymous poster hash: b03c4...ab0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flekktyfus? Anonymous poster hash: a8030...d07

Nei, det blir man jo syk av, ser jeg etter et lite google søk. Så det er det ikke. Det er veldig mange som har slike "prikker". Men det er ikke et utslett.

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel gjerne føflekker da? Kanskje du burde gå til lege? Anonymous poster hash: b03c4...ab0

Nei, er rimelig sikker på at de ikke er føflekker.

Ts

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudormer? :klo:

Nei, nei, nei, det er ikke hudormer. De presses ikke ut. Vil jeg ha dem vekk, må de klores/skrapes vekk med neglen. Og da begynner de og blø, og det tar en stund før de stopper og blø.

Ikke alt som er lett og forklare, her i verden.

Ts

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er heller ikke skabb, molusker eller vorter.

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. Nå har du fått mange gode forslag fra KGs helsetjeneste, og vi har ikke svaret. Ring legen du. :)



Anonymous poster hash: 43f9c...7b1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Nå har du fått mange gode forslag fra KGs helsetjeneste, og vi har ikke svaret. Ring legen du. :)Anonymous poster hash: 43f9c...7b1

Ja, jeg takker dere :-) Når det er vanskelig og forklare, er det jo heller ikke godt for dere å vite helt sikkert hva jeg mener. Kan jo godt hende noen av dere også har sånne. Ikke alle som prøver og klore bort ting på kroppen ;-) Jeg ringen nok ikke legen nå, jeg får heller høre med legen en gang jeg skal til legen for noe. Har jo hatt desse om ikke hele livet, så hvertfall, siden jeg var liten. Og de er jo ikke plagsomme på noen måte.

Men om noen skulle kjenne igjen hva de kan være, er det bare å si i fra :-) De "prikkene" er ikke plassert som utslett. Noen steder er det bare en, noen steder er det et par - tre stk i ca samme område.

Ts

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjønnsvorter????



Anonymous poster hash: 7e87c...261
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg takker dere :-) Når det er vanskelig og forklare, er det jo heller ikke godt for dere å vite helt sikkert hva jeg mener. Kan jo godt hende noen av dere også har sånne. Ikke alle som prøver og klore bort ting på kroppen ;-) Jeg ringen nok ikke legen nå, jeg får heller høre med legen en gang jeg skal til legen for noe. Har jo hatt desse om ikke hele livet, så hvertfall, siden jeg var liten. Og de er jo ikke plagsomme på noen måte.

Men om noen skulle kjenne igjen hva de kan være, er det bare å si i fra :-) De "prikkene" er ikke plassert som utslett. Noen steder er det bare en, noen steder er det et par - tre stk i ca samme område.

Ts

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Tror det kun er du som har disse svarte prikkene, som verken er hudormer eller føflekker..

Anonymous poster hash: 2e29e...292

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Aner ikke hva du mener!

Ok, vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive de. Ang fargen, den er mørk, men tror ikke svart, helt mørk rød kanskje? Siden det blør godt om de klores bort.

Ts

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsvorter???? Anonymous poster hash: 7e87c...261

Nei.

Anonymous poster hash: b01b4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...