Gå til innhold

Fraggelrock


Gjest Fraggel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

:klem:

Life is what happens to you while you're busy making other plans....

Funnet jakke? Jeg vil også ha, gjerne "dress"jakke i tynn fløyel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Life is what happens to you while you're busy making other plans....

Egentlig føler jeg at jeg er ganske til stede i det som skjer. Er glad for det - det verst tenkelige må være å tenke tilbake på årene som har gått, og ikke huske hvordan det var - bare hva man gjorde, og AT man gjorde "noe" (jobbet, for eksempel...).

Jeg har blitt mer bevisst dette nå, og prioriterer gjerne bort ekstra jobbtid til fordel for å bruke tid sammen med dem jeg er glad i - jeg prøver ihvertfall på dèt.

Funnet jakke? Jeg vil også ha, gjerne "dress"jakke i tynn fløyel.

Nei, har ikke funnet.

Dressjakke passer ikke på meg, med mindre jeg bruker den som en slags "drakt" (altså bukse og jakke i samme), jeg er ikke typen.

Samtidig vil jeg ikke gå rundt i fleece/"fritidsjakke", men ha en stilig, kledelig lett jakke til kjølige sommerkvelder.

Finner jeg det? Nei.

Men, men ...

Andre ting å tenke på nå enn at jeg ikke har noen jakke som passer. :)

Er i en fase der jeg ikke helt vet hva som skjer mtp min videre singel-tilværelse, og det er litt scary.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kjempeomveltende livsforandringer er skumle og ladet med flagrende sommerfugler. Pass på så ingen skyter deg under beltestedet, vanskelig å komme seg ut av. Er sikker på at det blir bra, uansett. Alt blir bra til slutt. Men du, hvordan er han? Er han en som gir, en som tar, eller en som vil ha alt og som gir alt?

Ok at jeg spør, forresten?

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Sånne kjempeomveltende livsforandringer er skumle og ladet med flagrende sommerfugler. Pass på så ingen skyter deg under beltestedet' date=' vanskelig å komme seg ut av. Er sikker på at det blir bra, uansett. Alt blir bra til slutt.[/quote']

Hei Evie :blomst_opp:

For det første så må jeg jo si at jeg ikke vet hva han mener om dette her.

Selv om ting har gått fort frem, så er det usikkert hva vi begge legger i det, egentlig.

Nå reiser han også bort i en periode, så vi får ta det hele når det kommer - men jeg har litt lyst til å tillate meg å fundere, tenke og undre meg litt, selv om jeg over hodet ikke er sikker på noen slags intensjoner.

Hmm, vi kjenner hverandre ikke veldig godt enda, så jeg er ikke 100% sikker på dette.

Det jeg vet, er at han ikke er en som bare tar - det hadde vært uaktuelt - jeg tiltrekkes ikke av slike mennesker, hverken som venner eller potensielle partnere.

Jeg håper han er en som vet å ta også - det virker det som. Viktig å ha en balanse.

Det blir jo spennende å finne mer ut av - hvis han vil, da.

Han er forresten en god del år eldre enn meg, noe han sikkert har litt trøbbel med oppi hodet sitt av og til (når han kommer på det, pleier å glemme det).

Og nei, jeg har absolutt ikke noe problem med at du spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo spennende å finne mer ut av - hvis han vil, da.

Han er forresten en god del år eldre enn meg, noe han sikkert har litt trøbbel med oppi hodet sitt av og til (når han kommer på det, pleier å glemme det).

Håper du finner mer ut av ham, sånt som dette er noe av det som gjør livet så innholdsrikt.

Hvordan er aldersforskjellen, egentlig? (Om du vil si det) Jeg har en kjæreste som er.... 83-69= 14 år eldre enn meg. Det fungerer da, selv om flere sikkert er skeptiske enda, selv etter at vi har vært sammen i litt over 3 år. (Wow.... come to think of it... lang tid)

Og det med å glemme aldersforskjellen var også veldig kjent. Vi kommer stort sett bare på det når han snakker om hva han så på barne-tv som liten gutt. (Han: "Pompel og Pilt!" Jeg: "Hvem?")

Så lenge du vet at han ikke har forpliktelser et annet sted og du har en god magefølelse, er det vel bare å kjøre på? De valgene jeg har tatt og etterpå angret, er ofte de valgene jeg har tenkt mest over på forhånd.

Kunne lagt ut noen historier her... men velger å la være! Er tross alt ikke min dagbok. Beklager om jeg invaderer den med "gode råd". Har en tendens til å bli litt ivrig når det gjelder sånne ting som dette.

Om du har best erfaring med å tenke, så tenk. Var vel bare det jeg ville si.

Enhver er sin egen lykkes smed, og så videre.

Og her stopper jeg.

:blomst:

*tok bort et par overflødige smileys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Apropos aldersforskjell, så er det 6 år motsatt vei hos oss, og det funker utmerket. For det meste er alder kun et tall oppi hodet...

Men vær så snill, kjære, og pass på deg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Jeg er 6 uker eldre enn sambo. Vi klarer oss også bra.

:sjarmor:

Akkurat som min far, som påstod at han var gift med ei mye eldre dame. Aldersforskjellen var på 8 måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Apropos aldersforskjell, så er det 6 år motsatt vei hos oss, og det funker utmerket. For det meste er alder kun et tall oppi hodet...

Jo, det tror jeg nok, i mange tilfeller.

Men jeg er ganske ung (selv om jeg ikke har tenkt å buse ut med eksakt alder her), og da blir fort forskjellen litt stor.

Likevel, jeg er ikke pur ung, og jeg er vant til å ha gode venner rundt hans alder - så jeg tror egentlig ikke det blir noe stort problem.

Med mindre vi føler oss på ulike nivåer - han er godt utdannet, og kan helt sikkert mye mer enn meg på veldig mange områder.

Men men.

Må også få si at det føles merkelig å diskutere "ham og meg", i og med at jeg ikke aner hva han ønsker og vil.

Må understreke det, men føles litt OK å diskutere det man tenker på likevel, selv om det ikke er sikkert noe av det blir en realitet.

Men vær så snill, kjære, og pass på deg selv.  :)

Jeg lover - så godt jeg kan!

Koselig av deg å skrive sånt, forresten. :klem:

(jeg har blitt myk, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel

Au au au, jeg har 5000 gnagsår på beina - også gikk jeg med ullsokker i dag.

Dumt ! ! !

Nå har det grodd fast masse ull i sårene, som jeg må rive opp igjen for å få renset.

Kan jo ikke la det være ull under huden!

Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Evie, jeg har svart deg på PM.  :)

Mottatt og lest, skal svare på den før mandag. :wink: Nå skal jeg snart ut og trene.

Angående gnagsår, har du prøvd Compeed gnagsårplaster?

Og hvorfor går du med ullsokker nå midt på sommeren, egentlig?... :)

Håper du får en fin lørdagskveld! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fraggel
Mottatt og lest, skal svare på den før mandag. :wink: Nå skal jeg snart ut og trene.

Du trenger ikke å svare på den egentlig, ville bare gi et ordentlig svar uten å utbrodere alt "offentlig".

Men hvis du kjeder deg, så ... hehe. ;)

Angående gnagsår, har du prøvd Compeed gnagsårplaster?

Jepp, men disse gnagsårene fikk jeg etter to kvelder på byen med alt for høye og vonde sko. :sjarmor:

Og hvorfor går du med ullsokker nå midt på sommeren, egentlig?...  :)

Fordi jeg bruker feltstøvler (army-boots) på jobb, og der passer ullsokker best. Og fordi jeg liker ullsokker. Og fordi det ikke er sommer i dag. Og fordi jeg har gnagsår. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. (Så forresten tynne ullsokker på tilbud på Cubus forleden, 39 kr for to par)

Tenkte på deg i dag når jeg så tilbud på xXx-DVD hos homeenter.com til 99,50 kr. Jeg digger også den filmen, men har kjøpt så mange i det siste, så kjøpte den ikke. There`s something about Vin Diesel... :sjarmor:

Jeg pleier å sette på Compeed før jeg skal ut i høyhælte/nye sko, det forebygger til en viss grad de hel**** vonde gnagsårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Jeg har XxX godt plassert i hylla, overfladisk som jeg er. :tunge1:

Compeed må absolutt settes på FØR man skal ut og traske, men jeg synes ikke åpne, høyhælte sko er helt det samme med plasterlignende lapper rundt omkring på føttene... Så da lider jeg litt "for skjønnheten" i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

*sitter her med mine nesten meget høyhælte og meget sexy støvletter på beina*

Litt småfull; hvitvin er ikke så dumt, men må skjerpe meg hvis jeg skal klare å sminke meg...

Det ble dongeri og t-skjorte, gitt...

Har delvis oppdatert bilde hvis fraglen vil ha :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...