Gå til innhold

Fraggelrock


Gjest Fraggel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallois Fraggel :)

Takker for mange gode latterbrøl i Anton 25 tråden, synd han ikke er her nå :sjarmor:

Ellers får jeg ønske deg en forts fin søndagskveld.

:blomst_opp: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Hei hei optimist, Betty og Chanela! :vinke:

Gøy med besøk ...

Jeg er forøvrig litt mett over umodne sippekopper, men joda, litt er gøy. :)

Og - i dag skulle jeg vel egentlig pakket og fiksa til tirsdag, men jeg gidder ikke.

Vasket klær jeg må bruke, og for ikke å snakke om få renset en bukse jeg MÅ bruke - jeg har nemlig akutt mangel på bukser! Finner aldri noe fint. Nesten aldri.

Skulle rydda og ordnet resten av huset, laget mat til i morgen (handlet inn...).

Men... næsj.

Jeg sitter bare her og muller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sniklest litt i dagboken din, vil bare si at du er en tøff jente!

har vært kjempefristet til å lange ut mot de umodne små guttetassene i de trådene du vet - men har tenkt at det kanskje var bedre å overlate sånne smågutter til folk som kan takle dem og som bare ler av dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker bare innom som snarest for å si hei.. i og med at du har så mye å gjøre... :sjarmor:

Er forresten imponert at du har klart å holde deg såpass saklig i forhold til anton.25 og waco i trådene på skråblikk.. jeg blir bare oppgitt jeg ... og så gidder jeg ikke mer.. orker stort sett ikke lese innleggene deres heller etter en stund.

Uansett ha en god dag .. og lykke til med alle gjøremålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Stikker bare innom som snarest for å si hei.. i og med at du har så mye å gjøre... :sjarmor:

Jeg har mye å gjøre, men gjør ingenting!

Er forresten imponert at du har klart å holde deg såpass saklig i forhold til anton.25 og waco i trådene på skråblikk.. jeg blir bare oppgitt jeg ... og så gidder jeg ikke mer.. orker stort sett ikke lese innleggene deres heller etter en stund.

Akkurat dette temaet er jeg selv såpass "involvert" i, at jeg leser det som blir skrevet... Så lenge jeg gidder.

Det blir utrolig dumt.

Blir oppgitt, - kan godt hende det bare er folk som er ute etter å provosere, men jeg har også opplevd lignende (dog ikke like ekstreme) holdninger i virkeligheten, og det er trist.

Uansett ha en god dag .. og lykke til med alle gjøremålene.

Ha en fin dag selv - nå skal jeg se om jeg kan begynne å tenke på å begynne på noe.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Puh.

De to siste døgnene har jeg sovet i til sammen 9 timer.

Det er for lite.

Er kjempetrøtt, men heldigvis ikke like apatisk som i går kveld.

Har vasket omtrent alle klærne mine - blant annet har jeg eksperimentert med en bukse som egentlig ikke skal vaskes (men rens er styrete, og jeg prøver) - resultatet så ikke helt bra ut, men får vente til den er tørr.

Gikk det dritt, så sliter jeg.

Jaja.

Vært i byen nå - kjøpt inn rosin/nøtte-blanding fra helsekost, i stedet for godteri.

Kjøpt en veldig vanlig genser, jeg har nesten ikke noen, og siden jeg aldri klarer å finne en ytterjakke jeg liker, så må jeg heller alliere meg med noen gensere.

Kjøpt gave - og det er vanskelig å finne noe man tror vil falle i smak ... Men håper det blir OK.

Frukt er kjøpt inn, og jeg håper at jeg ikke har rota bort flybillettene tur/retur som jeg trenger i morra.

Tror jeg har kontroll.

Nå gjenstår det å støvsuge - gidder ikke vaske, og rydde må også gjøres.

Tømme kjøleskap, vaske kjøleskap, gå ut med søpla.

Utrolig hvor vanskelig det er å få gjort slike småtterier!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Du får ha god tur, da frøken! Og ikke rot deg borti noen gutter som ikke er bra for deg :wink:

Jeg skal LESE :veldigsur: og kanskje teste ut Pilates-videoen jeg fikk i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Hehe, neida, skal være hos kamerat jeg.

Så det blir ikke noe tull. :wink:

Huffa, leste at kjæresten tråkket en smule feil i dag. Hehe. Tipper han fikk dårlig samvittighet, eventuelt ble nervøs for å få komme hjem igjen... :tunge1:

Jeg synes forøvrig du, i stedet for å lese, kan sende flere stilige Ethereal-mms'er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Vil ha retur først :) Jo, jeg har en jeg kan sende, men vær så snill og slett den etterpå...der ser du hva kjæresten synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel

Nå har jeg trent.

Støvsugd og ryddet (litt halvveis - men litt nok), vasket alle klærne (venter på at de skal tørke så jeg får pakket dem ned...), laget mat til i morgen (type sunn).

Det var det jeg skulle ha gjort, og det har faktisk blitt gjort før klokka tolv! :wink:

Det som mangler nå, er at klærne tørker fort nok, så jeg får oversikt - er litt på halv tolv her.

Når man skal stå opp tidlig gjelder det å kjøre drill!

Fikk forresten brev om skattepengene i dag - og de mange tusenene jeg trodde jeg måtte betale, ble redusert pga reiseutgifter etc.

:hoppe:

Kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Ja, men nå sliter jeg som faen igjen!

Dæven, jeg vet å stelle det til.

Jeg har ikke særlig mange klær, fordi jeg ikke har spesielt god råd. Dessuten så finner jeg veldig sjelden klær jeg liker, og de jeg liker er grisedyre.

Derfor - ikke stort utvalg i klær.

Da er det en stor prestasjon å

1. Søle stor flekk på bukse nr. en, som ikke går bort

2. Krympe bukse nr. to

Nå har jeg cirka ingen klær jeg kan bruke høye hæler til, og det er som svarte.

Dessuten så har jeg ingen klær som hører sammen.

Jeg er igrunnen troende til å gå med bukse med flekk på, men det er vel ikke helt bra. Jeg kan si jeg sølte "akkurat nå" - det kan jeg si hele tiden...

:banner:

Ikke tørker den satans mannsskiten heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ethereal

God tur, da kjære :)

Trening i "takt" gikk ganske bra, synes jeg. En idé til senere anledninger, kanskje?

Jeg skal presse kjæresten til å rydde nok i boden til at det blir plass å få inn sykkelen min. Isåfall=>sykkeltur i dag!

Det med klesshopping kjenner jeg meg også igjen i; liker nesten ingenting i butikkene, og det jeg finner på å like, koster det hvite i øyet. For eksempel dongeriskjørt til 1950,-... (ikke kjøpt). Jeg venter fortsatt på mellom 10 og 15000 fra univ, men stoler ikke på dem, så jeg tar det som en added bonus hvis jeg får penger på konto. Men da blir det litt kleskjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...