Gjest Fraggel Skrevet 1. juli 2004 #121 Del Skrevet 1. juli 2004 fikk du bildet av ? Nei, ingenting mottatt! Kjemperart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 1. juli 2004 #122 Del Skrevet 1. juli 2004 Say no more... HJELP meg heller! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #123 Del Skrevet 1. juli 2004 grrr..... Skal sende det til meg selv, og så kan jeg prøve igjen fra den andre mailen. Helvetes hotmail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 1. juli 2004 #124 Del Skrevet 1. juli 2004 HJELP meg heller! :evil: I'm working on it !! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juli 2004 #125 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei! Her likte jeg meg. Lykke til med studier, tå og mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 2. juli 2004 #126 Del Skrevet 2. juli 2004 Takk Klips! I dag vurderer jeg å gifte meg - utelukkende fordi jeg skulle skrevet bryllupsdagbok her inne på KG, om planleggingen til et hastebryllup i lunsjen (hvilket drosjeselskap skal jeg velge for å komme fortest mulig frem?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 2. juli 2004 #127 Del Skrevet 2. juli 2004 I dag vurderer jeg å gifte meg - utelukkende fordi jeg skulle skrevet bryllupsdagbok her inne på KG, om planleggingen til et hastebryllup i lunsjen (hvilket drosjeselskap skal jeg velge for å komme fortest mulig frem?). Hold your horses, girl.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 2. juli 2004 #128 Del Skrevet 2. juli 2004 Hold your horses' date=' girl.... :o[/quote'] :gliser: Altså, det var utelukkende for å få skrive en parodi på bryllupsdagbøkene her inne, altså. Slæpp åff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. juli 2004 #129 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvem har sagt du ikke kan det? Fiction er jo helt ok her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 3. juli 2004 #130 Del Skrevet 3. juli 2004 Bare å skrive en det, men er jo greit å opplyse om at det er en parodi så du ikke skremmer livet av enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 3. juli 2004 #131 Del Skrevet 3. juli 2004 Næsj, jeg liker ikke fiction... Spesielt ikke fiction skrevet av fraggel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 4. juli 2004 #132 Del Skrevet 4. juli 2004 Næsj, jeg liker ikke fiction... Spesielt ikke fiction skrevet av fraggel. Fraggel-fiction... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 9. juli 2004 #133 Del Skrevet 9. juli 2004 Nå har jeg kurert den jævla høydeskrekken min!! :-D Var på Tusenfryd i går, og tok absolutt alle karusellene, inkludert loop, space shot (det den heter?), berg- og dalbane, OG den strikkhopp-lignende tingtangen som jeg ikke husker hva heter. I'm too good! Har også kjøpt en stilig kjole som jeg ikke vet når jeg kan få brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2004 #134 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei Jeg digger berg og dalbaner! Også har jeg kjøpt meg fin blazer til 1000 kr i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evie Skrevet 10. juli 2004 #135 Del Skrevet 10. juli 2004 God sommer, Fraggel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 10. juli 2004 #136 Del Skrevet 10. juli 2004 Hallo Fraggla Skjer det noe i tigerstaden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 10. juli 2004 #137 Del Skrevet 10. juli 2004 Også har jeg kjøpt meg fin blazer til 1000 kr i dag. Takk, det var fint å høre. Bortsett fra at man bruker blazer oftere enn selskapskjole. Men... Man kan ikke alltid være lur. Berg- og dalbane er kjempekult ja, jeg fant det ut først nå - har hatt høydeskrekk, og ikke turt å gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 10. juli 2004 #138 Del Skrevet 10. juli 2004 Takk - god sommer til deg også Evie! Dolla: nei, skjer ikke mye... Jeg vil reise bort. :-? Men ser deg til uka - det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 11. juli 2004 #139 Del Skrevet 11. juli 2004 Tomorrow tomorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 20. juli 2004 #140 Del Skrevet 20. juli 2004 Og lørdag, Dolla! :-D På fredag skal jeg på fest. Det er lenge siden. Det blir fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå