Gå til innhold

Fraggelrock

Gjest Fraggel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fraggel

I og med at jeg snart må innse at jeg IKKE (nei, fraggel! Ikke!) kan bli samboer i nærmeste fremtid, bare fordi jeg da får meg en lekker leilighet - så kan jeg begynne å planlegge litt oppussing av stedet jeg bor nå:

- Skru ned de stygge trehyllene (x 2), og sette dem i kjelleren

- Hive det gamle, store, stygge klesskapet (da må jeg kjøpe nytt før jeg flytter ut, men det er kanskje ikke så dyrt? ---> sjekke)

ELLER

flytte det.

Kanskje plassen blir greit utnyttet dersom det står inntil veggen, jeg må jo uansett ha et slags klesskap. (AH! Idè mens jeg skriver, noterer mentalt bak øret)

Male i annen farge for å unngå IKEA fra gamle dager-looken?

- "Gjøre noe" med skrivebordet jeg bruker som benkeplate med kjøkkenskuffer. Holder kanskje å male (svart?), kanskje bytte ut med noe annet... Må tenkes på, og konfereres med Petter Smart.

- Finne en greie hybelkomfyren kan stå på (med mindre noen har dødslyst til å adoptere en ordentlig komfyr til meg :sexy:).

- Kjøpe en ny vegglampe for mere lys, samt dekor

- Male veggene i en lys farge (husker ikke nøyaktig hva den heter nå)

- Nytt speil (nedprioritert)

- Få tak i en persienne til

- Få tak i en stor, lys fin duk som skjuler det stygge bordet/kjøpe nytt bord til sofaen

- Trekke om sovesofaen?

- Kjøpe inn et-to ullpledd/store sengetepper el.

Og når skal jeg gjøre dette? I don't know. :briller:

Men jeg tror jeg får hjelp av enten X, eller muligens Y om jeg blafrer litt ekstra.

Har lyst til å snekre noen hyller selv, vet ikke helt hvor realistisk det er - men vi kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Tips: ikke blafre med meterlange øyevipper, X eller Y vil sannsynligvis ha gjengjeldstjeneste. Som jeg pleide å si som barn: "greie sjøl"...

For at fraglen skal få uglamorøst M-bilde må mailadresse sendes pr PM, da Ethereal er henvist til hotmailadressen fra sin fasjonable (NOT) bolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

PM sendt. :)

Vil forøvrig presisere at X er en venninne, men OK da - jeg skal gjøre selv, og ikke blafre mer til Y. :tommelsmil:

Jeg synes sånt er kjempegøy å gjøre selv - ordne, fikse og gjøre ting fysisk, selv om jeg ikke er verdens mest praktisk anlagte menneske.

Trenger jo heller ikke å være det...

Men litt hjelp er bare fint, det pleier å være hyggelig med felles-vask, felles-maling osv.

Musikk, skravl og tull, - jobben blir gjort - og ut og spise digg mat etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Hei, vennen,

Jeg skal prøve å sende bildet igjen nå, til hotmailen din :)

Ellers så kan jeg rapportere om en hodepine av en annen verden; totalavhold vurderes, for det er ikke verdt dette! Ikke drakk jeg sååååå mye heller...

Og så er jeg bekymret, mest skumle tanker om framtida. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god aften :)

Legger igjen denne linken inne hos deg også, jeg. www.thegreatillusion.com

Liker den siden veldig godt selv, bare overse om det ikke er noe for deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Takk for hilsener og takk for link.< :)

I går løp jeg cirka 3-4 km + trente styrke, og i dag gikk (mest)/løp (endel) jeg 1,2 mil.

Sammen med hunden.

Flink!

Jeg har fått en hyggelig telefon, er gira på studier til høsten, har nesten bolig i boks ... Livet er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Flink-flink :wink: Sto opp kl. 7 i dag for å lufte dyrene og trene, ganske fornøyd jeg også om jeg skal si det :kul: Er ingen morrasfugl.. Hvilken hund har du? Hva slags studier tenker du på?

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel

Jeg har ikke så lyst til å legge ut i detalj om noen av delene, i og med at det sier endel om meg, men det er samfunnsstudier, og hunden har så korte bein at han var dritsliten etter over en mil i raskt tempo. :sjarmor:

Studerer du, Julie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser for meg hunden

Jobber og leser litt biologi på "si". Skal bli heltidsstudent fra høsten av igjen, er spent... Gruer meg litt til den øk. biten, har liksom blitt vant til å ha "greit" med penger, men snart blir det andre boller. Ugh.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Jobber og leser litt biologi på "si". Skal bli heltidsstudent fra høsten av igjen, er spent... Gruer meg litt til den øk. biten, har liksom blitt vant til å ha "greit" med penger, men snart blir det andre boller. Ugh.

Jeg er også spent ... I samme situasjon som deg, er vant til å tjene egne penger, og lån/stipend blir en overgang.

Men, nå skal jeg være sjeleglad om jeg kommer inn på studiet mitt ...

Jeg er faktisk dritnervøs. Ligner ikke meg. Pleier å ta sånt bedre.

Dette studiet er det eneste jeg kunne tenke meg å ta. Som "nødløsning" tenkte jeg å ta et annet bestemt årsstudium, som jeg trodde var åpent - noe det ikke var (min feil).

I perioden rundt søknadsfristen var jeg ikke motivert i det hele tatt (av ulike grunner), og var derfor ikke så nøye på hva som sto på søknaden - eller, det vil si, jeg har forandret innstilling så betraktelig siden da, at nå kunne jeg godt tenke meg å ta et årsstudium (i første ongang) i dette faget.

Det er nå utelukket, noe som betyr at jeg må komme inn på 1. prioritet - hvis ikke, så må jeg finne på noe annet...

Og det er ganske ille for meg.

I tillegg kommer bosted - jeg kan ikke bo der jeg bor lengre, og vet enda ikke om jeg får noe der jeg har søkt, selv om det nok ordner seg på et eller annet vis.

Det er dog kort tid til det må gå i orden, i og med at leieforholdet her jeg bor nå, skjærte seg.

Også får jeg får ikke den mannen ut av hodet.

Det er så mye nytt. Føles som en blanding av:

:riste: / :klaske: / :hoppe: / :klø: / :danse: / :eeeh: / :roll: / :hår: / :grine: / :hjerter:

fraggel - visuell i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...