Gjest Ethereal Skrevet 15. juni 2004 #41 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei, Fragla NÅ har jeg vært hos tannlegen; han er så lite skummel at jeg nesten har mistet all tannlegeskrekken min. Jeg skulle kjøpe treningstøy også, men byen åpner først kl 10, og jeg gadd ikke å vente, så det blir jobbing i stedet. Jeg vil også ha hund, men vi har ikke tid eller plass. Begge er vi enige om at fuglehunder er finest, men jeg liker også riesenschnauzer og bokser veldig godt. Jeg vil ha en sporty hund, ikke en stuegris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 15. juni 2004 #42 Del Skrevet 15. juni 2004 Vær glad for at det bare er overskyet du Fraggel. Her regner det nemlig, i bøtter og spann Første gang jeg leste i dagboken din, kommer nok til å titte innom fremover. Har akkurat begynt å trene selv, motivasjonen kom endelig. Så da er det jo gøy å se hvordan det går med deg fremover, siden vi er "i samme båt" Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 15. juni 2004 #43 Del Skrevet 15. juni 2004 Kom visst dobbelt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #44 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei Kelsey Takk for besøk. Etheral Sympatiske tannleger er et must. Min tannlege er ikke spesielt pedagogisk - eventuelt så undervurderer han intelligensen min ganske kraftig. Når det skal gjøre vondt, setter han plutselig på klassisk musikk - dette er selvsagt gjennomskuet fra første gang, og fungerer mer som skremsel enn noe annet. Hadde jeg ikke hatt så mange ting inni kjeften mens det skjedde, så skulle jeg fortalt ham det... En annen ting med tannleger, er at de spør masse spørsmål, mens du har halve New York City i kjeven - OG forventer svar! Hold deg til ja/nei-spørsmål, om ikke annet, eventuelt hold munn (det var til tannlegen). Fint å høre noen som IKKE har hevet seg på Am. Staff-bølgen... Det virker som om absolutt alle skal ha bikkje-varianten av Belgisk Blå. Jeg liker også store hunder med muskler, men ikke de som ser ut som villmenn hele tiden. Vel, jeg har lite greie på bikkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #45 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg tror jeg er omtrent det eneste kvinnelige vesen som er litt glad i strekkmerkene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #46 Del Skrevet 15. juni 2004 Klarte selvsagt å gå små-berserk i byen i dag ... Kjøpte noen store, gode håndklær i interiørbutikk - spesielt ett var litt luksus, men jeg innbiller meg at jeg fortjener det. :oops: I tillegg en del småhåndklær. Kjøpte meg treningsbukse - endelig en bukse hvor jeg får plass til rumpa i - gledelig. En slik med ben litt nedpå leggen, fint om sommeren. Også har jeg bestilt meg en flybillett til neste uke som jeg over hodet ikke hadde planlagt, men som jeg svært så spontant kjøpte i dag. Håper det blir hyggelig (det bør det bli! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 15. juni 2004 #47 Del Skrevet 15. juni 2004 Spontane turer er ofte de mest morsomme turene.. 8) Hvor skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #48 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er ikke langt altså, er innen Norges grenser. Skal en liten svipptur til Stavanger og besøke noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #49 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har klar film-liste - disse må jeg se i løpet av høsten (tenkt å innynde meg hos kompis med to stk. Joey-stoler og hjemmekino-opplegg): ¤ Den siste samurai (om igjen... vakker, selv om Cruise ødelegger) ¤ Requiem for a dream ¤ The Hours ¤ Frida ¤ Leaving Las Vegas ¤ Bully ¤ Kids ¤ Magnolia ¤ Spirited Away (tegnefilm) ¤ American Beauty (om igjen) ¤ A beautiful mind ¤ La vita è bella ¤ The others ¤ Memento ¤ Salmer fra kjøkkenet ¤ Irreversible ¤ 21 gram (igjen) ¤ American History X ¤ Girl, Interrupted ¤ Lilja 4-ever ¤ 8 mm ¤ Elephant ¤ Den grønne mil ¤ Truman Show ¤ Den røde lykten ¤ City of God? ¤ The thin red line ¤ Solaris ¤ Cinema Paradiso ¤ Sommeren i Provence ¤ Leon ¤ Mystic River ¤ Pulp Fiction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #50 Del Skrevet 15. juni 2004 Filmer jeg skal se uten ham (kompisen med stoler og hjemmekino): ¤ Boiler Room ¤ Iron Giant ¤ Knockaround Guys ¤ Pitch Black ¤ Strays ¤ The Fast & the Furious ¤ XxX (for n'te gang) Denne mannen (Diesel) hadde lurt meg når som helst, og jeg er ufattelig barnslig når det kommer til ham - dårlige filmer, dårlig skuespill, men O' så deilig mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juni 2004 #51 Del Skrevet 15. juni 2004 Nå har jeg IKKE gjort noe som helst: *Jeg har ikke trent *Jeg har ikke gått på fest Jeg har kort og godt ikke gjort noe som helst fornuftig etter at jeg kom hjem, utover å spise middag :oops: I morgen blir det forhåpentligvis bedre; tror jeg skal trene på dagtid, og sitte hjemme og lese i fred og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #52 Del Skrevet 15. juni 2004 Gådd. Jeg blir sensurert på et jævla diskusjonsforum på internett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #53 Del Skrevet 15. juni 2004 Temperaturen i kroppen min går fullstendig amok. Jeg blir kjempevarm av ingenting - skulle trodd jeg hadde nådd overgangsalderen en smule for tidlig! Sukk. I tillegg så kjeder jeg meg, dagen ble ikke som jeg hadde tenkt, igjen - det er VARMT, jeg skal jobbe i morgen (er drittlei for tiden), hadde en heller lite hyggelig samtale med en venninne i kveld (om penger og det å være student... og om hvor dum jeg er som ikke vil bo på 10 kvm og dele kjøkken og bad med 20 andre). +++ Jeg vet jeg maser som et lokkomotiv nå, men det kommer fra hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 15. juni 2004 #54 Del Skrevet 15. juni 2004 Ang. dagens debatter: tenk hvis ferjemannen var en dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #55 Del Skrevet 16. juni 2004 I dag har jeg lite lyst til å være på jobb. Ikke fordi sola skinner, eller fordi jeg har noe annet å gjøre... Men fordi jeg helst vil ligge under dyna og ikke være her. Sittet i meditasjon både i dag og i går. Gjør godt - men det er "noe" nå, muligens bare lei og sliten (av hva?). Noen dager/perioder er slik. Får håpe det blir en fin tur til Stavanger til uka, og at jeg får truffet en venninne av meg som jeg ikke har truffet på lenge - snakket med henne i går, og hun skal snart til byen. Hjelper å være litt sosial. Også håper jeg virkelig at den telefonen kommer snart.... Ellers så må jeg klikke litt. Nå har "noen" strukket grenser så lenge, og så mange ganger, at han snart ikke kan unnskylde seg med noe som helst lenger. Han får frist til søndag, da blir jeg oppgitt. Innen neste søndag der igjen - da blir jeg forbanna (kjenner jeg). :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #56 Del Skrevet 16. juni 2004 Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 #57 Del Skrevet 16. juni 2004 :trøste: Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2004 #58 Del Skrevet 17. juni 2004 Glem ham *streng* han er ikke verdt anstrengelsen. Du er altfor god for ham :-) Ellers lurer jeg fælt på hvor du fant de flotte tykke håndkledene du kjøpte (og pris)? Du kan gjerne PMe meg... Jeg har bestemt meg for å utvide min bevissthet (eller noe slikt) og gå på mitt livs første yoga-time. Blir spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 17. juni 2004 #59 Del Skrevet 17. juni 2004 Glem ham *streng* han er ikke verdt anstrengelsen. Du er altfor god for ham :-) :-) Det er ingen kjæreste, det er en venn... Men jeg synes man må kunne oppføre seg nogenlunde. Jeg blir forvirret, liker det dårlig. Ellers lurer jeg fælt på hvor du fant de flotte tykke håndkledene du kjøpte (og pris)? Du kan gjerne PMe meg... Vel, nå kjøpte jeg bare ett stort, godt håndkle, siden jeg fant ut at jeg måtte senke ambisjonene litt pga pris. Men det jeg kjøpte, kjøpte jeg på Galtung Interiør på Glassmagasinet. Jeg elsker å tulle meg inn i et svært, varmt pledd/håndkle etter en dusj... Kjempedeilig. Luksusfølelse. Jeg har bestemt meg for å utvide min bevissthet (eller noe slikt) og gå på mitt livs første yoga-time. Blir spennende... Det blir nok bra. Jeg var på en Fri Flyt-time på SATS for lenge siden, og synes det var OK. Ikke mer enn det. Det jeg misliker med SATS, er at alt er så halvveis - de har "dansetimer", "kampsport"... Men de har jo ikke det. Det er bare innslag av dette - og jeg liker ikke å gjøre noe "bare litt". Men så er jeg sær også, det skal være sagt. Uansett, halvveis-yoga fokuserer sikkert på uttøyning og ro, og det er positivt. Jeg vet hvor godt jeg har av å sitte i meditasjon - vel så viktig å ta vare på det indre, som det ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 20. juni 2004 #60 Del Skrevet 20. juni 2004 Gud. I natt var jeg på byen. Sto opp klokka fire på natta, gikk på jobb. Hjem fra jobb og vasket hus, laget mat. Fikk telefon; skal jeg være med ut? Det var en venninne jeg ikke har sett på skikkelig lenge, så jeg ble med. (her passer: ) Jeg skulle på jobb igjen til samme klokkeslett om natta, og tenkte at jeg kunne gå rett på jobb når jeg kom hjem. Jada. Jeg forsov meg - og sjefen bare lo da jeg kom. Det var også et tidspunkt å komme på (midt på dagen) ... Jeg har forøvrig stort gnagsår på den ene foten, da jeg selvsagt skulle gå med et skopar jeg, av en eller annen grunn, aldri har brukt. 10 cm. høy hæl, og utrolig vonde å gå med over tid - men pøh - det gikk (= løp rundt i Oslos gater, barbent, i natt). Jaja, moro hadde vi det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå