Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rutete skjorte knytt rundt livet. En helt meningsløs trend med mindre man har tenkt å bruke skjorta.

• Liker 13
Skrevet

Rutete skjorte knytt rundt livet. En helt meningsløs trend med mindre man har tenkt å bruke skjorta.

Hæ? Har det dukket opp igjen? Det har jeg gått helt gipp av...

Nostalgi... Gikk mye sånn tidlig i tennårene.. ;) Men nå blir det kun på hyttetur. Da tar jeg ofte av skjorta når jeg skal bære ved og vann osv, og så tar jeg den på igjen når jeg setter meg ned.... Praktisk rett og slett... Men det brukes ikke "ute blant folk", nei...

Anonymous poster hash: f9917...203

Skrevet

Hæ? Har det dukket opp igjen? Det har jeg gått helt gipp av...

Nostalgi... Gikk mye sånn tidlig i tennårene.. ;) Men nå blir det kun på hyttetur. Da tar jeg ofte av skjorta når jeg skal bære ved og vann osv, og så tar jeg den på igjen når jeg setter meg ned.... Praktisk rett og slett... Men det brukes ikke "ute blant folk", nei...

Jeg har ikke noe imot det ellers, men når man er på bytur og har på seg genser og en skinnjakke over så syns jeg det blir så meningsløst å ha en skjorte knytt rundt livet i tillegg. Da er det jo bare for å ha den der. Er liksom blitt en trend utav det. Jeg knyter skjorta mi rundt livet hvis jeg blir for varm, jeg :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke noe imot det ellers, men når man er på bytur og har på seg genser og en skinnjakke over så syns jeg det blir så meningsløst å ha en skjorte knytt rundt livet i tillegg. Da er det jo bare for å ha den der. Er liksom blitt en trend utav det. Jeg knyter skjorta mi rundt livet hvis jeg blir for varm, jeg :fnise:

Ja, jeg brukte den også "på den måten" (altså som en slags "fashion statement") for ca 20 år siden...

Vi så på "my so called life" og drømte om Jared Leto.. ;) Fnis....

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg brukte den også "på den måten" (altså som en slags "fashion statement") for ca 20 år siden...

Vi så på "my so called life" og drømte om Jared Leto.. ;) Fnis....

Hm, jeg som trodde dette var noe "nytt". Artig hvordan trender kommer tilbake. :)

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Treningstights. Altså - det er en (veldig dyr) strømpebukse, folkens. Til trening. Og nei: du ser ikke pen ut i den med kort genser til på vei til skolen eller ute på rusletur i butikker. Du ser ut som en tosk i strømpebukse. En tosk med rumpeballene og kameltåa på utstilling. Eller hele utstyret, jeg har sett menn i det og, desverre.

Og boblejakke. Altså. Jeg led meg gjennom forrige gang det var inn. Og så brente vi alle bildene av oss i boblejakke mens vi hang hodene i skam. Kan vi ikke denne gangen bare hoppe rett til "brenne bildene" sekvensen? Det ser selvsagt fremdeles helt gyselig ut. Vi oppdaget dette sist, altså.

Og verst av alt: boblejakke med treningstights. Altså. Nei. Bare: nei. Det burde vært lover som regulerte slikt.

Anonymous poster hash: 983e3...6c5

Jeg føler meg mest komfortabel i treningstights, jeg. Visste ikke det skulle plage noen SÅ inderlig mye.

• Liker 2
Skrevet

Ser at stadig flere pumper noe inn i leppene så det ser ut som de har underlivet i ansiktet. Og treningstights når man ikke skal trene

• Liker 21
Skrevet

Ankellange, tynne cardigans. Dritstygt.

• Liker 8
Skrevet

Hm, jeg som trodde dette var noe "nytt". Artig hvordan trender kommer tilbake. :)

Skrevet

post-17822-0-99277700-1409921482_thumb.j

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det faktisk er stilig :) Hender jeg går med det selv, både fordi jeg vil ha med skjorta i tilfelle det blir kaldt, fordi jeg synes det er fint, og noen ganger fordi jeg føler for å dekke til rumpa og lårene litt om jeg går i kjorte skjørt.

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har (med sjokk og vantro) registrert at en slags ball-versjon av den famøse "Grorud-palmen" er tilbake for fullt. Diger ball midt oppå hodet; som vipper framover.

Er det trendy?

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Observerer at trange olabukser, "ridestøvletter", ankellange cardigans og håret i en klump på toppen av hodet fortsatt er uniform blant jenter i slutten av tenårene/begynnelsen av tjueårene. Finn på noe nytt snart...

• Liker 4
Gjest BabyBlue
Skrevet

Observerer at trange olabukser, "ridestøvletter", ankellange cardigans og håret i en klump på toppen av hodet fortsatt er uniform blant jenter i slutten av tenårene/begynnelsen av tjueårene. Finn på noe nytt snart...

Der oppsummerer du 80% av jentene jeg ser for tiden :P Enten det eller stramme jeans, oxford skjorte og klokke fra Daniel Wellington. Selvfølgelig også en lommebok fra Marc Jacobs eller Michael Kors i hånda om man ikke har en veske fra samme merke å slenge den oppi. Det finnes da virkelig verre trender, og er klassisk og nøytralt, men når det er på SÅ mange får man en følelse av at folk går rundt i uniform som du sier.

Annonse
Skrevet

Skjerf fra Acne og lignende skjerf.

Converse

Anonymous poster hash: e47d7...176
Skrevet

Gidder ikke lage egen tråd. Er tights helt uttafor nå for tiden? Tenker på en helt vanlig svart bomullstights. Skal ikke bruke den som bukse med en kort genser over, men til en tunika/kjole.

Skrevet

Gidder ikke lage egen tråd. Er tights helt uttafor nå for tiden? Tenker på en helt vanlig svart bomullstights. Skal ikke bruke den som bukse med en kort genser over, men til en tunika/kjole.

Jeg ville nok heller brukt strømpebukse i stedet ,da!

Anonymous poster hash: c6264...d84

• Liker 5
Skrevet

Tights og alt som er rutete

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...