Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Oioi, spennende :jepp: Lykke til om det braker løs iløpet av kvelden/natten!

God bedring til O, håper det ikke utvikler seg til noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Så spennende! Det er så gøy når man begynner med rieteller, da har det begynt å bli alvor.

Lykke til hvis det skjer i natt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da heier vi på deg Teriyaki bra å høre at O er i god form på tross av litt øretrøbbel.

:jepp:

Oioi, spennende :jepp: Lykke til om det braker løs iløpet av kvelden/natten!

God bedring til O, håper det ikke utvikler seg til noe mer :)

Takk for det!

Nei det virker som om det har roet seg. Han har ikke klagd over ørevondt siden 12-tiden i dag. :)

Wæææ, spennende!

Ja...Men kanskje ikke? :P

Så spennende!! Lykke til!!

Takk :)

Så spennende! Det er så gøy når man begynner med rieteller, da har det begynt å bli alvor.

Lykke til hvis det skjer i natt!

Absolutt. Nå lot jeg det ikke gå lange tiden før jeg tok fram rietelleren, men det er det nærmeste jeg har vært rier hittil i alle fall. :fnise:

Så spennende lykke til!!

Takk!

Oi så spennende!

Kommer barnevakt til dere eller må dere kjøre O til noen? :)

Vi kjører O til mamma og stefar. :) Det er bare 5 min ekstra kjøring på vei til sykehuset. :)

Håper det skjer noe nå! Heier på deg!

Håper jeg også, men...Takk for heiing i alle fall! :)

Oj enda en som skal føde snart! Hoho!

Ja..Snart blir det jo, men om det blir i natt/i morgen? Tror kanskje ikke det? :P

Så spennende! Nå må jeg sjekke i løpet av natten når lillebror melder seg for mat :)

Hehe, ja det er alltid så spennende å følge med på sånt.

__

Vel, synes det dabber av allerede. Nå er det 30 min siden forrige tak. Har hatt noen kynnere i mellomtiden, men det har ikke vært sånn som de andre takene jeg hadde. SÅ kjedelig å bli lurt. Kanskje det tar seg opp igjen, men jeg er ikke sånn overpositiv. Har ikke hatt så mange tak på halvannen time før i dag da, så håper det i det minste betyr at det ikke er SÅ lenge til det setter skikkelig i gang, men jeg ville ikke blitt superspent enda altså hvis jeg var dere. ;) Tror nok ikke det blir å skje noe her i løpet av natten. Men vi får se. :)

Edit: Der kom et til tak. Var altså 33 min siden forrige.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også fram rietelleren ganske tidlig sist, så det tok vel et par dager før det ble fødsel på ordentlig. Men spennende de gangene jeg tenkte at kaaaanskje. :) Virker som kroppen din virkelig gjør seg klar i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...