Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, det var helt himmelsk å dusje i den nye dusjen!! :) Fantastisk! Og så sykt herlig med stålbadekar kontra glassfiber. Når man barberer seg i et glassfiberbadekar så drar ikke hårene sin vei, for å si det sånn. ;) De setter seg fast, så jeg har dyppet høvelen i en liten bøtte i tre år. :P DET problemet er ute av verden.

Øh..Nå kommer litt intime detaljer her, så se vekk for de som ikke vil: Jeg lurer på om jeg har skjedeframfall? Det ser ut som noe ligger litt i veien for åpningen på en måte. Jeg pleier jo ikke å se på meg selv der nede, men nå må jeg bruke speil når jeg barberer meg, så da blir jo jo nødt. Vet det ikke var sånn før forrige fødsel i alle fall. I så fall er det jo merkelig at gynekologen ikke sa noe på 6-ukerskontrollen? Får ta en skikkelig titt der nede noen uker etter fødsel, også får jeg spørre når jeg drar til gynekologen da. Så definitivt ikke noe pent ut, men så vidt jeg har skjønt så gjør de ikke noe med det dersom det kun er kosmetisk framfall, dvs. at man ikke har noen plager.

I morgen skal jeg prøve badekaret. :nigo: Det er så langt, så det er plass til hele meg uten bøyde bein! Har aldri hatt et så stort badekar før. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha badekar jeg kan strekke meg ut i! Synes det er dødsirriterende å måtte dyppe knærne nedi vannet med jevne mellomrom for at de ikke skal bli iskalde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha badekar jeg kan strekke meg ut i! Synes det er dødsirriterende å måtte dyppe knærne nedi vannet med jevne mellomrom for at de ikke skal bli iskalde. :ler:

Absolutt! For oss som er over gjennomsnittet høye så er "standardstørrelsen" rett og slett litt for lite! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har noe å bidra med til det spørsmålet, gitt :P ..

Når du sier "plass til meg uten bøyde bein", mener du da liggende eller sittende? :P Jeg har alltid hatt gooood plass sittende, men må ligge halvveis i fosterstilling hvis jeg skal ligge helt nedi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har noe å bidra med til det spørsmålet, gitt :P ..

Når du sier "plass til meg uten bøyde bein", mener du da liggende eller sittende? :P Jeg har alltid hatt gooood plass sittende, men må ligge halvveis i fosterstilling hvis jeg skal ligge helt nedi :P

Liggende. ;) Jeg ligger jo ikke flatt ut, da kommer jo hodet under vann, men så liggende man kan være i badekaret. :) Det er 180 langt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke på kontroll før om litt over en uke, men tror kanskje jeg må be om å få tatt et blodtrykk på mandag. Har i en ukes tid hatt mye hodepine nå, og den er i pannen/mellom øynene. Har også fått litt mer vann i kroppen. Ikke sånn kjempemye, men litt er det nå. Håper det går over til mandag, hvis ikke får jeg vel ringe dem. :)

Skulle hatt et sfygmanometer så jeg kunne tatt blodtrykket mitt selv. Har jo stetoskop liggende, så.. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få sjekket? :) deilig med badekar, jeg flyr oppover for å bade hos deg!

Ja, det tenker jeg også. :) Så slipper jeg å være bekymret. Det er neppe unormalt å bare ha generell hodepine som gravid, men greit å være litt føre var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! For oss som er over gjennomsnittet høye så er "standardstørrelsen" rett og slett litt for lite! :P

Standardstørrelsen er nesten litt lite til meg på 1.70 også. Et langt og litt dypt badekar må være herlig. Så får man bløtlagt hele kroppen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå har så lyst på badekar! Tror nesten jeg må ta en tur til mamma å låne hennes en dag..:)

35 uker :strix:

Kan jo være det har komt den siste tiden nå som gutten legger mer press på underlivet kanskje? Jeg tenker siden mannen ikke har påpekt det.. Men jeg aner egentlig veldig lite om fremfall..

Høres lurt ut å få tatt et blodtrykk og en urinprøve ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 35 uker!! :hoppe:

Høres ut som om du må ta det litt mer med ro, du gjør jo så sykt mye husarbeid! Kommer til å få lillemann før tiden sånn du holder på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg ikke besøkt enda :vinke:

Badekar, det har jeg lyst på det! Elsker å bade, ja, og praktisk med tanke på barna da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liggende. ;) Jeg ligger jo ikke flatt ut, da kommer jo hodet under vann, men så liggende man kan være i badekaret. :) Det er 180 langt. :)

Haha, jeg kunne jo svømt ett tak i det, med mine 1,55 meter :nigo:

Jeg skal ikke på kontroll før om litt over en uke, men tror kanskje jeg må be om å få tatt et blodtrykk på mandag. Har i en ukes tid hatt mye hodepine nå, og den er i pannen/mellom øynene. Har også fått litt mer vann i kroppen. Ikke sånn kjempemye, men litt er det nå. Håper det går over til mandag, hvis ikke får jeg vel ringe dem. :)

Skulle hatt et sfygmanometer så jeg kunne tatt blodtrykket mitt selv. Har jo stetoskop liggende, så.. :P

Høres lurt ut å få det sjekket, ja :/ Du får få deg ett sånt, så kan du gjøre det selv i fremtiden også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Standardstørrelsen er nesten litt lite til meg på 1.70 også. Et langt og litt dypt badekar må være herlig. Så får man bløtlagt hele kroppen.

Veldig deilig ja!

Åååå har så lyst på badekar! Tror nesten jeg må ta en tur til mamma å låne hennes en dag.. :)

35 uker

Kan jo være det har komt den siste tiden nå som gutten legger mer press på underlivet kanskje? Jeg tenker siden mannen ikke har påpekt det.. Men jeg aner egentlig veldig lite om fremfall..

Høres lurt ut å få tatt et blodtrykk og en urinprøve ja:)

Ja det var utrolig godt. Jeg har ikke brukt det gamle så mye, for det har ikke vært så behagelig å ligge i, og det har brukt en evighet på å fylles opp. Det piplet liksom bare ut. Det nye var bare herlig! :hjerte:

Ja, det kan jo selvsagt hende. Jeg vet ikke om R kan ha merket det. Altså, han bruker jo ikke å studere meg der nede på den måten, hehe. Men mulig det hadde blitt vanskelig med sex dersom det var ordentlig skjedeframfall. Får se hvordan ting ser ut om to-tre mnd.

Hurra for 35 uker!!

Høres ut som om du må ta det litt mer med ro, du gjør jo så sykt mye husarbeid! Kommer til å få lillemann før tiden sånn du holder på

Huff ja, trenger nok å ta det litt mer med ro. Det bare klør sånn i fingrene etter å få ALT ferdig, men er nok lurt å fordele det litt mer ut over hver dag. :) Har heldigvis ikke SÅ mye igjen på lista nå da, så.

Så deilig med ny dusj og badekar(godt det kom frem til slutt :P)

Veeeeldig deilig!

Badekar er herlig da!

Og hurrrrra for 35 uker :hoppe:

:hoppe:

Her har jeg ikke besøkt enda

Badekar, det har jeg lyst på det! Elsker å bade, ja, og praktisk med tanke på barna da

Hei og :velkommen: Så hyggelig med nye "fjes". :)

Ja er så greit når man har unger. Virker veldig tungvint å bare ha dusj synes jeg. Vi har jo hatt badekar fra før av, selv om det ikke har vært et bra et.. :P

Haha, jeg kunne jo svømt ett tak i det, med mine 1,55 meter :nigo:

Høres lurt ut å få det sjekket, ja :/ Du får få deg ett sånt, så kan du gjøre det selv i fremtiden også :fnise:

Hehe, ja det skader jo ikke å ha :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh....Duste-R er på guttetur/drikketur. Dro i går, kommer hjem i morgen. Det er alle mannfolkene av vennegjengen vår, mens alle kvinnfolkene enten sitter hjemme med ett barn + gravid, eller ett barn og en baby. :fnise: Unner han ei guttehelg altså, er bare det at jeg er så SYKT sliten.

I dag måtte jeg gå på badet for å gråte fordi jeg var så sliten, da jeg var hos mamma. Det som "tippet" meg over, var at mamma som for et par dager siden sa at de muligens kunne ha O på overnatting, ikke klarte det fordi hun ikke hadde sovet i natt. Sånn er det jo bare, og det er helt greit, men jeg endte opp med å sitte og se skikkelig mørkt på å ta han med meg hjem og ha han alene i morgen også. :P Velvel...Det ble lørdagsgodt og film resten av ettermiddagen da vi kom hjem, + en halvtimes tid med kvleds + lek på gulvet, og nå er O i seng. I morgen skal vi på Lekedilla, så det blir jo greit.

Føler meg så rar i kroppen. Har regelmessig hetetokter, hodepine og er generelt sett slapp. Jeg tenker det i hovedsak nok kommer av at jeg er dritsliten, men skal absolutt få sjekket blodtrykket på mandag. Føler meg tidvis småkvalm også. Jaja..På mandag skal R få lov til å levere O i bhg slik at jeg slipper å stå opp tidlig, for å si det sånn. Trenger å hente meg litt inn..

Nå skal jeg spise grove rundstykker, også får vi se om jeg kanskje tar meg litt sjokolade. ;) Har allerede spist min nye craving - Appelsin! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...