Teriyaki Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #2441 Del Skrevet 12. januar 2015 Haha, det er forståelig! Savner tiden jeg kunne handle bh på HM Det skal skje igjen en vakker dag, bare ikke akkurat nå. Hehehe. Skal absolutt vurdere den ja! Vil ha en skikkelig digg bh :jepp. Den er på vei ut av sortimentet da, så når det er fritt for en størrelse så bestiller de ikke inn nytt. De hadde inne i mange størrelser i går fortsatt da, så du har sikkert tid til å vente til jeg har fått og prøvd min. Kommer sikkert på fredag eller lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #2442 Del Skrevet 12. januar 2015 Føler meg som DEN shettisen nå! Forbanna PostNord klarte ikke å levere badekaret /dusjen vår slik som det var avtalt på fredagen som var. Vi hadde jo da allerede montert ned det gamle og kastet det ut, for å gjøre plass til det nye. Elendige greier! Samme skjedde for tre uker siden da PostNord skulle levere TV vår. Hørte ikke noe som helst fra de, endte med at vi hentet selv en uke senere (pga romjul). Vi betaler ikke frakten på 1000 kr for å si det sånn!! Så kom de nå endelig med det nye i dag, men gjett hva. Når R skulle montere det, så var ikke føttene til badekaret der!! Så Megaflis har GLEMT å legge de oppi. De skal sendes med expresspost, men det vil altså si at vi får ikke badekar og dusj oppe og går før tidligst onsdag, og jeg har ikke dusjet siden lørdag!! (hvor er den hylskrike-smilyen når man trenger den?) Jeg har ikke tørrshampo, så da må jeg vel bare finne en liten beholder, og vaske håret over vasken i morgen.. Kjenner jeg har alt sånt der opp i halsen nå. Hvorfor skal det være så vanskelig å bare få jobben gjort?! Men åh, som jeg gleder meg. Det ser veldig bra ut det badekaret og dusjen altså. Skal bli godt å ta første dusjen på forhåpentligvis onsdag. Sånn..Nå har jeg klart å skrive et helt innlegg om det jævla badekaret. Så innholdsrik har min dag ellers vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. januar 2015 #2443 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg ville ha invitert meg på besøk til mamma, å spurt pent om å få låne dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. januar 2015 #2444 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er en kjip følelse. Jeg vil helst dusje når jeg IKKE har muligheten. Hårvask i vasken og bruke klut ellers? Tenk så digg når det ENDELIG er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. januar 2015 #2445 Del Skrevet 12. januar 2015 Åååja, ååjaaa, så posten ekke så snill med deg heller? Hehee, neida. Blir det for ille får du komme hit og vaske shettisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 13. januar 2015 #2446 Del Skrevet 13. januar 2015 OMG! Hadde klikket uten å dusje meg så lenge! Haha, jeg MÅ dusje hver morgen for starte dagen. Uten morgendusjen så er jeg potensielt farlig Kred til deg! Men tørrshampo er gull for dage der håret bare klapper sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #2447 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg ville ha invitert meg på besøk til mamma, å spurt pent om å få låne dusjen. Joda, men når man må kjøre 20-25 minutter på glatt føre og masse vind for å komme dit frister det ikke så mye. Det er en kjip følelse. Jeg vil helst dusje når jeg IKKE har muligheten. Hårvask i vasken og bruke klut ellers? Tenk så digg når det ENDELIG er på plass! Ja, er jo det jeg gjør, men det er så ekkelt, for jeg har så langt hår, så når jeg vasker håret i vasken så blir håret liggende I vasken. Og det synes jeg er litt ekkelt. Føler ikke jeg blir ren da. Åååja, ååjaaa, så posten ekke så snill med deg heller? Hehee, neida. Blir det for ille får du komme hit og vaske shettisen Hehe, neida, posten er alltid snill og god! Det er et visst tralierfirma som ikke kan å få varene fra lagret i Bodø og hjem til oss! Idioter!! Vaske shettisen...Det hørtes ut som noe annet enn en generell kroppsvask altså Vi har heldigvis vann på badet nå, så jeg får nå vasket meg, selv om det blir litt kattvask et par dager OMG! Hadde klikket uten å dusje meg så lenge! Haha, jeg MÅ dusje hver morgen for starte dagen. Uten morgendusjen så er jeg potensielt farlig Kred til deg! Men tørrshampo er gull for dage der håret bare klapper sammen. Jeg dusjer ikke hver dag, men annen hver dag som regel, og det merkes fort på håret når det går lenger tid uten. Ja tørrshampo er greit å ha altså, men jeg har gått tom. _____ Herlighet for et uvær i natt! Vinden har røsket det gamle badekaret fra hverandre. Det ligger ute på hengeren. Heldigvis er det stroppet godt fast, men det har altså blitt "rivd" i stykker. Glassfiber, så er jo ikke direkte sollid sånn som det nye stålbadekaret vi har nå ( ), men likevel. Også har vinden tatt snø/signalskjermen på parabolantennen vår. Så nå blir vi nødt til å børste parabolantennen hver gang det har snødd ute. Ja også hadde rattkjelken havnet ut på veien. Heldigvis ikke påkjørt, så den var i godt behold. Jeg skal egentlig ingenitng i dag. Skulle egentlig til Fauske til ei venninne, men R måtte ha dieselbilen, så da kommer jeg meg ikke dit. Dessuten så blåser det sånn, og er så glatt, så jeg tørr ikke kjøre dit! 34+4 i dag da, så jeg er vel "offisielt" høygravid nå. Føler meg definitivt høygravid, så er jo greit at jeg faktisk er det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. januar 2015 #2448 Del Skrevet 13. januar 2015 Hurra for høygravid! Og for at du ser uforskamma fresh og nett ut til å være så langt på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2015 #2449 Del Skrevet 13. januar 2015 Var ute å gikk igår kveld, var mange juletrær på avveie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #2450 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Hurra for høygravid! Og for at du ser uforskamma fresh og nett ut til å være så langt på vei! Takk for det! Må si at jeg føler meg ikke spesielt fresh altså, men det er nå mest innvendig, og fordi jeg ikke gidder å sminke meg noe til hverdags for tiden. Når jeg først gidder å ordne meg så føler jeg meg fin til til tross for noen ekstra kg nå.. Likevel, jeg gleder meg sinnsykt til å få tilbake kroppen min! Og som jeg sa på lørdag, så gleder jeg meg veldig til å kle på meg Stormbergbuksa mi igjen. Håper den passer med en gang etter fødsel, men kan hende det er litt vel opptimistisk. Endret 13. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 13. januar 2015 #2451 Del Skrevet 13. januar 2015 Håper den passer med en gang etter fødsel, men kan hende det er litt vel opptimistisk. Syns du skal ta med deg Stormberg-buksa til sykehuset... "Hente-sett" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #2452 Del Skrevet 13. januar 2015 Syns du skal ta med deg Stormberg-buksa til sykehuset... "Hente-sett" Men der sier du noe! Hvorfor skal babyen ha et hentesett, og ikke mora? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 13. januar 2015 #2453 Del Skrevet 13. januar 2015 Men der sier du noe! Hvorfor skal babyen ha et hentesett, og ikke mora? haha ja =) Synes jeg ser det.. "Bestemor har strikket hentesett til meg.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. januar 2015 #2454 Del Skrevet 13. januar 2015 haha ja =) Synes jeg ser det.. "Bestemor har strikket hentesett til meg.." Mor og barn må jo matche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. januar 2015 #2455 Del Skrevet 13. januar 2015 Hehe, har du tenkt på å vaske vasken før du vasker håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #2456 Del Skrevet 13. januar 2015 haha ja =) Synes jeg ser det.. "Bestemor har strikket hentesett til meg.." Skulle tatt seg ut. Mor og barn må jo matche Ja, ikke sant! Hehe, har du tenkt på å vaske vasken før du vasker håret? Hehe, joda vasken er jo ren den, men synes fortsatt det er litt ekkelt. Nå er i alle fall føttene sendt. Så får vi se om det er sendt med noen form for ekspress så det kommer i morgen, eller om vi må vente helt til torsdag! __ I dag har vi spist pølsegrateng til middag, også har vi vært på barnegym. O storkoser seg der, så selv om det av og til ikke frister å dra, så prøver vi å gjøre det hver tirsdag. Lurer på når jeg får svar på permisjonssøknaden. Er bare 2,5 uker til permisjonen starter nå, så håper ikke det drøyer så veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. januar 2015 #2457 Del Skrevet 13. januar 2015 Gratulerer som høygravid! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. januar 2015 #2458 Del Skrevet 13. januar 2015 Hentesett. for høygravid Teriyaki! Dette svangerskapet har jo bare rast avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 14. januar 2015 #2459 Del Skrevet 14. januar 2015 Hurra for høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #2460 Del Skrevet 14. januar 2015 Gratulerer som høygravid! Takk! Du følger snart etter! Hentesett. for høygravid Teriyaki! Dette svangerskapet har jo bare rast avgårde? Tjaaa...Det synes kanskje du Hehe, men ja jo. Både og egentlig. Synes jeg har vært gravid i en hel evighet, samtidig er det litt sykt å tenke på at jeg snart har fullført svangerskap nummer to. Føles ikke SÅ lenge siden jeg sluttet på p-pillene og opprettet denne dagboken. Var vel i april i fjor eller noe sånt. Hurra for høygravid ___ Klaging følger: Vondtene bare baller seg på for tiden. Har kjempevondt både i symfyse og korsrygg, jeg ligger på en pute om natten og har pute mellom beina, likevel er jeg stokke stiv og vond når jeg står opp om morgenen. Halsbrannen har blitt verre også, så nå skal jeg kjøpe Link-tyggisen eller hva den heter, for å se om det hjelper. Er på kvelden jeg har halsbrann, og det passer jo dårlig siden det er da jeg skal sove. Føler meg ellers bare tyngre og tyngre. Har lagt på meg mer vann den siste uken, så har gått opp 800 g siden fredagen som var. Blir jo ikke noe bedre framover, så jeg kommer vel knapt til å klare å gå når fødselen setter i gang. Håper i alle fall det går fort over etter fødsel. I dag skal jeg til byen for å handle inn det aller siste, som da er yogabukser til meg, ammeinnlegg i ull, flanellvaskekluter, rumpesalve og bleier. Også skal jeg kjøpe parfymefritt badeskum til O. Glad jeg er så og si ferdig med innkjøpene nå, for jeg holder ikke ut spesielt lenge i byen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå