Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Men, har han faktidk like store føtter som L? L sine er jo gigantiske, og gutten min er jo endel større enn din ellers og. Tru om vi måler likt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, har han faktidk like store føtter som L? L sine er jo gigantiske, og gutten min er jo endel større enn din ellers og. Tru om vi måler likt? :klo:

Den "riktige" måten å måle på, er å sette sålen på gulvet, også skal ungen stå på sålen, og begge føttene må stå på linje med hverandre, slik at det kommer tyngde på foten. Han hadde på seg en tjukk janus-ullsokk da jeg målte. :) Men mulig det var noen millimeter bak på hælen, for O var litt urolig da vi målte. :) Så kan godt hende det var 1,5 cm. :jepp:

Joggeskoene vi nettopp kjøpte til han var i str. 27 tror jeg faktisk, men da har han jo tynne sokker på seg, og de var ganske romslige. Bruker skoene når vi er i barnegym.

Men atlså, O har også veldig store føtter for alderen. I grunn veldig forventet, da jeg har 42 og pappaen har 47 :fnise:

Tror kanskje uansett at føttene blir å stabilisere seg litt nå en periode, siden han har vokst så mye de siste året. De har jo gjerne vokseperioder.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, målte sånn jeg og. Og fikk neesten halvanna cm. Tror det samme som deg, at de ikke skal vokse så mye på en stund. De har skutt fart det siste halve året eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, målte sånn jeg og. Og fikk neesten halvanna cm. Tror det samme som deg, at de ikke skal vokse så mye på en stund. De har skutt fart det siste halve året eller så.

Ja, men da har de sikkert sånn høvelig samme skostørrelse. Jeg satser i alle fall på at de holder til O. :) Nå fikk jeg i grunn lyst til å prøve de på nytt, bare for å se om jeg var slørvete med å sette hælen langt nok bak. Får se om vi får gjort det. :jepp: Blir uansett for smått med 28, og for stort med 30, så da er det jo ikke så mye å lure på. :)

Jeg er litt redd for hvor det skal ende for O da. Så lenge det stopper på 47 går det greit, men hvis det blir 48 så er det nesten ikke sko å få! Sånn går det når to stk med store føtter formerer seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: At ingen grep inn på et tidligere tidspunkt og forhindra bedekning da gitt! På sin plass med et klagebrev!

(Men sånn ellers er jo resultatet passeli' ålreit, da! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: At ingen grep inn på et tidligere tidspunkt og forhindra bedekning da gitt! På sin plass med et klagebrev!

(Men sånn ellers er jo resultatet passeli' ålreit, da! ;) )

Ja, også ikke bare en gang, men TO! :fnise:

Resultatet er helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kanskje den lille i magen må hete Big Foot? :fnise:

Jeg syns forresten at bildebabbelet var veldig nyttig, for jeg hadde nok ikke tenkt på å dekke til den andre puppen :fnise: Men det gjorde du lurt i! Ett annet bilderåd: Ha for all del undertøy på deg på alle gravidbilder... Halvsøstra mi har et gravidbilde av mammaen sin (når hun gikk med halvsøstra mi), hvor hun er helt naken, og det ligger midt iblant andre, vanlige barnebilder, og er...så...kleint.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg dagboka di også :) så kjekt

Hei og :velkommen::jepp:

Hehe, kanskje den lille i magen må hete Big Foot? :fnise:

Jeg syns forresten at bildebabbelet var veldig nyttig, for jeg hadde nok ikke tenkt på å dekke til den andre puppen :fnise: Men det gjorde du lurt i! Ett annet bilderåd: Ha for all del undertøy på deg på alle gravidbilder... Halvsøstra mi har et gravidbilde av mammaen sin (når hun gikk med halvsøstra mi), hvor hun er helt naken, og det ligger midt iblant andre, vanlige barnebilder, og er...så...kleint.. :overrasket:

Hehe, tviler på at folkeregistret vil godkjenne det altså. :fnise:

Så bra det var nyttig for noe da! ;)

Ja, vet du, jeg er ikke SÅ glad i puppene og musa mi at jeg føler det bør være med på preggobilder, så her er det alltid med undertøy ja :fnise: Kan tenke meg det er rimelig kleint ja. Hun burde i det minste ha lagt det for seg selv. :P

Edit: Hvis jeg først skulle tatt helt "naturell" gravidbilder, så måtte det ha vært hos fotograf, som slike aktbilder. De er jo ofte veldig fine. Uansett så hadde ikke de fått sett dagens lys. Er alt for sjenert til at jeg kunne vist det til noen, uansett om det hadde vært nære venninner som spurte. :P Men har jo sett mange fine slike bilder. Det bare er ikke noe jeg føler for å henge opp i stua...Eller på soverommet for den saks skyld. :P

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal skyte inn at noen omgangsvenner av mine foreldre hadde en stor forstørrelse av sitt barns fødsel hengende over stuebordet? Jepp. Sitt barns fødsel. Fødselsøyeblikket, altså.

Dette var riktignok på det glade, raddispregede 70-tallet, da alt var veldig naturlig. Men likevel da! :daane:

Big Foot var egentlig litt tøft :fnise: Tviler likevel på om det blir godkjent, ja...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må bare fortelle om min venninne med naturist-foreldre der de har et nydelig familiebilde på veggen i stua av mor med to barn og en til i magen (og alle er nakne) . Personlig syns jeg det er litt heftig å vise brystvortene sine til alle som er på besøk :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nå jeg skal skyte inn at noen omgangsvenner av mine foreldre hadde en stor forstørrelse av sitt barns fødsel hengende over stuebordet? Jepp. Sitt barns fødsel. Fødselsøyeblikket, altså.

Dette var riktignok på det glade, raddispregede 70-tallet, da alt var veldig naturlig. Men likevel da! :daane:

Big Foot var egentlig litt tøft :fnise: Tviler likevel på om det blir godkjent, ja...

:ler:

Kanskje Storfotan blit godkjent? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlighet!! HVEM vil minnes på det øyeblikket der til en hver tid? Og hvem vil at andre skal se det :hakeslepp:

Hurra for 20 uker og flott babymage :hjerte:

:hoppe:

Og jeg må bare fortelle om min venninne med naturist-foreldre der de har et nydelig familiebilde på veggen i stua av mor med to barn og en til i magen (og alle er nakne) . Personlig syns jeg det er litt heftig å vise brystvortene sine til alle som er på besøk :sjenert:

Jaah, det må jeg si meg enig i altså! :P

:ler:

Kanskje Storfotan blit godkjent? :fnise:

Hehe, forhåpentligvis ikke ;)

Gratulerer med halvveis og fin mage! :biggrin:

Thanks!

___

Fiin fin dag hittil. :) Kost oss med rolig morgen og varme rundstykker til frokost. Så har jeg sittet jo holdt på med fotoalbumet, mens O har lekt. Han er jammen meg flink til å leke selvstendig når jeg gjør andre ting enn å slappe av i sofaen. Hvis han ser at jeg ikke gjør noe spesielt, da er man mye mer på meg. :P

Så tok vi en tur på lekeplassen med noen venner, og etter det gikk vi inn og spiste boller til lunsj. :P Over et år siden de ble bakt, så tenkte det begynner å bli på tide å spise de opp. Er ikke så ofte vi tar opp boller, så. Kunne nemlig tenkt meg til å få O med på bollebaking, men da må fryseren tømmes først.

Da besøket dro, gikk jeg og O ned og lekte med duplo. Lagde hus med bad, kjøkken, stue og alt sånt. Det var artig! En av få ting jeg synes er artig å leke med sammen med O. :P Biler og plastelina er ikke så veldig artig, det.

Nå har mamma og stefar hentet O, R er ute med en kompis og det er stille i heimen. Skal slappe av litt før jeg kjører til byen for å møte R. Vi har noen erneder. Også blir det romantisk middag i kveld. ;) har ikke bestemt meg for om det blir hvit pizza med spekeskinke eller hjemmelagd hamburger enda. Er veldig fram og tilbake. :P

Alt i alt ei super helg så langt! I morgen blir det barnebursdag og diverse. Barnebursdag = kake!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så noen som laga hjemmelaget hamburger med smeltet ostekjerne i midten av burgeren på tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...