missdior Skrevet 1. august 2014 #981 Del Skrevet 1. august 2014 Vi skal ha skogtema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. august 2014 Forfatter #982 Del Skrevet 2. august 2014 Første magebilde tatt i dag, 10+2 Er nok ganske oppblåst, men er absolutt litt babymage der også. Kjenner livmoren ved symfysen og magen er ikke flat om morgenen slik den var før graviditeten. Merker at jeg er andregangs, ja. Ellers er jeg rimelig peist i dag. Kveldsvakt i går og dagvakt i dag, hvor det var veeeldig travelt i dag, har slitt meg helt ut! Og jeg er stiv og vond i rygg/bekken. Så jeg "gleder" meg til kveld i morgen og dag på mandag.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. august 2014 #983 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Ååhh, liten babymage jo! Endret 2. august 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. august 2014 #984 Del Skrevet 2. august 2014 Åååå.. for en søt liten babymage Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. august 2014 #985 Del Skrevet 2. august 2014 Heldige du! Jeg har absolutt ingen mage Kanskje jeg må ta et bilde for å se om det blir forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. august 2014 Forfatter #986 Del Skrevet 2. august 2014 Så hormonell som jeg er i dag, så begynte jeg å gråte litt av den koselige responsen Kombo av å være utslitt, preggo og suuuulten gjør sitt for hormonene ja. Fikk tårer i øynene mine da R påpekte at det var hull i det for store løknettet, så detvjrg trodde kun var to løker, skulle egentlig vært tre! Total rip of Jadda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. august 2014 #987 Del Skrevet 2. august 2014 Unnskyld meg, men ... Søt! Og herlig liten bump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. august 2014 #988 Del Skrevet 3. august 2014 Gleder meg til å kunne ordne barnerom senere Søt bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 Forfatter #989 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Unnskyld meg, men ... Søt! Og herlig liten bump! Der og da var det skikkelig kjipt Gleder meg til å kunne ordne barnerom senere Søt bump Takk Koselig å ordne barnerom ja! ____________________________________ Æsj, nå er jeg skikkelig sint og skuffet over barnehagen. Endelig var vi ferdige med å være i den andre barnehagen, og skulle tilbake til O sin bhg. Det er tydelig at han har savnet den. På grunn av babyboom i 2011, så har hele småbarnsavdelingen bortsett fra ett barn vært 11-barn. Derfor hadde ikke storebarn plass til å ta alle barna. På grunn av at O er født sent på året, så ble det bestemt at han skulle bli igjen på småbarn, men at en til gutt skulle bli det også, de forsikret oss om at det ikke bare skulle bli EN som ble igjen. Vel...Det første jeg legger merke til når jeg kommer inn i gangen, er at denne guttens navn og bilde ikke henger på plassen hans lenger. Jeg spør så personale om han har sluttet, men nei, han skal være på storebarn. Hun hadde ikke anledning til å prate så mye om det nå fordi de driver med tilvenning av ettåringer, så hun spurte om vi kunne snakke om dette litt ut i uka. Kjenner jeg er så lei meg! Alle vennene til O har gått over til storebarn, det er kun han som er igjen nå, blant masse ettåringer og en toåring. O som ville hatt godt av å komme til en avdeling med flere større barn og ikke minst at han får være med alle vennene på samme alder og utviklingsnivå, nei han skal være på småbarn til han er nesten fire år, sammen med en 2012-unge og resten 2013-unger. Dette er så feil, og jeg føler ikke jeg kan godta dette. Sannsynligvis har foreldrene til denne gutten sagt at de ikke synes det er greit at han skal bli igjen på småbarn, fordi han trenger større barn å strekke seg etter eller noe sånt (han har nesten ikke språk, og er generelt kommet litt kortere i utviklingen enn O), så derfor har de klart å ordne en ekstra plass på storebarn. Men hva med O da? Hva kan jeg gjøre for å få de til å skjønne at dette ikke er OK? De skal visst å 3-årsgruppe, så O får være sammen med de andre noen ganger i uken, men det holder faktisk ikke. Og så klart kommer O til å registrere at de har fått gått over til denne avdelingen, mens han må bli igjen. Skikkelig dårlig gjort, rett og slett! Ikke skjønner jeg logikken heller. Hvis det nå var at de fikk ordnet en plass til, så burde O, som tross alt har kommet lengre i utvikling enn denne gutten, fått gå over til storebarn. Det at de ikke er på samme utviklingsnivå var jo noe jeg i utgangspunktet bekymret meg over med tanke på at de to var de eneste som skulle bli igjen på småbarn. Endret 4. august 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2014 #990 Del Skrevet 4. august 2014 Oi, jeg er veldig enig med deg. Dette er veldig, veldig feil! Herregud, han kan jo ikke være på småbarnsavdeling helt til han er 4 år! Mener de det helt seriøst? Jeg ville ringt og fått et møte med styreren asap, dette høres bare veldig rart ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 Forfatter #991 Del Skrevet 4. august 2014 Oi, jeg er veldig enig med deg. Dette er veldig, veldig feil! Herregud, han kan jo ikke være på småbarnsavdeling helt til han er 4 år! Mener de det helt seriøst? Jeg ville ringt og fått et møte med styreren asap, dette høres bare veldig rart ut! Ja det synes jeg også. Jeg skal be om å få møte med ped-leder i første omgang i morgen, så får vi se. Er bare det at jeg kommer ikke til å klare å ikke ta til tårene, for dette opprører meg veldig! Håper R har mulighet til å bli med, for jeg vet at han også kommer til å være uenig i dette. Da blir det litt lettere for meg. Ender vel opp med at de sier "ja vi er enige, men vi HAR ikke plass på storebarn nå dessverre"...Dritt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 Forfatter #992 Del Skrevet 4. august 2014 Får møte i morgen allerede, og R blir med. Lurer på hva utfallet blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2014 #993 Del Skrevet 4. august 2014 Så bra! Forstår at du er redd for å gråte, men prøv å bare drite i det. Det viser ihvertfall at du har sterke følelser for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 4. august 2014 #994 Del Skrevet 4. august 2014 Dette høres ut som noe barnehagen frøkna vår går i, kunne funnet på. Det er jo slettes ikke greit! De som jobber som førskolelærere og har dette som utdannelse forstår at det ikke bør være slik. O må også få noen å strekke seg etter nå. Sette igjen et barn på småbarnsavdeling bare? Det høres helt villt ut, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 Forfatter #995 Del Skrevet 4. august 2014 Så bra! Forstår at du er redd for å gråte, men prøv å bare drite i det. Det viser ihvertfall at du har sterke følelser for dette. Ja, sant det.. Uansett kommer det til å hjelpe veldig at R er der. Da kan det hende jeg holder meg. Han er dessuten flinkere til å være bestemt enn jeg er. Dette høres ut som noe barnehagen frøkna vår går i, kunne funnet på. Det er jo slettes ikke greit! De som jobber som førskolelærere og har dette som utdannelse forstår at det ikke bør være slik. O må også få noen å strekke seg etter nå. Sette igjen et barn på småbarnsavdeling bare? Det høres helt villt ut, spør du meg. Ja, det er jo det. Skikkelig dårlig gjort mot O! Også ser jeg ikke logikken med å "velge" den som er kommet lengst i utviklingen av de to, til å bli igjen på småbarn?? Håper vi får dem til å ordne en ekstra plass på storbarn, for dette er virkelig ikke greit. Så blir det først intervju i morgen i nitiden, også blir det møte i bhg kl 13.. Herlig formiddag, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. august 2014 #996 Del Skrevet 4. august 2014 Lykke til på både møte og intervju Går nok bare fint,begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. august 2014 #997 Del Skrevet 4. august 2014 Enig med deg, det går ikke! Skjønner ikke hva de har tenkt... Trolig blir han jo flyttet over i løpet av året hvis noen slutter, men det er uansett ikke ok. Klart han skjønner at han er den eneste som har blitt igjen med de små. Hvordan går det med bleieslutt i bhg forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 Forfatter #998 Del Skrevet 4. august 2014 Lykke til på både møte og intervju Går nok bare fint,begge deler Takk! Enig med deg, det går ikke! Skjønner ikke hva de har tenkt... Trolig blir han jo flyttet over i løpet av året hvis noen slutter, men det er uansett ikke ok. Klart han skjønner at han er den eneste som har blitt igjen med de små. Hvordan går det med bleieslutt i bhg forresten? Det går ikke Hehe, han sier ikke i fra, og nekter å gå på do hvis de oppfordrer han til det. Men han har fått klistermerke-system med dinosaur-klistremerker, og de skal forsøke om han heller vil sitte på potte etter hvert. Hjemme hadde vi et tilbakefall i helgen. Mistenker at han er flinkest til å si fra når jeg er den som er med han (har vært på jobb i helga), for med en gang det ble mandag igen så er vi tilbake til null uhell og ivrig gutt. Vet ikke hvorfor han ikke er like motivert når han er sammen med R Er ganske sikker på at R ikke er veldig negativ når O har uhell, så kan jo ikke være det at O føler det blir negativt. Jaja, det går seg nok til. Vi skal ha ferie om tre uker snart, og da blir han forhåpentligvis helt tørr, også når han kommer tilbake til barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. august 2014 #999 Del Skrevet 4. august 2014 Skjønner deg også veldig godt! Dere har all grunn til å reagere. Håper de finner en løsning på dette i morgen! Søt babymage forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. august 2014 #1000 Del Skrevet 4. august 2014 Blir helt forferdet over at de kan gjøre noe sånt! Og jeg er helt enig i at de burde ha tatt opp O framfor den andre gutten. Han må jo ha noe å strekke seg etter i vennene utvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå