Nautika Skrevet 3. juni 2014 #381 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Så flink O er! Spennende med vondter. Bare å smøre seg med tålmodighet ukene fremover Edit: Jeg kan meddele fra den andre siden at tiden går sakte når man er gravid også.. Endret 3. juni 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #382 Del Skrevet 3. juni 2014 Så flink O er! Spennende med vondter. Bare å smøre seg med tålmodighet ukene fremover Edit: Jeg kan meddele fra den andre siden at tiden går sakte når man er gravid også.. Hehe, ja. Men det er jo bare to dager siden EL, så kroppen "vet" ikke at den evt. er befruktet enda, tror jeg? Så rart om jeg skulle få vondter av det allerede. Ja tiden går sakte som gravid også, det husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. juni 2014 #383 Del Skrevet 3. juni 2014 Utrolig hvor stolt og glad man blir for sånne fremskritt - flinke O! Nå som det er sommer skal du se at han vil klare det! La han gå masse naken, det er best når de ikke kjenner truse eller bukse som fort kan "forveksles" med bleie. Og går det ikke med en gang - ikke stress med det. Min erfaring og det jeg har hørt fra andre er at en merker når de er klar! Skriver under på at tiden som gravid også går sakte! Iallfall frem til man kan offentliggjøre det. Tipper ukene vil gå fortere etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #384 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Utrolig hvor stolt og glad man blir for sånne fremskritt - flinke O! Nå som det er sommer skal du se at han vil klare det! La han gå masse naken, det er best når de ikke kjenner truse eller bukse som fort kan "forveksles" med bleie. Og går det ikke med en gang - ikke stress med det. Min erfaring og det jeg har hørt fra andre er at en merker når de er klar! Skriver under på at tiden som gravid også går sakte! Iallfall frem til man kan offentliggjøre det. Tipper ukene vil gå fortere etter det. Ja får håpe det går seg til! Skal sette han på do morgen, kveld, etter soving og etter måltider i tillegg til at han skal få gå uten bleie når det passer. Ja den tiden man må holde det hemmelig er det ekstra vanskelig, men her blir nok både deler av familie og noen venner av oss vite det ganske tidlig, så jeg får jo snakket om det med mange, hehe. Rett og slett fordi de vet vi prøver og spør oss til stadighet. Men jeg er bare glad jeg blir gravid så fort som mulig, så får bare ukene fram til 12 uker gå sakte for min del. Endret 3. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #385 Del Skrevet 4. juni 2014 EL-testene kom i posten, så tok en bare for å se om den var blitt blenda-hvit, men det var den ikke. Jeg får tydeligvis alltid utslag på testene. Langt fra positiv, men ser jo en tydelig strek der. Det er litt rart, for synes jeg husker jeg fikk blenda-hvite tester forrige syklys. Jaja, er jo ikke så nøye. 3 dpo nå. Er på kvelden jeg kjenner at dagene går litt sakte, men nå er det bare ni dager til jeg skal teste. Planen er altså å teste når jeg er 12 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #386 Del Skrevet 6. juni 2014 Bortreist i disse dager. Har hatt slim i dag. Ikke like mye som på søndag, men likevel. Er også litt øm på høyre side. Håper virkelig EL var som antatt for fem dager siden, men er jo rart det har kommet slim i dag. Vi er jo i Salangen , så ikke så enkelt å gå tid til ludo..Men vi skal en tur alene for å fiske i kveld, så tenker vi tar oss en runde ute i det fri for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 6. juni 2014 #387 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, det høres jo slettes ikke ut som en dårlig idé! Hvisker litt forsiktig: "Jeg lurte på om jeg fikk EL på nytt ca 7-8dpo! Men det visste seg at jeg var gravid!" Så kanskje kanskje God pinsehelg og kos dere i friluften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #388 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Er jo lov å håpe! Men har bare ikke troa på denne måneden når syklusen er så sabla lang! Hva annet kan være årsaken til EL-lignende slim enn EL? Feste-slim? Takk og god pinse ja! Endret 6. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. juni 2014 #389 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er vanlig med mer utflod enn vanlig som gravid, men jeg tror ikke det er vanlig å ha slim som man har rundt EL Tror jeg hadde litt mer tynnflytende utflod etter EL, såvidt jeg kan huske. Dere får kose dere med utendørs Ludo just in case God pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. juni 2014 #390 Del Skrevet 6. juni 2014 Tenk om ungen din blir unnfanga i en båt på fisketur oppi Nordland. Vet ikke om dere skulle på båt, men ser for meg at dere holder på oppi en lita jolle utpå et lite vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #391 Del Skrevet 6. juni 2014 Haha, det ble i skogen ved siden av ei elv Ikke i noen båt nei. Men jeg håpeeeer EL var på søndag. Hvis ikke blir det jo en sykluslengde på svimlende 44 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #392 Del Skrevet 7. juni 2014 7 dpo i morgen...Tror/håper jeg da. Har ikke troen på graviditet denne syklusen dessverre, men ventetiden til IKM er likevel kang. 5 dager til testing i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. juni 2014 #393 Del Skrevet 7. juni 2014 5 dager går jo fort da Vips så er man der Håper du har IKM når du tror du har det. 44 dagers sykluss høres voldsomt ut Kult å ha gjort det i skauen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #394 Del Skrevet 8. juni 2014 5 dager går jo fort da Vips så er man der Håper du har IKM når du tror du har det. 44 dagers sykluss høres voldsomt ut Kult å ha gjort det i skauen da Var lenge siden sist u alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #395 Del Skrevet 8. juni 2014 Blir spennende å se når mensen dukker opp...Tok en EL-test når vi kom hjem nå for en halvtime siden. Den var like "halv-positiv" som vanlig. Dvs. at hvis den hadde vært dobbelt så sterk så hadde den vært positiv. Blir bare aldri blenda-hvit. Jeg har jo hatt blenda-hvite tester før, så ser ikke hvorfor jeg ikke skulle ha det nå lenger. Klarer derfor ikke helt å tro på at jeg har hatt EL enda. Veldig kjedelig, for i morgen er jeg 8 dpo, tror jeg, men så er jeg kanskje ikke dpo i det hele tatt? Skal uansett teste på fredagen. Hvis den er blenda hvit så skal jeg vente til mandag igjen. Så får vi se når mensen dukker opp, som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #396 Del Skrevet 8. juni 2014 Måtte google litt, og ser at noen har opplevd at EL-lignende slim har vært et graviditetssymptom? Jeg hadde "EL-slim" 5 dpo, så kaaaaanskje? Nei, jeg tror det egentlig ikke, men håper det. Hadde pittelitt i dag også, men veldig lite. Ellers ingen symptomer enda. Stikker av og til i en av sidene, varierer om det er høyre eller venstre, men ellers så har jeg ikke andre symptomer. Eller hadde murringer både fredag og lørdag, men ikke i dag. Kjedelig å ha blitt så pesimistisk nå. Det er ikke like "artig-spennende" lenger..Bare venter på skuffelsen som kommer på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. juni 2014 #397 Del Skrevet 8. juni 2014 Dette er så spennende! Syns jeg har lest at noen kan få strek gjennom hele syklusen, men det er ikke godt å vite. Ikke noe annet å gjøre enn å vente og se, selv om det er veldig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #398 Del Skrevet 8. juni 2014 Dette er så spennende! Syns jeg har lest at noen kan få strek gjennom hele syklusen, men det er ikke godt å vite. Ikke noe annet å gjøre enn å vente og se, selv om det er veldig kjedelig Både kjedelig og frustrerende Men dagene går jo framover. 8 dpo i morgen, og da er det plutselig bare fire dager til 12 dpo, som er første dagen jeg skal teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #399 Del Skrevet 9. juni 2014 Nå føler jeg håpet er ute for denne måneden. Føler meg ganske PMS. Vet jo man kan bli det som gravid også, men pmsn kom akkurat som "bestilt" i forhold til IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 9. juni 2014 #400 Del Skrevet 9. juni 2014 Når det gjelder EL tester har jeg også hørt at de sjelden blir blendahvite fordi man alltid har noe LH i kroppen, i motsetnign til HCG ved graviditet. Men selv har jeg ikke testa ellers i syklusen, så vet ikke hvordan de slår ut på meg etter EL og før IKM. Jeg googla jo også slim og tidlig graviditet og fant det samme som deg. Men, ingen symptomer er noen garanti desverre. Er du 8dpo eller noe nå? Kommer du til å vente til etter ikm før du evt tar en test? Frustrerende i perioder denne prøvingen, men er ganske sikker på at det ikke vil ta så lang tid for dere. Hvis du ikke er gravid nå så trenger nok bare kroppen å få orden i syklusen etter pilleslutt. MEN håpet er ikke helt ute! Litt babystøv din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå