Gå til innhold

konfirmasjonsgave


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Salorosa

javell... idag var jeg hos kappahl og der fant jeg to diamantøredobber, ca 2 cm diameter og firkanta, til hundrelappen. da gir jeg heller de i konfirmasjonsgave enn sminken fra nille. er det greit for dere? eller må jeg gi begge delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk.Støyva

Du er gjerrig og ufyselig. Da jeg er flink med dette, vet jeg alt, og dette er JUGGEL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos gullsmeden har de en del gaver til rundt hundrelappen..

Små hjerter i forskjellige farger - eller armbånd av farget perlemor.. begge deler er populære hos jenter i den alderen..

Feks. sånne hjerter - de minste koster 120,-.

Eller perler er også et alternativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri i livet gitt sminke i konfirmasjonsgave. Jeg tenker som så t konfirmasjonsgaver skal være noe varig - enten penger til en større ting eller smykker f.eks. ... og sminke fra Nille ville jeg ikke under noen omstendighet gitt bort ...

En annen ting er at jeg syns kanskje et par hundre kroner i gave til tantebarns konfirmasjon er litt smålig... Men det var jo bare min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javell... idag var jeg hos kappahl og der fant jeg to diamantøredobber' date=' ca 2 cm diameter og firkanta, til hundrelappen. da gir jeg heller de i konfirmasjonsgave enn sminken fra nille. er det greit for dere? eller må jeg gi begge delene?[/quote']

hehe - til 100 kr for øredobber er det neppe diamanter gitt. Juggel er vel mer det rette ordet kanskje.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gloria

Det er ikke sikkert at disse "diamant" øredobbene er nikkeltestet, og da kan hun ende opp med infeksjoner. Vil du det? Gå heller på en gullsmed, der kan du får øredobber til en langt mer rimelig pris om du ønsker det!

Når det gjelder sminke fra Nille burde du vite at det ikke egner seg som en konfirmasjonsgave, det gjelder sminke generelt etter min mening. Det er greit nok at det er tanken som teller, men har du virkelig lagt særlig mye tanke ned i noen av disse kjøpene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...