Gå til innhold

Alle disse trådene om FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke sprøtt. Det er deres dåp. Det er sikkert plenti av andre selskap du kan bli bedt i og kan trykke trynet med 10 slag med kaker og "variasjon". Alt man skal henge seg opp i. Dere var tross alt ikke invitert.

"Trykke trynet"? Really?? Det er jo vanlig norsk tradisjon å ha et stort kalebord i dåp og bryllup, det betyr jo ikke at man trøkker trynet sitt i alle kakeslagene. Er det mulig...

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Det er ikke sprøtt. Det er deres dåp. Det er sikkert plenti av andre selskap du kan bli bedt i og kan trykke trynet med 10 slag med kaker og "variasjon". Alt man skal henge seg opp i. Dere var tross alt ikke invitert.

De gjør som de vil, men er uenig i hvem som var invitert. Hun inviterer jo alle blogglesere egentlig, og spør hva leserne synes når hun legger ut bilder.

Dette var et litt uvanlig kakebord, og forsterker inntrykket at ting gjøres "just for show" - selv om det var pent. Men det var vel også at det skulle SE pent ut som var poenget.

At tanter og frivillige fikk lov til å ta med kake var nødvendigvis et ikke-tema.

Benekt det gjerne.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-37809-0-83523800-1396961304_thumb.j

Klarer dere virkelig ikke en eneste dag uten å ha et ekstremt behov for å sladre om denne kvinnen? Hva gjør henne så utrolig fascinerende? Det her er jo helt vanvittig. Med en gang en tråd blir stengt iler dere til og lager enda en ny tråd der dere kan fortsette agendaen. Hva får noen til å være så besatt/opphengt at man må gang på gang understreke absolutt alt hun gjør, og til og med lage flere sider av en dåp?

At tråder gang på gang blir ryddet opp og stengt pga hets, så burde man TA ET HINT! Men med en gang denne tråden også stenges (En tråd som faktisk omhandler tråder om henne) så melder nok abstinensene seg, for hva skal man ta seg til dersom man ikke kan komme med sitt daglige oppgulp av en annen person sitt liv? Det er jo tross alt så utrolig viktig å lage hundre og snørrogførti tråder om de samme tingene.



Anonymous poster hash: 0e11d...ef7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Generell hets er helt på trynet, men det er hun som har gjort seg selv til en snakkis. Står det spesielle begivenheter for tur, som f.eks. barnedåp, og hun ber om tilbakemeldinger - ja, da får hun det vel som hun vil da?

Velger man å eksponere seg selv til de grader i media, må man også tåle kritikk. Selv om jeg er enig i at mye som sies om damen er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG

ELSKER

FOTBALLFRUE

:blomst:

Null spøk. Skjønner virkelig ikke hva hun gjør for at folk blir såpass provoserte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett bilder av dette famøse kakebordet, men hvis det er så skrint med kaker og dessuten er så stylish at det virker for godt til å være sant, er det kanskje nettopp det? Først bilder, deretter frem med godsaker og vulgære tradisjonskaker.

For meg er det akkurat det samme hva gjestene ble servert, jeg minner bare om at denne bloggen ikke ER virkeligheten.



Anonymous poster hash: 67318...bfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble paff over at hele dåpen blir lagt ut i bloggen. Skal ikke ungen ha noe som helst for seg selv? Virkelig? Usmakelig.

Anonymous poster hash: 78dc3...5e0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4500 for kaken og stykkpris for det andre?!? OMG

Anonymous poster hash: 91f8d...a90

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble paff over at hele dåpen blir lagt ut i bloggen. Skal ikke ungen ha noe som helst for seg selv? Virkelig? Usmakelig.Anonymous poster hash: 78dc3...5e0

Hva er problemet egentlig? Visste ikke at en dåp ble regnet som sensitiv informasjon. Skal jammen meg lite til for å gjøre enkelte her inne "paffe", dere faller jo som fluer en etter en. For noe hysteri.

Anonymous poster hash: 05330...6c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet egentlig? Visste ikke at en dåp ble regnet som sensitiv informasjon. Skal jammen meg lite til for å gjøre enkelte her inne "paffe", dere faller jo som fluer en etter en. For noe hysteri.

Anonymous poster hash: 05330...6c4

Hei, fotbadfrue. Hyggelig at du er på kg.

Anonymous poster hash: 78dc3...5e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/2014/04/08/barnedapen-kirken/#comments Jeg blir veldig fascinert over måten hun hele tiden svarer folk på. Også veldig åpenbart at det er Lars-Kristian som skriver disse munnhuggeriene hver gang..

Ja, det er veldig lett å se at LK har skrevet kommentarene. FF har ikke så godt språk, ei heller evner hun å argumentere for sine synspunkter, ikke at LK er noe bedre med sine kommentarer.

Anonymous poster hash: e3102...471

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelia er jo aldeles nydelig. Jeg skal IKKE diskutere henne, men desverre så ser det ut til at de har redigert ett av bildene av henne fra dåpen. Det er ihvertfall noe rart med det bilde nr 7.

Anonymous poster hash: 043bf...4f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Nelia er jo aldeles nydelig. Jeg skal IKKE diskutere henne, men desverre så ser det ut til at de har redigert ett av bildene av henne fra dåpen. Det er ihvertfall noe rart med det bilde nr 7. Anonymous poster hash: 043bf...4f7

Jeg så og det. Bilde er nok ikke redigert men heller "tatt i farten". Hun åpnet nok munnen/beveget leppene i det bilde ble tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/2014/04/08/barnedapen-kirken/#comments Jeg blir veldig fascinert over måten hun hele tiden svarer folk på. Også veldig åpenbart at det er Lars-Kristian som skriver disse munnhuggeriene hver gang..

Hele tiden? Det eneste jeg ser i kommentarfeltet er en blogger som faktisk tar seg tid til å takke, skrive hyggelige ord og svare på spørsmål. Så har man dem som kommer med spydigheter som også mynter seg på datteren hennes. Mener du at dersom noen er frekk i kjeften så skal man bare sitte og si "Beklager at du føler det slik:) Jeg skal aldri gjøre det igjen" Åneida! Er noen frekke så har hun sin fulle rett å være frekk tilbake. At hun ikke lar seg tråkke på av bedrevitere ser jeg utelukkende på som positivt.

Anonymous poster hash: 7d528...0a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelia er jo aldeles nydelig. Jeg skal IKKE diskutere henne, men desverre så ser det ut til at de har redigert ett av bildene av henne fra dåpen. Det er ihvertfall noe rart med det bilde nr 7.

Anonymous poster hash: 043bf...4f7

De har nok ikke redigert bildet, men Nelia stikker ut tungen når blidet blir tatt. Babyer gjør ofte det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hun går langt over grensene når hun deler så mye med leserne. Nelia kan ikke bestemme eksponeringen selv.



Anonymous poster hash: 32359...5d1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bnanny

Jeg ble paff over at hele dåpen blir lagt ut i bloggen. Skal ikke ungen ha noe som helst for seg selv? Virkelig? Usmakelig.

Anonymous poster hash: 78dc3...5e0

Har hun fjernet det innlegget på bloggen hvor hun la ut om at de ikke skulle eksponere Nelia, finner det ikke igjen. Virker som hun ombestemmer seg ofte, både når det gjelder restylane, eksponering av baby, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er at når de først bestemte seg for å vise fram ungen, så gjør hun det nesten daglig. Det er en viss forskjell fra en gang i blant til flere ganger i uka. Vi har sett henne nå og hun er så fin så, hvorfor fortsetter de?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er at når de først bestemte seg for å vise fram ungen, så gjør hun det nesten daglig. Det er en viss forskjell fra en gang i blant til flere ganger i uka. Vi har sett henne nå og hun er så fin så, hvorfor fortsetter de?

Fordi FF sa hun kom til å vise bilder av henne i ny og ne. Og da innebærer jo dette at de ikke kom til å slutte med å vise bilder av henne med det første.

Og siden det nettopp har vært dåp er det vel naturlig at det blir litt ekstra med bilder.

Hehe, dere er litt merkelig. Nå når hun sa ifra at hun kom til å vise henne i ny og ne så er det galt at hun fortsetter å gjøre det også . Hadde hun ikke vist bilder så ville folk lurt på hvorfor hun sa det men ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...