Gå til innhold

Anna Rasmussen (mammatilmichelle)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er litt spesielt at ungen på bare 2 år poserer på enkelte bilder, akkurat som moren. Trodde ikke det var vanlig at 2-åringer poserte. Og det at hun lager en instagram-konto i datterens navn for at ikke noen andre skal ta det.. :vetikke:

Sånn generelt er det litt skremmende hvor mye diverse bloggere faktisk legger ut om ungene sine. Blir interessant (eller hvilket ord man nå skal bruke) å se hvordan det blir for dem senere når de blir eldre og forstår hvor mye som faktisk ligger ute om dem på nettet. Jeg er i alle fall sjeleglad for at jeg ikke er barn nå, og har en mor som legger ut referat fra dagene våre til titusener av mennesker. Begriper bare ikke hvorfor noen vil omtrent leve av å legge ut om barna sine på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt spesielt at ungen på bare 2 år poserer på enkelte bilder, akkurat som moren. Trodde ikke det var vanlig at 2-åringer poserte. Og det at hun lager en instagram-konto i datterens navn for at ikke noen andre skal ta det.. :vetikke:

Sånn generelt er det litt skremmende hvor mye diverse bloggere faktisk legger ut om ungene sine. Blir interessant (eller hvilket ord man nå skal bruke) å se hvordan det blir for dem senere når de blir eldre og forstår hvor mye som faktisk ligger ute om dem på nettet. Jeg er i alle fall sjeleglad for at jeg ikke er barn nå, og har en mor som legger ut referat fra dagene våre til titusener av mennesker. Begriper bare ikke hvorfor noen vil omtrent leve av å legge ut om barna sine på nettet.

Takk, endelig en som snakker generelt istedet for å gå på enkeltpersoner! Er helt enig med deg, det kunne aldri falt meg inn å dele livet til barna mine om jeg får noen. Har selv blogg som jeg skriver på innimellom, men får jeg barn blir det ikke noe om de hvert fall. Men jeg er nå oppdratt til å la andre ta sine egne valg for seg selv og sine, så da gjør jeg det :)

Det at 2-åringer ikke poserer må jeg nok si meg uenig i, da alle ungene jeg noensinne har vrt borti(å det er endel, da jeg har jobbet i flere barnehager) elsker å posere for kamera å har det som regel kjempe morsomt med det. Som oftest er det også de som spør om å få ta bilde og å se på det etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn styr på bloggen for en stund siden, med politianmeldelse og hele pakka fordi noen stalket dem i Stavanger? Er vel ikke helt lurt å legge ut nøyaktig klokkeslett på hvor man befinner seg isåfall..

Jo det var det. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun legger ut klokkeslett og hvor hun befinner seg. Hun virket jo veldig skremt etter den episoden og hun har jo sakt selv hun blir redd bare det banker på døren. Man vet aldri hvilke psykopater som lever der ute og da syns jeg det er veldig dumt av henne å utsette seg selv og Michelle for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensene strekkes hele tiden. Hva blir det neste?



Anonymous poster hash: 85fbb...8c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende at noen unge jenter har henne som forbilde.



Anonymous poster hash: 658af...506
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De neste dagene har jeg ikke særlig mye tid til annet enn jobb, men fra ca. 18.00 av i morgen, så er vi hjemme igjen på hotellet. Da skal vi være her resten av kvelden. Dere kan derfor komme til hotellet i morgen kl. 18.00 om dere ønsker å treffe meg. Vi bor på Thon Hotel Gjyldenløve som ligger på Majorstuen.

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 55c42...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke Anna Rasmussen er min favorittblogger for å være ærlig, det er mye hun har gjort som gjør meg litt provosert. F.eks legge ut video av bikiniene sine med de på, innendørs, eller kjøpe såppass mye og dyre merkeklær til den unge datteren sin. Men vet du hva? Dette er egentlig ikke noen ting vi har noe med!

Det aller verste her er de voksne damene som orker og sitte og henge ut en tenåring på internett (det finnes flere tråder). Til tross for noen irritasjoner over hun her og der virker hun som en veldig god mor! Jeg driter mildt sagt i alderen. Godt voksne mødre gjør ofte mye dårligere jobber enn ungdommer som får barn. Det virker i alle fall som om Michelle har det veldig bra og lever barndommen sin fullt ut, og det er det som telles, er det ikke?



Anonymous poster hash: 0d60d...9b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper barnevernet er blandet inn, å risikere et barns sikkerhet på denne måten er sykt.

Anonymous poster hash: 9af97...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 55c42...fa6

Huff, det der var utrolig lite gjennomtenkt... Skummelt.

Anonymous poster hash: 2e3a1...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjortissfittegraviditeter

Du prøver virkelig for hardt.

Anonymous poster hash: 08cc3...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du prøver virkelig for hardt.

Anonymous poster hash: 08cc3...50a

Vel, og det gjør ikke du som slettet mer enn halve siteringen? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det eneste jeg synes er stusslig er at man i det landet her har mulighet for å bruke sine egne barn som små dokker for å tjene penger på en blogg... minner meg litt om det programmet der mødre kler døtrene sine i blinkende kostymer for å sette dem på skjønnhetskonkurranser.

Anonymous poster hash: 55c42...fa6

God sammenligning, faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker søt og flink jeg.

Til dere som er negative: Anbefaler å ikke klikke dere inn på bloggen hennes, dere bidrar til at hun får flere klikk og oppfordrer på den måten til at hun skal fortsette.



Anonymous poster hash: 2c003...5f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor hotellet stod det sikkert en håndfull jenter som ventet.

Anonymous poster hash: cafd5...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utenfor hotellet stod det sikkert en håndfull jenter som ventet.

Anonymous poster hash: cafd5...7f8

Var det ikke Justin Bieber tilstander??

Anonymous poster hash: 85fbb...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er direkte ufyselig at moren til Anna lar henne få styre på slik. Hun er et barn selv og er ikke voksen bare fordi hun i en alder av 14 år har ubeskyttet sex og plopper ut en unge. Det greier alle som er fruktbare. Med andre ord er jeg langt ifra imponert - og det faktumet at hun deler sinnssykt mange bilder av Michelle, og så og si hele livet hennes på Internett for hele verden er enda mer ufyselig. Jeg lurer på om hun tenker i det hele tatt, og om hun er så opptatt av oppmerksomhet og den "fuck you haters" følelsen at hun gir seg en loddrett faen i hva konsekvensene blir. Jeg tror ikke det der blir godt mottatt når jenteungen er 13 år gammel og ser alle de 1000 bildene av seg på nettet. Og leser om seg selv, og minst drittet som andre har skrevet om både moren hennes og seg selv.

Håper virkelig at Anna slutter å blogge en vakker dag, både for hennes egen del og barnet. Alle vokser opp en gang, og forhåpentligvis gjør hun det snart også. Her i Norge er man ikke lenger moden eller voksen om man får barn i ung alder, nå er det rett og slett et soleklart bevis på at man er stokk dum. Eneste grunnen til at barnet går i merkeklær er fordi hun har eksponert henne til de grader og tjener penger på å legge ut bilder av henne og fortelle om sitt liv som mamma............ Hun er ikke den eneste i Norge som har fått barn i ung alder akkurat. Men man skulle jo faen meg trodd det.

Jeg leser ikke bloggen hennes, faktisk, men husker for en stund siden når det var et helsikes spetakkel angående Canada Goose jakken hennes, da klikket jeg meg inn og da måtte jeg bare le. Hun snakker om ting som hun ikke har peiling på. Husker hun mente at vi burde respektere henne for at hun går med pels, når hun respekterer de som ikke går med pels... Hæ. Altså, HÆ!?

Folk kan si det de vil; hun er en god mamma, skjønn og pen og snill og kjekk og grei, datteren er søt og nusselig og sjarmerende og det er ikke måte på, men bloggingen og den utstillingen av jenta er _IDIOTI_. Jeg kunne aldri mitt liv tenkt å blogge om ungen min og meg, og tjene penger på det. Det blir sykt. Og det verste er at den stakkars jenta ikke forstår det selv, og det er SÅRT. Virkelig sårt!



Anonymous poster hash: bcde0...7ba
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg hadde aldri lagt ut et bilde på facebook en gang av min unge rett å slett fordi jeg ikke er komfortabel med det.

Men når det er sagt så synes jeg ikke at det Anna gjør er verre enn disse damene på 35 år som legger ut til sine 600 venner på facebook om fargen på bæsjen til ungen og bilder av ungen i dusjen. Idioti finnes i alle aldre.

Jeg er ikke enig i alt det denne jenta gjør, men hun har funnet noe hun liker å gjøre og som hun tjener gode penger på. Hun trenger ikke stønader fra NAV for hun har bedre inntekt enn folk med relativt høy utdannelse har. Dere må tenke på det at jenta er 17 år, og mamma. Av og til vil hun lage litt merkelige videoer med tenåringsnykker som denne bikinivideoen.. Men er det så galt at hun er fornøyd med kroppen sin? Er vel ikke verre det enn fotballfruen som legger ut bilde av seg selv lettkledd.

Når Michelle blir gammel nok så kommer nok moren til å forklare hvorfor hun valgte å gjøre som hun gjorde. Det at hun har bloggen og vært med i unge mødre gjør at de kommer til å ha gode penger i banken og det er jo kjekkt å ha. :) Det kommer nok Michelle til å være enig i.



Anonymous poster hash: fddee...965
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...