Gå til innhold

Anna Rasmussen (mammatilmichelle)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har reagert litt på alle disse mannfolkene hun har på overnattingsbesøk hos seg i flere dager av gangen. Amir, Jan, han nederlenderen..Jeg vet hun har skrevet på bloggen at hun ikke er sammen med dem, men må jo være litt forvirrende for Michelle dette her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna den bloggeren som i aller høyest grad har null troverdighet, og fungerer som en levende reklameplakat 24/7. Hun virker ikke direkte smart, men jeg skjønner jo at måten hun skriver på gjør at målgruppen til bloggen opprettholdes.

At hun får lov å eksponere barnet sitt til de grader (og attpåtil tjene grovt mye penger på det) er jeg helt i mot.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde ha abortert. Alt for ung når hun selv er barn.

Anonymous poster hash: 6d70e...844

Kan være du tar aborter i hytt og pine og synes det er helt greit, men er til info ikke alle som er like følelsesløse.

Anonymous poster hash: 6cc2e...05e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reagert litt på alle disse mannfolkene hun har på overnattingsbesøk hos seg i flere dager av gangen. Amir, Jan, han nederlenderen..Jeg vet hun har skrevet på bloggen at hun ikke er sammen med dem, men må jo være litt forvirrende for Michelle dette her.

Ja, for det må vel vre like forvirrende om ho har forskjellige venninner på besøk også? Jenter og gutter kan jo IKKE bare være venner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det kan være opp til henne mener jeg..

Endret av vaniljeglasur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det må vel vre like forvirrende om ho har forskjellige venninner på besøk også? Jenter og gutter kan jo IKKE bare være venner! ;)

Er rart det alltid er gutter da :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er rart det alltid er gutter da :)

Hva så? Om de bare er venner, så skader jo ikke det datteren hennes? En ting hadde vært om ho satt å klina foran datteren med alle sammen, men et barn blir ikke forvirret over at moren han forskjellige venner. Det der er bare graving etter ting å ta ho på, å det er patetisk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Hvorfor ikke tenke på litt viktigere og bedre ting, enn å bry dere om alle andre? Syns ho gjør en flott jobb jeg, ho var alt for ung ja, men ho gjorde det beste ut av det å fortsatte på skole og jobb å alt :)

Kom dere opp av sofaen istede for å sitte som små unger å døm andre som dere ikke kjenner i det hele tatt, dere er ikke stort mer modne enn ho da skjønner dere ;)

Men ulempen ved å eksponere barn på The WORLD wide web synes jeg nettopp ER en viktig ting! Så derfor bryr jeg meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tråden blir stengt om 3.....2.....1......



Anonymous poster hash: 2cb62...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ulempen ved å eksponere barn på The WORLD wide web synes jeg nettopp ER en viktig ting! Så derfor bryr jeg meg.

Så lenge det blir gjort på en sånn måte som ho gjør, så er det faktisk ikke så ille som du skal ha det til. Syns det ser ut som Michelle har det fint jeg, ho er blid, trygg, frisk, ren og mett. Hvor har ho det fælt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Så lenge det blir gjort på en sånn måte som ho gjør, så er det faktisk ikke så ille som du skal ha det til. Syns det ser ut som Michelle har det fint jeg, ho er blid, trygg, frisk, ren og mett. Hvor har ho det fælt?

Så ille som jeg skal ha det til?

Michelle er et lite barn, som det blir lagt ut drøssevis av bilder av. Hvordan Michelle fremstilles er ikke det viktige, men at hun fremstilles, både fotografisk og tekstmessig. Hun er, helt uten å ha valgt det selv, en "kjendis", og det som har blitt sagt og skrevet om henne kan aldri bli tatt tilbake 100% sikkert. Alle har en mening om mora hennes, og når vennene i barnehagen/skolen blir gamle nok til å forstå, vil de oppfatte disse meningene. Hun vil alltid være en bloggbaby, kjent for hele landet, og som mange nordmenn har sett drøssevis av bilder av. I motsetning til barnekjendiser fra TV kan ikke hun skjule seg bak at det bare er en rolle fremmede mennesker er sett. Neida, det er henne, den ekte Michelle vi har fulgt fra hun var baby til gud vet hvor lenge de skal holde på.

JEG syns det er utrolig deilig å vite at det IKKE finnes bilder av meg der ute fra hele livet mitt, bilder jeg har null kontroll på. JEG syns det er godt å vite at når jeg treffer en arbeidsgiver, så kan ikke vedkommende google hele livshistorien min, vite hvor jeg har vært på ferie, hvem mamman min ikke er kjæreste med, hvor ofte hun har mannebesøk og gudene vet. JEG syns det er godt å helt selv velge å være fullstendig anonym. Det valget kan Michelle ALDRI ta. Moren hennes har tvunget henne til en kjendistilværelse hun ikke slipper unna før moren slutter å blogge, og selv da vil en hel generasjon for alltid vite hvem Michelle og den unge moren hennes er.

Hennes liv er allemannseie.

Du syns det er helt ok? Det sier mye om deg. Og det sier mye om moren til Michelle. Det er ren egoisme.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er stusslig er at man i det landet her har mulighet for å bruke sine egne barn som små dokker for å tjene penger på en blogg... minner meg litt om det programmet der mødre kler døtrene sine i blinkende kostymer for å sette dem på skjønnhetskonkurranser.



Anonymous poster hash: 55c42...fa6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille som jeg skal ha det til?

Michelle er et lite barn, som det blir lagt ut drøssevis av bilder av. Hvordan Michelle fremstilles er ikke det viktige, men at hun fremstilles, både fotografisk og tekstmessig. Hun er, helt uten å ha valgt det selv, en "kjendis", og det som har blitt sagt og skrevet om henne kan aldri bli tatt tilbake 100% sikkert. Alle har en mening om mora hennes, og når vennene i barnehagen/skolen blir gamle nok til å forstå, vil de oppfatte disse meningene. Hun vil alltid være en bloggbaby, kjent for hele landet, og som mange nordmenn har sett drøssevis av bilder av. I motsetning til barnekjendiser fra TV kan ikke hun skjule seg bak at det bare er en rolle fremmede mennesker er sett. Neida, det er henne, den ekte Michelle vi har fulgt fra hun var baby til gud vet hvor lenge de skal holde på.

JEG syns det er utrolig deilig å vite at det IKKE finnes bilder av meg der ute fra hele livet mitt, bilder jeg har null kontroll på. JEG syns det er godt å vite at når jeg treffer en arbeidsgiver, så kan ikke vedkommende google hele livshistorien min, vite hvor jeg har vært på ferie, hvem mamman min ikke er kjæreste med, hvor ofte hun har mannebesøk og gudene vet. JEG syns det er godt å helt selv velge å være fullstendig anonym. Det valget kan Michelle ALDRI ta. Moren hennes har tvunget henne til en kjendistilværelse hun ikke slipper unna før moren slutter å blogge, og selv da vil en hel generasjon for alltid vite hvem Michelle og den unge moren hennes er.

Hennes liv er allemannseie.

Du syns det er helt ok? Det sier mye om deg. Og det sier mye om moren til Michelle. Det er ren egoisme.

Jeg personlig ville ikke gjort det med mine barn, nei. Men jeg gidder ikke å sitte å dømme de som gjør det, for det er opp til de.

Å jeg syns hvertfall ikke at vi skal dømme en person, når det er så mange som gjør akkurat det samme. Da kan man heller snakke om det generelt, istede for å gå til personangrep på enkelt personer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ciegus

Jeg personlig ville ikke gjort det med mine barn, nei. Men jeg gidder ikke å sitte å dømme de som gjør det, for det er opp til de.

Å jeg syns hvertfall ikke at vi skal dømme en person, når det er så mange som gjør akkurat det samme. Da kan man heller snakke om det generelt, istede for å gå til personangrep på enkelt personer..

Jeg er helt enig i at man ikke bør ty til personangrep, og jeg syns det er leit at hun får så mye dritt som hun får enkelte steder. Men å kritisere at hun blottlegger barnet sitt for hele verden er helt greit mener jeg. Det er handlingene hennes som bør kritiseres, ikke henne som person. Og det må hun tåle. Og når hun vet hvor hardt det er å være en offentlig person forundrer jeg meg over hvorfor hun tilrettelegger for at datteren må gå gjennom det samme, ved å gjøre datterens liv offentlig.

Hun kunne fint skrevet en blogg om å være ung mor uten å blottlegge barnet så mye som hun gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, står for at jeg syns heller folk kan snakke generelt istede for å snakke om personer. Eller enda bedre, slutte å bry seg om andre hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel som Anna og har lest bloggen hennes en god stund. Jeg reagerer på at noen her skriver at hun burde abortert. Vet dere selv hvordan det er å være gravid? Det er en helt ubeskrivelig sterk følelse. Abort er det absolutt ikke alle som vil gå igjennom, og det synes jeg at man skal respektere. Jeg har selv vært gravid, men mistet, så jeg vet akkurat hvor sterk den morsfølelsen er. Helt rart at man allerede i uke 4 elsker den lille spiren inne i magen over alt i verden.

Så jeg synes at Anna er veldig flink i forhold til den situasjonen hun er i. Hun virker ganske streng og hun gjør mye bra for Michelle. Kan nok være hun er litt umoden, men jeg bøyer meg i støvet for henne.

Anonymous poster hash: 6cc2e...05e

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ciegus

Deg om det, står for at jeg syns heller folk kan snakke generelt istede for å snakke om personer. Eller enda bedre, slutte å bry seg om andre hele tiden :)

Bloggen hennes og levebrødet hennes eksisterer kun fordi folk generelt bryr seg om andre. Å tro at folk generelt skal slutte å bry seg om andre mennesker og hva de gjør, er ikke realistisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, men liker ikke at hun tjener seg søkkrik på en 2 åring. Det er forkastelig. Er redd ungen får psykiske lidelser som voksen. Den eksponeringen hun er utsatt for er ikke sunt. Bare se på mary kate og ashley olsen tvilligene, de fikk problemer i voksen alder etter de spilte i full house.



Anonymous poster hash: 85fbb...8c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om henne som er alenemor og så ung, og hva synes dere om å få barn når man bare er 14 år?

(vet barnet hennes ikke er spedbarn men poster det her alikevell siden hun ble gravid såpass tidlig)

Anonymous poster hash: f7791...2e1

Sorry, men grunnen til at du opprettet denne tråden, er nok ikke bare "for å se hva andre syns, bare sånn helt ute av det blå.....", Men for at folk skal komme inn å si " Fy søren, for en dum unge hun er, hun burde ha tatt abort, fy skam på hennes foreldre".

Idiotisk...

Endret av Madelene B
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...