Gå til innhold

Anna Rasmussen (mammatilmichelle)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om henne som er alenemor og så ung, og hva synes dere om å få barn når man bare er 14 år?

(vet barnet hennes ikke er spedbarn men poster det her alikevell siden hun ble gravid såpass tidlig)

Anonymous poster hash: f7791...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun virker som en god mor. Mange dømmer andre etter alder, men jeg er sikker på at det finnes tenåringer der ute som er mer egnet som mødre enn noen av de over 30... bare sier det...



Anonymous poster hash: db24d...231
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som en naiv og lite gjennomtenkt person... Sikkert en god mor, har ingen rett til å spekulere i det motsatte da jeg ikke kjenner henne... Men ut i fra hva hun skriver på bloggen og uttaler seg om i media generelt, så fremstår hun ikke utelukkende positivt i mine øyne nei...



Anonymous poster hash: 2cb62...417
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes forsåvidt hun virker som en god mor, men reagerer mest på disse merkeklæra hun kjøper til dattera si.

Endret av Sack0
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Hun er sikkert en god mor, men jeg liker overhodet ikke bloggingen hennes. Syns ikke hun fremstår som særlig moden via bloggen heller, det er som å lese et fjortisblad fra 90-tallet. Hun kan være en god mor likevel, men det er forkastelig at hun velger i livnære seg slik på bekostning av datteren. Dette gjelder ikke bare henne, men alle andre mødre som utbroderer ungenes liv for hele jævla verden.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det at hun har laget en egen instagram-konto til dattera... Jeg fulgte henne der før, men det ble så mye dumt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna den bloggeren som i aller høyest grad har null troverdighet, og fungerer som en levende reklameplakat 24/7. Hun virker ikke direkte smart, men jeg skjønner jo at måten hun skriver på gjør at målgruppen til bloggen opprettholdes.

At hun får lov å eksponere barnet sitt til de grader (og attpåtil tjene grovt mye penger på det) er jeg helt i mot.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en uting å henge barna sine ut i blogger. Det er et overgrep på barnas rett til privatliv og deres personvern.



Anonymous poster hash: 9bcf9...351
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke tenke på litt viktigere og bedre ting, enn å bry dere om alle andre? Syns ho gjør en flott jobb jeg, ho var alt for ung ja, men ho gjorde det beste ut av det å fortsatte på skole og jobb å alt :)

Kom dere opp av sofaen istede for å sitte som små unger å døm andre som dere ikke kjenner i det hele tatt, dere er ikke stort mer modne enn ho da skjønner dere ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg synes hun er ALT for ung til å være mor, så mener jeg hun har gjort en ganske respektabel jobb. Nå ser jo vi bare det hun skriver og ikke den hele fulle sannheten, men ut ifra hva jeg har fått med meg så har hun gjort det beste ut av situasjonen og klarer seg kjempebra. Barnet virker friskt og velstelt og det virker heller ikke som om hun mangler noe (kanskje tvert motsatt). :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke tenke på litt viktigere og bedre ting, enn å bry dere om alle andre? Syns ho gjør en flott jobb jeg, ho var alt for ung ja, men ho gjorde det beste ut av det å fortsatte på skole og jobb å alt :)

Kom dere opp av sofaen istede for å sitte som små unger å døm andre som dere ikke kjenner i det hele tatt, dere er ikke stort mer modne enn ho da skjønner dere ;)

Fordi hennes dumhet går utover datteren. Tipper det blir kult for henne om noen år at mamma har delt hele livshistorien hennes på nettet, og fremmende folk vet en masse personlig informasjon om henne.

;)

Anonymous poster hash: 9bcf9...351

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hennes dumhet går utover datteren. Tipper det blir kult for henne om noen år at mamma har delt hele livshistorien hennes på nettet, og fremmende folk vet en masse personlig informasjon om henne.

;)

Anonymous poster hash: 9bcf9...351

Ho har da ikke delt noe som er vits å bli flau for så vidt jeg vet?

Å hvorfor bryr du deg egentlig, får du store plager av at ho oppdrar ungen sin på den måten ho selv vil? Hva med alle andre mammabloggere der ute, som deler akkurat like mye av sine barn? Det er vel kanskje ikke så ille med de, siden de er litt eldre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hennes dumhet går utover datteren. Tipper det blir kult for henne om noen år at mamma har delt hele livshistorien hennes på nettet, og fremmende folk vet en masse personlig informasjon om henne.

;)

Anonymous poster hash: 9bcf9...351

Helt enig med deg...er glad blogging, Facebook, instagram og den slags ikke var "på moten" når mamma fikk meg og jeg var for liten til å kunne si i fra.

Ja..Anna gjør tilsynelatende en god jobb for datteren Michellle, men på en annen måte så er det faktisk dårlig gjort av henne å dele datterens liv fra morgen til kveld, ikke bare deler hun bilder på bloggen men hun har en Facebookside hvor hun spamer med videoer av michelle alt fra når hun nettop har våknet til hun sitter å spiser.. Jeg hadde ihvertfall ikke likt å bli ufrivillig "barnekjendis" gjennom noe så personlig som en blogg

Anonymous poster hash: f7791...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ho har da ikke delt noe som er vits å bli flau for så vidt jeg vet?

Å hvorfor bryr du deg egentlig, får du store plager av at ho oppdrar ungen sin på den måten ho selv vil? Hva med alle andre mammabloggere der ute, som deler akkurat like mye av sine barn? Det er vel kanskje ikke så ille med de, siden de er litt eldre?

Alle mammabloggere er like ille. Deres eksponering av barn på internett, kan ikke forsvares på noen som helst måte. Det spiller ingen rolle om de er 15 eller 50 år. Barnet rett til personvern respekteres ikke, og det er en forferdelig uting!

Anonymous poster hash: 9bcf9...351

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns datteren hennes er utrolig søt ;) Men helhetlig så virker Anna ut som en umoden personen å det er vanlig i en alder av 16 eller 17? Men er litt egoistisk å få barn i en alder av 14. Hun jobber altfor hardt med å få komme ut i media å forskjellige programmer. Blir litt for mye. Istedenfor å drive PR med datteren burde hun tilby Michelle en rolig tilværelse uten så mye styr. Men hva kan man forvente av en så ung mor. Men ellers virker det som om Michelle har fått en fin oppdragelse sett bortifra bloggen å media.

Anonymous poster hash: dd2fa...39f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor klager dere da akkurat på Anna, om det ikke er avhengig av alder? Hvorfor klager dere ikke på feks Rebekka Mæla, ho deler jo alt av livet til barna sine ho også og ho var faktisk ung mor ho å ;)

Sier ikke at dere bør det, for syns det skal vre opp til hver enkelt mor å bestemme hva de vil gjøre med sine barn så lenge det er lovlig, men blir for dumt å sitte er å si at det ikke gjelder alderen hennes i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel som Anna og har lest bloggen hennes en god stund. Jeg reagerer på at noen her skriver at hun burde abortert. Vet dere selv hvordan det er å være gravid? Det er en helt ubeskrivelig sterk følelse. Abort er det absolutt ikke alle som vil gå igjennom, og det synes jeg at man skal respektere. Jeg har selv vært gravid, men mistet, så jeg vet akkurat hvor sterk den morsfølelsen er. Helt rart at man allerede i uke 4 elsker den lille spiren inne i magen over alt i verden.

Så jeg synes at Anna er veldig flink i forhold til den situasjonen hun er i. Hun virker ganske streng og hun gjør mye bra for Michelle. Kan nok være hun er litt umoden, men jeg bøyer meg i støvet for henne.



Anonymous poster hash: 6cc2e...05e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...