Gå til innhold

Anna Rasmussen (mammatilmichelle)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ho har da ikke delt noe som er vits å bli flau for så vidt jeg vet?

Det er nok ikke snakk om å gjøre datteren flau, men å dele alt hun gjør fra morgen til kveld hadde ikke vært min drøm som liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en type mennesker jeg synes er ennå tåpeligere enn de som har en blogg og det er de som leser den.

Ennå tåpeligere blir det når de kommer inn hit og lager eller deltar i debatter der man rakker ned på bloggeren. Man kan jaggu ikke ha mye til liv når man bruker tiden sin sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt Anna ganske godt helt frem til hun kom med innleggene om den forestående Oslo-turen, hvor hun forventer at hun og Michelle skal bli behandlet som superstjerner.
"Flyet lander da og da, der og der, bla bla bla.."
Der mistet jeg noe av respekten for jeg syns ikke det er OK i forhold til Michelle.



Anonymous poster hash: 9b4a1...eef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun tør å dele offentlig hvor hun og datteren er til hvilken tid, etter at hun for en tid tilbake opplevde å bli overfalt og stalket eller noe sånt, og politiet ba henne ikke opplyse om hvor hun befant seg....

Og ikke fatter jeg at noen gidder å møte opp på gardermoen for å møte henne? Eller at hun selv innbiller seg at hun er så superstar at hun kan tillate seg å skrive på den måten... Vet ikke hva som er verst jeg..



Anonymous poster hash: 2cb62...417
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille som jeg skal ha det til?

Michelle er et lite barn, som det blir lagt ut drøssevis av bilder av. Hvordan Michelle fremstilles er ikke det viktige, men at hun fremstilles, både fotografisk og tekstmessig. Hun er, helt uten å ha valgt det selv, en "kjendis", og det som har blitt sagt og skrevet om henne kan aldri bli tatt tilbake 100% sikkert. Alle har en mening om mora hennes, og når vennene i barnehagen/skolen blir gamle nok til å forstå, vil de oppfatte disse meningene. Hun vil alltid være en bloggbaby, kjent for hele landet, og som mange nordmenn har sett drøssevis av bilder av. I motsetning til barnekjendiser fra TV kan ikke hun skjule seg bak at det bare er en rolle fremmede mennesker er sett. Neida, det er henne, den ekte Michelle vi har fulgt fra hun var baby til gud vet hvor lenge de skal holde på.

JEG syns det er utrolig deilig å vite at det IKKE finnes bilder av meg der ute fra hele livet mitt, bilder jeg har null kontroll på. JEG syns det er godt å vite at når jeg treffer en arbeidsgiver, så kan ikke vedkommende google hele livshistorien min, vite hvor jeg har vært på ferie, hvem mamman min ikke er kjæreste med, hvor ofte hun har mannebesøk og gudene vet. JEG syns det er godt å helt selv velge å være fullstendig anonym. Det valget kan Michelle ALDRI ta. Moren hennes har tvunget henne til en kjendistilværelse hun ikke slipper unna før moren slutter å blogge, og selv da vil en hel generasjon for alltid vite hvem Michelle og den unge moren hennes er.

Hennes liv er allemannseie.

Du syns det er helt ok? Det sier mye om deg. Og det sier mye om moren til Michelle. Det er ren egoisme.

Der fikk du virkelig sagt det!

Veldig bra innlegg :blomst:

Anonymous poster hash: 9bcf9...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner henne jo ikke, men jeg tror hun er en god mor, men en mor som tar veldig mange umodne valg i forhold til hvor mye hun eksponerer datteren, og ikke minst seg selv. Jeg har ikke noe mye i mot mammablogger, men type mammablogg som Anna har, med outfitbilder, filmer, og en blogg som rett og slett tjener rått på å eksponere datteren har jeg ikke noe til overs for.



Anonymous poster hash: 96c9d...9dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker som en god mor så hun har vært heldig som klarer det så bra. Har hørt om andre ungjenter som mener at alle andre kan klare det fordi hun klarte det når hun var som ung... Det stemmer jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit - når man som blogger får barn å la disse være en liten del av bloggen, på samme måte som resten av tingene man har å styre med til hverdags. Men å bygge opp en merkevare basert på et barn slik Anna har gjort synes jeg er forferdelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit - når man som blogger får barn å la disse være en liten del av bloggen, på samme måte som resten av tingene man har å styre med til hverdags. Men å bygge opp en merkevare basert på et barn slik Anna har gjort synes jeg er forferdelig.

Du satte ord på mine tanker... til og med navnet på bloggen sier akkurat dette

Anonymous poster hash: 55c42...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun deler altfor mye, det er det ingen tvil om. Hvordan hun er som mor kan jeg ikke si noe om da jeg ikke kjenner henne eller har sett hvordan hun er med Michelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, burde ikke noen alarmklokker ringe? Hvor er beskyttelsen til barnet? Og kjendis? Hva er hun kjent for? Synger de, spiller de skuespill, eller hva?? Må si jeg er sjokkert over denne utviklingen hva kjendiser angår. Man blir superstjerner av å brette ut hele livet sitt? Mamma til M burde lagt ned bloggen nå. Konsentrere seg om skolen og datteren. Men hun blir nok sponset i hue og ræva, så pengene er hun avhengig av, ellers kan ikke lille M sprade rundt i Gant skjerfene sine...............



Anonymous poster hash: 85fbb...8c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt Anna ganske godt helt frem til hun kom med innleggene om den forestående Oslo-turen, hvor hun forventer at hun og Michelle skal bli behandlet som superstjerner.

"Flyet lander da og da, der og der, bla bla bla.."

Der mistet jeg noe av respekten for jeg syns ikke det er OK i forhold til Michelle.

Anonymous poster hash: 9b4a1...eef

Skjønner ikke at hun tør å dele offentlig hvor hun og datteren er til hvilken tid, etter at hun for en tid tilbake opplevde å bli overfalt og stalket eller noe sånt, og politiet ba henne ikke opplyse om hvor hun befant seg....

Og ikke fatter jeg at noen gidder å møte opp på gardermoen for å møte henne? Eller at hun selv innbiller seg at hun er så superstar at hun kan tillate seg å skrive på den måten... Vet ikke hva som er verst jeg..

Anonymous poster hash: 2cb62...417

Helt enig med dere.. Kjente jeg ble en smule provosert over at hun deler når flyet lander og at de som vil kan komme og møte henne på Gardermoen akkurat som hun er en superstjerne. Lurer på hvordan det er for Michelle? At en haug med ukjente unge jenter kommer for å møte dem?

Hun skriver også "jeg vet at de fleste er på skolen, derfor skal jeg finne en løsning sånn at de som ønsker, kan få sjansen til å møte oss likevel:)"

Hvor desperat er hun egentlig? :vetikke: Huff, stakkars Michelle sier jeg bare.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror tydligvis hun er Selena Gomez :sjokk:



Anonymous poster hash: 85fbb...8c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tror tydligvis hun er Selena Gomez :sjokk:

Anonymous poster hash: 85fbb...8c5

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere.. Kjente jeg ble en smule provosert over at hun deler når flyet lander og at de som vil kan komme og møte henne på Gardermoen akkurat som hun er en superstjerne. Lurer på hvordan det er for Michelle? At en haug med ukjente unge jenter kommer for å møte dem?

Hun skriver også "jeg vet at de fleste er på skolen, derfor skal jeg finne en løsning sånn at de som ønsker, kan få sjansen til å møte oss likevel:)"

Hvor desperat er hun egentlig? :vetikke: Huff, stakkars Michelle sier jeg bare.

Var det ikke sånn styr på bloggen for en stund siden, med politianmeldelse og hele pakka fordi noen stalket dem i Stavanger? Er vel ikke helt lurt å legge ut nøyaktig klokkeslett på hvor man befinner seg isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkarslige mennesker dere er, føler dere dere virkelig bedre når dere rakker ned på en jente "bare" fordi hun ha en blogg? Syns der burde lese et av innleggene hennes, om hvor knekt ho er av alle de stygge menneskene som rakker ned på henne. Å dere kan si så mye dere vil at ho bør regne med stygge kommentarer når ho bretter ut livet sitt på nettet, men det som heller bør skje er at folk bør slutte å snakke så stygt om andre bare fordi de kan!

Syns oppriktig synd på dere, dere kan jo ikke ha det mye bra med dere selv. Å at flere av dere er voksne mennesker, skremmer meg virkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja, deg om det. At du synes det er skremmende at folk synes det er kritikkverdig at en mor lever av å eksponere ungen sin for hele Norge og resten av verden i en blogg, sier mer om deg og dine verdier. Stakkars unge, sier nå bare jeg.



Anonymous poster hash: 9bcf9...351
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, deg om det. At du synes det er skremmende at folk synes det er kritikkverdig at en mor lever av å eksponere ungen sin for hele Norge og resten av verden i en blogg, sier mer om deg og dine verdier. Stakkars unge, sier nå bare jeg.

Anonymous poster hash: 9bcf9...351

Nei, det var ikke det jeg sa. Jeg sa at det er skremmende at voksne mennesker sitter å rakker ned på en ung jente som prøver så godt ho kan. Hva med å heller komme med konstruktive ting direkte til henne, istedet for å sitte å snakke stygt om ho hvor ho ikke kan forsvare seg? Å slutte å gjemme seg bak AB for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må begynne å hakke på om folk skriver med nick eller ikke, da har du virkelig gått tom for argumenter.



Anonymous poster hash: 9bcf9...351
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leser bare det du selv vil lese du? Velger ut setninger som du kan svare greit på, å lar de andre stå?

Å ikke hakker jeg på deg heller, skjønner bare ikke poenget med AB. Kan man ikke stå for ting man skriver eller sier, så bør de heller aldri komme ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...