Gå til innhold

Fortell om den verste fyllesyken du har hatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

New York. Hadde festa som en ukontrollert galning og virkelig brakt norsk fyll til statene den kvelden. Orker ikke tenke på hvor dårlig jeg var dagen derpå engang, eller hva de som fulgte meg hjem må ha tenkt, husker bare de mistroiske blikkene deres. Dette var siste dagen min der, og jeg brukte den opp på å gå som en uteligger i de flotte gatene og sovna under et tre i Central Park. Veldig skuffende da dette var dagen det skulle taes bilder, har ikke et eneste bilde av meg fra turen :(

Anonymous poster hash: 74d7b...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt mange fæle fyllesykedager, men der jeg slet verst, var etter et julebord med jobben. Jeg og noen andre tok den helt ut, gikk på bar og fortsatte med høy drinkføring etter julebordet. jeg skulle selvsagt vise guttene at vi jenter kan drikke, også.... Jeg skulle reise hjem med fly litt utpå dagen dagen etter (bor i en annen by enn kollegene mine). Hadde kommet meg på føttene og kommet meg til flyplassen. Akkurat da det var boarding, kjente jeg at NÅ må jeg løpe på do. Heldigvis var det toalett ved gaten. Jeg lø på kne med hodet i doskåla. Og det tok sin tid. Var kjempestressa for at jeg ikke kom med flyet, bagasje var sendt og alt mulig. De begynte å rope i høyttaleren, som jeg hørte fra inni dorommet: "Siste opprop, gaten lukkes" etc. Jeg tenkte at jeg må bare innse at slaget er tapt, og at jeg ikke kommer med flyet. Men så tenkte jeg NEI, søren heller, jeg prøver. Og stablet meg på bena og kom akkurat med flyet. Tror jeg satt der som en stiv pinne i flysetet, fokuserte på å puste og hadde et mantra som jeg gjentok "jeg er IKKE kvalm" gjennom hele timen som flyturen varte.

Har jeg lært noe av dette? Jepp - neste julebord bestiller jeg fly langt utpå ettermiddagen dagen etter.



Anonymous poster hash: 1d62c...5e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var i Thailand, jeg gikk ut dagen før jeg skulle hjem. Havnet på litt av en grisefylla med whiskey og dårlig sprit. Mange spanderte drinker på meg siden det var siste kvelden min. Våknet opp da en jeg reiste med skulle reise videre på morningen. Jeg var absoulutt dritings da jeg våknet og sov videre. Våknet senere i ett tiden på formiddagen, fremdeles full. Jeg fikk pakket tingene mine og gikk ut for å spise. Fikk ikke i meg så mye mat for å si det sånn. Jeg var skjelven, hadde hjertebank, hadde tidenes kvalme og hodepine. Jeg følte jeg skulle besvime fordi jeg var så dehydrert. Jeg var helt alene og begynte å få angst. Jeg skulle reise alene hjem og var helt alene i Thailand så det hjalp lite på angsten. Da jeg omsider hadde kommet meg til flyplassen på kvelden hadde jeg ikke spist noe særlig og var helt utslitt, jeg endte med å spy på flytoalettet, ingen kjekk opplevelse i det heletatt. Etter jeg hadde kastet opp fikk jeg endelig i meg mat og sovnet som en stein etterpå, takk gud for direktefly og at jeg slapp å mellomlande på den turen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da jeg hadde drukket alt for mye...blackout. Verste var at jeg måtte sitte 1t i taxi tidlig dagen derpå. Vel fremme, så trodde jeg at jeg skulle besvime. Hadde ikke fått i meg noe mat den natten, så sikkert lavt blodsukker. Var likbleik, skalv, frøs, var kvalm, vondt i magen...Ikke gøy!

For øvrig så er mine beste tips for å unngå fyllesyke (så mye det lar seg gjøre):

*Spise før man drikker

*Drikke vann innimellom

*Stoppe å drikke en stund før man skal hjem (gjerne et par timer før, man har jo promille enda..)

*Gå en tur før man legger seg, feks. gå hjem/holde seg våken litt før man legger seg

*Spise litt før man sovner. Om det er chips eller ordentlig mat er det samme.

*Ha vann stående på rommet for natten + morgenen

*Ha appelsinjuice i nærheten. Hjelper å få i seg litt sukker og næring, selv om det er i flytende form. I tillegg er det friskt og ikke noe som gjør en kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen hvor jeg bare vil legge meg rett ut hele dagen derpå, men den verste var for noen år siden når jeg våkna opp hos han jeg var sammen med, og hadde den VERSTE hodepinen jeg noensinne har hatt!!! Det var kjempetidlig på morgenen, så jeg måtte bare ligge å vri meg i smerte til jeg kunne gå et sted å kjøpe hodepinetablett når de åpnet. Den der husker jeg ennå..

Anonymous poster hash: 12e88...2b1

Huff den der har jeg vært borti så mange ganger altså. Det verste er at det ofte ikke funker, kan spise pakkevis med ibux og paracet og likevel så har jeg så vondt i hodet at jeg bare går rundt på gulvet og jamrer. Klarer ikke å sitte/ligge i ro.

Husker jeg overnattet hos en kamerat og fant ikke paracet eller ibux. Da kledde jeg faktisk på meg alle klærne og gikk ut og trykte hodet i snøen. Fy faen så herlig følelse. Kameraten min våknet og fikk pusha i meg en haug med paracet og ibux så etter en stund ga det seg, men stod en stund med hodet i snøen ja.

Anonymous poster hash: a6dcd...981

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig full før naschet, og på naschet fant jeg ei halv flaske med kaptein morgan. den tømte jeg, samt et par tequila shots. Og litt skikkelig god trønderkarsk. Siste jeg husker er asfalten som hoppet opp å slo meg i panna. Dagen etter var jeg mer død enn levende. Det var baren en tilværelse av smerte og kvalme og helvette. Lå under dyna og sov og våknet om hverandre. Dagen etter der igjen var jeg såpass i form at 3 paracett, 2 liter kald cola, en halv pizza, og vinduet vidt åpent gjorde at jeg kom igjennom den dagen. Formen var god igjen på tirsdagen, men sykt sliten fremdeles!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Jeg er fortsatt fyllesyk, selv om jeg ikke har drukket siden søndag! Er helt forferdelig :( Spiste nesten ingenting i helgen og drakk altfor mye. Følte meg veldig søt der jeg satt med en pose og kastet opp i taxien på vei til flyplassen på søndag.. i tillegg går jeg på cipralex så er ikke bra å drikke så mye. Har lært!

Er det normalt å være fyllesyk i 1 uke?

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden virket preventivt for min del. Ble rett og slett litt sympati-fyllesyk her jeg sitter...

Vært mye dårlig, kan nevne to hendelser :

Når kjæresten min skulle hente meg etter en fest, og han måtte stoppe i hver eneste busslomme på vei hjem- ca 15 stk!! Og jeg kastet opp som en gris på hver og en av de... Han ler seg i hjel av det fremdeles- ikke et stolt øyeblikk for min del.

Hadde vært ute en tur med venner i hjembyen og sov hos mammaen min, våknet og hadde brukt klærne mine som "spybøtte"... Resten kan dere forestille dere, mamma satt og spiste frokost og jeg ventet og ventet og ventet på at hun skulle "komme seg vekk", så jeg fikk slengt alt til vask!! Måtte nemlig gjennom stuen for å komme til badet :-/ heller ikke et stolt øyeblikk...

*grøss*

Anonymous poster hash: fb91f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to fæle episoder..

Min første ordentlige jobb og stort julebord med gratis alkohol. Gikk rett vest. Begynte å spy på festen. sjefen så hvordan det stod til og ordna heldigvis taxi til meg (takk og pris). Spydde videre når jeg kom hjem og hele neste dag gikk med til å henge over doskåla..

Andre gangen var på en 17.mai. Det var fint vær og utrolig hyggelig å sitte ute og drikke vin. Det gikk også rett vest. Begynte å spy allerede i 2-tida etterfulgt av at kroppen min bare "skrudde seg av" og jeg sov til neste morgen. Husker jeg tenkte at jeg aldri kom til å bli bra igjen og at jeg måtte ha det slik for alltid.. Har roa ned på drikkinga ganske mye etter den episoden. Det var helt grusomt.



Anonymous poster hash: 0ee66...a20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir dårlig bare å lese om dette, men kan vel si jeg har hatt en av de verste opplevelsene..

Våkna opp dagen derpå i mitt eget avføring!!! Jeg huska kun bruddstykker fra kvelden, og våkna opp med buksa halvveis på ( sikkert i forsøk på å få den av for å gå på do) ekstra pinlig er det når man i tillegg ikke er hos seg selv.. Madrassen var ødelagt forå si det sånn..

Anonymous poster hash: 97dfa...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...