Gå til innhold

Fortell om den verste fyllesyken du har hatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min var på en sydenferie, tequilafylla. Var ikke aircondition på hotellrommet, jeg var blakk og trodde jeg skulle døøøøøø



Anonymous poster hash: 02304...4db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen hvor jeg bare vil legge meg rett ut hele dagen derpå, men den verste var for noen år siden når jeg våkna opp hos han jeg var sammen med, og hadde den VERSTE hodepinen jeg noensinne har hatt!!! Det var kjempetidlig på morgenen, så jeg måtte bare ligge å vri meg i smerte til jeg kunne gå et sted å kjøpe hodepinetablett når de åpnet. Den der husker jeg ennå..



Anonymous poster hash: 12e88...2b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var i Thailand, store mengder thai øl og dårlig whiskey!

Bodde i en liten bungalow med 3 1/2 vegg uten innlagt vann og toalett!

Kvalm, tidens hodepine og veldig varmt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, min var i Ayia Napa. Jeg og venninnen min startet så alt for tidlig, drakk alt for masse, endte opp på nattklubb og det ble veldig sent.. Kjøpte oss en burger på vei hjem, da vi var tilbake var hun kvalm, hun kastet opp før hun la seg, angret på at jeg ikke gjorde det også, gitt.

Da jeg våknet var jeg småkvalm, sto opp og spiste litt, håpet at det skulle hjelpe, men måtte bare løpe på do og kaste opp, og det gjorde jeg 2-3 ganger og det kom begge veier! :fnise:

Grusomt! Tok meg en immodium og la meg ned i sengen, streng på at den skulle jeg holde nede!! Klarte å sove noen timer og våknet helt frisk! Elsker søvn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan drikke 4 pils, og da ligger jeg flat ut og spyr dagen derpå! :glare:

Jeg er 23 år, så litt kjedelig det der gitt..

Må nok si: Første dagen på Countryfestival for et par år siden, plutselig hadde vi døgnet, ganske fulle, og kvalmen kom snikende på likt som solen, 25 grader ute, 100 inni teltet... Og de ekkleste toalettene de har rundtom på festival omeråde, fysjameg!

Endte med at jeg måtte ligge på bakken under bilen til nabo kamperen med en bøtte. Trangt, men der var det hvertfall skygge. :kvalm:



Anonymous poster hash: f480b...17b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet kl 10 på morran med en lett hodepine, tok en paracet og det var det.

Hm...har ikke vært så stor på den drikkinga merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min ville være snill, og tappet i badekaret for meg. Jeg var for bakfull til å vite mitt eget beste, så jeg kledde av meg og gikk oppi. Så gikk han opp i andre etasje for å lage frokost.

Jeg kjempet mot kvalmen og prøvde å komme meg ut av karet, men det var et håpløst prosjekt. Hvilket resulterte i spy utover badegulvet.

Var så kokvarm, immobil, hjelpesløs og dehydrert at jeg vurderte å drikke mitt eget badevann i desperasjon for å slukke tørsten.

Trodde jeg skulle besvime og drukne, så klorte meg fast i kanten til fingrene ble såre. Måtte bite i et håndkle for å beholde roen.

Kjente magen som rumlet, og ba til Gud om han skulle finnes, om å ikke få fyllemagen før jeg hadde fått hjelp ut av badekaret.

Stakkars, stakkars, stakkars samboeren når han kom ned en halvtime senere. Han var jo selvfølgelig "verdens ondeste" som kunne forlate meg i en tilstand som kunne resultert i en pinlig drukningsdød.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den tiden bodde jeg hos mamma og var tenåring. jeg husker ikke hva jeg drakk siden det er mange år siden. Da jeg våknet dagen etterpå, hadde jeg den verste hodepinen og følte meg dårlig. Satte meg ned ved pcen til mor og ut av ingenting, ingen forvarsler, spydde jeg over hele pcen hennes.

Da jeg hadde vasket og kastet pcen hennes i søpla fant jeg ut at det beste var å sove, men jeg ville ikke sove alene, så jeg hentet hunden min og plasserte den i senga. Jeg la jo ikke merke til at hunden var skitten etter å ha vært ute og hadde glemt bønnen hennes dagen før om å aldri ta hunden opp i senga.

Da hun kom hjem fant hun pcen i søpla og hunden i senga. Hun hylte og hodet mitt dundret, det var rene torturen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har hatt noen dårlige dager i livet mitt ja.

Den siste fæle fyllesyka hadde jeg i høst på Gran Canaria, litt formye øl og Mojito. Kvelden ble avsluttet med en kebab for det var fryktelig lurt å spise litt tenkte jeg.

Dagen derpå våknet jeg av en hodeverk fra helvete, da jeg løftet hodet kom kvalmen.

Jeg satt på do og spøy i flere timer. Da sambo skulle bruke badet, måtte jeg ta søppelkurven ut i stua, der sto jeg på alle fire og spøy. Hodet verket så jeg fikk ikke sove paraceten kom opp igjen hver gang jeg forsøkte å svelge en. I ti tiden på kvelden fikk jeg i meg en halv burger som ikke kom opp igjen. Jeg var uggen hele neste dag også.



Anonymous poster hash: 8f8eb...3f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg har vært så vanvittig mye fyllesyk i mitt liv. Jeg er rett og slett allergisk mot alkohol. Det skal ingenting til før jeg spyr hele dagen etter og hodet verker sånna at jeg verken klarer å sitte eller ligge i ro. Men zyrtec har heldigvis hjulpet mye, og nå har jeg en migrenemedisin som selvsagt først og fremst hjelper på den vanvittige migrenen, men jeg føler også at den hjelper på selve fyllasyken.

Jeg vet ikke helt hvilken gang som er absolutt verst, men jeg husker godt en gang jeg var på beach party i syden og drakk meg så jævlig full på dårlig hjemmebrent. Da jeg våknet om morgenen lå jeg på rygg, og jeg spydde med sånn kraft at det kom ut av munnen på meg og "landet" i ansiktet. Klarte ikke å bevege meg.



Anonymous poster hash: a6dcd...981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å poste denne som anonym.

Tror det må ha vært etter avslutningsfesten på rekruttskolen. Var "erfaren" med tequilashots etter tidligere sydenturer og shottet endel med en på troppen. Da de var tom for tequila var det over på vodka - samme opplegget - sitron - salt vodka. Herregud så dum det går an å bli.

Turen hjem fra utestedet er den største blackouten jeg noen gang har hatt. Jeg hadde snakket med folk på veien hjem som jeg ikke husket dagen etterpå. Jeg hadde og tydeligvis vært innom narvesen og kjøpt et playboy-aktig blad som jeg ikke hadde hatt mot til å kjøpe før (jeg vet jeg hadde kjøpt det, det lå kvittering i posen).

Jeg spydde to ganger før jeg la meg og en gang i løpet av natten (fra 2. etg køyeseng) Dette husket jeg ikke, men ble fortalt av han som prøvde å få en bøtte under. Han som lå i sengen under var i koma selv, så han hadde bare lagt seg inn mot veggen og sovet videre.

Neste morgen var det tidlig opp og rydde og vaske faenskapen jeg hadde stelt i stand. Gulv, sengetøy og vask. Dette da ispedd i å gå ut og spy to ganger til.

Deretter var det marsjering og oppstilling på apellplass i 2 timer med taler og utdelinger. Jeg tror jeg hadde fått i meg en cola og noen paracet før dette. Husker ikke nøyaktig, men tror ikke jeg hadde kommet meg igjennom uten.

Første tingen jeg greide å få i meg av mat var en saftis i 16-tiden.



Anonymous poster hash: daa83...87a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smooch

Nyttårsaften var rett og slett en historie for seg selv i fjor. Feiret kvelden med gode venner og drikke hos kjæresten.

Hadde kjøpt inn litt for lite å drikke på(typisk meg), men folk var ganske spandable av seg. Uheldigvis. Utover kvelden fikk jeg i meg smirnoff ice, øl, vikingfjord blanda med smirnoff ice, jäger og captain morgan og cola. Det sier seg selv at det ikke gikk så veldig bra.

Blackout, et par timer hengende over doskåla og hysterisk gråting sammen med mumling ingen forstod(flaut!). Endte kvelden med å sovne over et bord.

Dagen etter angret jeg på at jeg i det hele tatt rørte alkohol. Våkna i senga til kjæresten, uten å helt vite hvordan jeg kom meg dit. Har aldri vært så kvalm før i hele mitt liv og magen var totalt ødelagt. Hvert eneste forsøk på å få i seg mat endte med at magen trua med å tømme seg på stedet. Klarte å få i meg en halv hamburger og et glass vann. Lå i senga hele dagen og sovna til slutt i armene på kjæresten klokka åtte på kvelden.

Jeg lærte heldigvis og har ikke blandet så mye tull siden. Det er fy!

Endret av smooch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg kanskje mer fyllesjuk enn jeg var når jeg ble edru på en øy på vestlandet, hadde kranglet med kjæresten kvelden før og han hadde kjørt fra meg. Jeg tok en tiliters kanne med vann ut av bilen før han dro, knekkebrød og ost og mine ting. Det var han som dro. Jeg vil ikke fortelle hele historien, jeg ba han dra.

Men der stod jeg. Heldigvis fikk jeg haik etter å ha gått i par timer midt på natten før kl seks. Å haike fra vestlandet til Oslo var heller ikke så gøy, men det gikk bra og jeg kom hjem samme dag og da dro jeg rett til en venninne for å få litt trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så mange av de, at de er fortrengt. Husker ikke den verste



Anonymous poster hash: a7dc2...2c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller væste må være på festival i tyskland for to år siden. Lå i en bobil fra morgen til kveld å spydde i en bærepose på campen. Spiste ett halvt rundstykke morgenen før, og fikk ikke i meg mat før 10 på kvelden da kjæresten kom med pommes frites til meg. I år skal jeg i hvertfall ikke drikke vodka redbull på tom mage :P

Anonymous poster hash: bcdc3...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blandet diverse energidrikker med bacardi razz og blitt skikkelig driitings i tenåra. Var ikke mer enn 15 år tror jeg. Trodde jeg skulle dø seriøst, verste jeg har opplevd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For litt over tre år siden. Jeg hadde ikke drukket sprit på over ett år fordi jeg ikke tåler det, holdt meg kun til øl. Denne dagen valgte jeg derimot å takke ja til alle tilbud til sprit i tillegg til all øllet jeg hadde drukket. Det innebærte mange shotter ren sprit. Dagen derpå våknet jeg med en hel masse blackout. Lo meg i hjel da jeg fikk høre alt jeg hadde sagt/gjort. Heldigvis ikke noe hårreisende, bare ekstremt tap av IQ ;) Uansett..Var helt skjelven hele dagen. Kjempekvalm og kjempevondt i hodet. Dette var første og forhåpentligvis siste gang i mitt liv hvor jeg har kastet opp dagen derpå.

Egentlig helt merkelig hvordan jeg klarte å bli så dum og drita, for jeg hadde for lengst lært meg mine begrensninger, så hva som gjorde at jeg valgte å takke ja til all den spriten må gudene vite..Husker det i alle fall ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste fyllesyken jeg har hatt må ha vært i Italia for 4 år siden. Var på Rammstein konsert, og ble invitert på afterparty etterpå der jeg ble servert store mengder russisk vodka og tequila, synes jo dette var kjempestas og forsøkte å tøffe meg litt for vokalisten jeg hadde en stor crush på med å drikke mest mulig. Big mistake! Våknet grytidlig dagen derpå i et 'dressingroom', uten vann, dundrende hodepine, vodka som ville i retur som jeg tvang ned. og med sola stekende. Skoene mine var ødelagt, håret sto rett opp og jeg visste ikke hvilket ben jeg skulle trå på, og dette var FØR jeg reiste meg opp fra sofaen. Aldri mer! Har aldri vært så dårlig som jeg var da.



Anonymous poster hash: bb716...2bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Skulle ta noen tyske venner av meg i skole og innvie de i norsk drikkekultur. Og da jeg vokste opp var det kaffekarsk som var gjengs. Kaffe fikk man alltid tak i, og noen hadde alltid silt noe klunk gjennom lørdagsutgaven av lokalavisa. Fine greier.

Uansett, hjemmebrent er ikke så enkelt å oppdrive i tyske kneiper - men billig fusel-Korn får man tak i. Og kaffe finnes det også. Riktignok sur og stappfull av garvesyre etter timesvis i kaffetrakteren. Men kaffe lell.

Bestilte kaffe og Korn, blandet det slik man blander seg en kaffekarsk, og så begynte elendigheta. Mine tyske venner rynket på nesa og valgte å ikke delta på denne innføringa i nordnorsk drikkekultur.

Om det nå var et utslag av nostalgi og hjemlengsel for min del, vet jeg ikke. Men jeg fortsatte beklageligvis å bælme innpå min improviserte kaffekarsk. Og dette gjorde jeg til åtte-tiden på morgenen. Da fikk jeg endelig for meg at det var på tide å komme meg hjem.

Nå skal det sies at jeg drikker kaffe veldig sjeldent. Og hvis, så er det latte macchiato med en liten espresso oppi.

Jeg våknet tre timer senere med kvalmen og fylleangsten fra helvete. Og ikke F om jeg skulle få til å kaste opp. Neida, fikk bare ligge på sofaen og synes veldig synd på meg selv. Og ikke fikk jeg til å sove mer heller. Fandens koffein!

Men fyllesyka endte ikke her. Når jeg gikk forbi et gatekjøkken, og eimen av frityr-fett slo i mot, måtte jeg bare brekke meg. Stekt kjøtt resulterte også i spying. Alt som luktet sterkt ble ensbetydende med mindre stilfull roping på elgen. Det eneste jeg greide å få ned var vann og salat. Uten dressing. Temmelig tørre greier. Og dette varte i nesten ei hel uke!

Har ikke drukket verken Korn, HB, eller kaffekarsk siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...