Gå til innhold

Vi dro på butikken, hun ble sint!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, hva skal man med fiender når man har sånne venner... samboere, jøss, ja.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Dere må slutte å ta alt så alvorlig i disse trådene. Inger ER sånn på ordentlig, da! :fnise:

Anonymous poster hash: 6c33d...116

jo, min eks var slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere kødder sant?

Når jeg sier jeg ikke vil betale, men hun driter i hva jeg sier, og legger dem oppå alikavel? Totalt respektløst... Så dere som mener jeg er idiot?

-TS

Anonymous poster hash: 5880d...2ea
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fordi vi lurer på hva i all verden problemet hans er når han kan finne på å kverulere på to stakkarslige yoghurter etter 4 års samboerskap gjør at vi automatisk også blir dritsure på småting?

Jeg tror heller det tyder på at ingen av våre menn er såpass rart skrudd sammen at vi har en så tydelig atskilt økonomi som han fremstiller det som.

Ja, selve problemet her er jo i hvilken retning noen velger å ta dette på. Han sa tidligere at hun måtte betale resten selv hvis hun ville kjøpe flere ting. Hun gjorde det, og han satte strek der og viste jenta at et nei er et nei.

Hadde det vært andre veien der et nei blir tråkket på av mannen så hadde dere jo steilet. Jeg trur neppe denne mannen hadde blitt forbanna om han slang opp to fiskesluker på båndet sammen med hennes varer og hun tok det samme trikset mot han. Isåfall ville han vært like tåpelig som henne.

En normal jente hadde ledd av dette og heller tatt hevn neste gang han kom med en liten japp og kastet den på disken sammen med tingene hun skulle kjøpe med et "takk for sist" blink i øyet og et lite smil. Altså ta det som lett erting fremfor å steile helt, og dette av noen skarve kroner.

Det blir så utrulig dobbelt moralsk å skulle kaste dritt mot mannen her når den reaksjonen til jenta uansett også er smålig. Det å bli forbanna over noe så lite er da mye, mye verre enn at man holdt det man sa tdligere. Og er man uenig her så har man rett og slett et problem og et snevert og trist syn på verden og måten å reagere på små uviktige ting på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kødder sant?

Når jeg sier jeg ikke vil betale, men hun driter i hva jeg sier, og legger dem oppå alikavel? Totalt respektløst... Så dere som mener jeg er idiot?

-TS

Yoghurt er ikke snop. Jeg kunne forstått det om det gjaldt en ny gardin liksom..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kødder sant?

-TS

Ikke hør på hylekoret. Dette er standard prosedyre her på KG. "Hva, du satte dama på plass?! DU FORTJENER Å BLI DUMPET"!

Det er helt uvesentlig at det dreier seg om to yoghurter. Det dette handler om er at hun ikke respekterer din økonomi. Hun ville ha en free ride og skrudde på kjerringhysteriet når du satte foten ned for hennes barnslige tøysete jævla ufrie slaveri av dine penger. Det er dette det handler om. Ikke at du ikke kan betale for to yoghurter for å være snill, men at hun forventer det. Som om hun trenger å få betalt matvarene sine av sin mann. Likestilling FTW!

Hvis vi ser for oss at du hadde bedt en kvinne om å betale hadde pipa fått en annen tone. Det er trist, og feministen i meg blir sinna på slike kvinnfolk som ikke tar kontroll over eget liv og individualisme. Denne fillesaken er et uttrykk for et større problem: Kvinner som ikke er sjefer over eget liv, men forventer at mannen skal rydde opp.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt vi vet kan dette være en trend fra hennes side, der hun konsekvent kommer med ekstravarer til seg selv hver gang han skal betale. Vi vet heller ikke noe om parets økonomiske situasjon.

Jeg ser derfor ingen grunn til å kritisere mannen ut fra det som hendte uten at man vet mer. Han ga klar beskjed, hun trodde ikke på ham og ble sur da han mente alvor.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt vi vet kan dette være en trend fra hennes side, der hun konsekvent kommer med ekstravarer til seg selv hver gang han skal betale. Vi vet heller ikke noe om parets økonomiske situasjon.

Jeg ser derfor ingen grunn til å kritisere mannen ut fra det som hendte uten at man vet mer. Han ga klar beskjed, hun trodde ikke på ham og ble sur da han mente alvor.

Hør hør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde dumpa han.

Du er patetisk... Så vist jeg sier jeg vil ha sex, så sier du nei ?? Så driter jeg i at du sier nei og bare peiser på... Nei betyr vel nei ??

Dette hun gjor var overgrep på min økonomi..

-ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du er patetisk... Så vist jeg sier jeg vil ha sex, så sier du nei ?? Så driter jeg i at du sier nei og bare peiser på... Nei betyr vel nei ??

Dette hun gjor var overgrep på min økonomi..

-ts

For det første, det var bare tull. For det andre, du virker veldig aggressiv på økonomifronten.

Det er forskjell på voldtekt og hive på to ekstra yoghurter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kjenner jeg ble veldig glad nå for at vi har felles økonomi..

Anonymous poster hash: 471e4...035

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig med TS her. Hvorfor kan ikke dama betale det selv? Hvorfor er det mannen som må betale?

Anonymous poster hash: e754d...0dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første, det var bare tull. For det andre, du virker veldig aggressiv på økonomifronten.

Det er forskjell på voldtekt og hive på to ekstra yoghurter.

Men hvorfor kunne hun ikke betale det selv da? (Jeg er ikke TS)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kunne hun ikke betale det selv da? (Jeg er ikke TS)

Ekstremt godt spørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...