Gjest hulderjenta Skrevet 15. januar 2016 #861 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Frostrose skrev: Åh, så ulike man kan være! Denne passet meg perfekt! Våkner opp med godt fuktede lepper (og mine var ganske tørre før). Ja, er så surt at den ikke virker på mine, jeg trenger virkelig noe for dem. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollyho Skrevet 15. januar 2016 #862 Del Skrevet 15. januar 2016 Ang. Cosrx-syrene, jeg ble så oppgitt for noen dager siden av all feil-infoen med syrer i KK-gruppa på facebook at jeg tok saken i egne hender og sendte mail til Cosrx selv, såå for di som har lurt på det samme som meg:Dette blir helt sikkert litt utenfor korea-sminke-tema, men kanskje nyttig for noen Først ønsket jeg litt klarhet i syrer og pH på noen av produktene jeg har bestilt meg: - Hyaluronic Acid Intensive Cream Ingen syre & pH 6 (+-0.5) - Hyaluronic Acid Hydra Foam Cleanser Ingen syre & pH 8 (+-1) - Salicylic Acid Exfoliating Cleanser Salicylic Acid 100ppm & pH 8 (+-1) - Natural BHA Skin Returning Emulsion BHA 1% & pH 4.5 (+-0.5) - Natural BHA Skin Returning A-Sol BHA 1% AHA 2% & pH 4.0 (+-0.5) - AHA/BHA Clarifying Treatment Toner BHA 0.1% AHA 0.1% & pH 4.0 (+-0.5) - Good Morning Low pH Gel Cleanser Ingen syre & pH 5.5 (+-1) Videre spurte jeg om det var noen produkter man absolutt ikke skulle blande med hverandre (altså bruke i samme renserutine), dette lurte jeg på fordi det er mye forskjellige svar å få i KK-gruppa. Der blir man gjerne fortalt at Toneren (AHA/BHA Clarifying Treatment Toner) kan blandes med syrer fra andre merker, men at alle andre syreholdige produkter fra Cosrx ikke skal kombineres med andre merker, kun med andre produkter med syrer fra Cosrx. Her fikk jeg til svar at toneren fint kunne kombineres med alle typer merker og syrer, da den fungerer utmerket til å klargjøre huden for produkt med høyt syre-innhold siden denne har en lav pH. Det som ikke skulle kombineres var flere sterke syrer etter hverandre som f.eks. Cosrx Natural BHA Skin Returning A-Sol, Cosrx Natural Skin Returning Emulsion og Cosrx BHA Blackhead Power Liquid. Dette var fordi alle disse er aktive syrer som rett og slett blir for mye på en gang for huden, og spesielt den nordiske siden denne er svakere enn den asiatiske. Alle sin hud er forskjellige og kan selvfølgelig tåle dette, men det var ikke å anbefale og man burde prøve seg forsiktig frem. Dette gjelder da selvfølgelig for andre merker også, at de fint kan brukes, men det er ikke å anbefale siden vår nordiske hud ikke er sterk nok - men det er ikke noe i veien for å prøve seg frem å se om man tåler det allikevel om man ønsker det. De anbefalte å teste på et lite område om man tåler produktene og dette vil jeg nå tro er vanlig praksis, akkurat slik man blir anbefalt om man kjøper "skikkelige" hudpleieprodukter i Norge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2016 #863 Del Skrevet 16. januar 2016 9 timer siden, mollyho skrev: Ang. Cosrx-syrene, jeg ble så oppgitt for noen dager siden av all feil-infoen med syrer i KK-gruppa på facebook at jeg tok saken i egne hender og sendte mail til Cosrx selv, såå for di som har lurt på det samme som meg:Dette blir helt sikkert litt utenfor korea-sminke-tema, men kanskje nyttig for noen Først ønsket jeg litt klarhet i syrer og pH på noen av produktene jeg har bestilt meg: - Hyaluronic Acid Intensive Cream Ingen syre & pH 6 (+-0.5) - Hyaluronic Acid Hydra Foam Cleanser Ingen syre & pH 8 (+-1) - Salicylic Acid Exfoliating Cleanser Salicylic Acid 100ppm & pH 8 (+-1) - Natural BHA Skin Returning Emulsion BHA 1% & pH 4.5 (+-0.5) - Natural BHA Skin Returning A-Sol BHA 1% AHA 2% & pH 4.0 (+-0.5) - AHA/BHA Clarifying Treatment Toner BHA 0.1% AHA 0.1% & pH 4.0 (+-0.5) - Good Morning Low pH Gel Cleanser Ingen syre & pH 5.5 (+-1) Videre spurte jeg om det var noen produkter man absolutt ikke skulle blande med hverandre (altså bruke i samme renserutine), dette lurte jeg på fordi det er mye forskjellige svar å få i KK-gruppa. Der blir man gjerne fortalt at Toneren (AHA/BHA Clarifying Treatment Toner) kan blandes med syrer fra andre merker, men at alle andre syreholdige produkter fra Cosrx ikke skal kombineres med andre merker, kun med andre produkter med syrer fra Cosrx. Her fikk jeg til svar at toneren fint kunne kombineres med alle typer merker og syrer, da den fungerer utmerket til å klargjøre huden for produkt med høyt syre-innhold siden denne har en lav pH. Det som ikke skulle kombineres var flere sterke syrer etter hverandre som f.eks. Cosrx Natural BHA Skin Returning A-Sol, Cosrx Natural Skin Returning Emulsion og Cosrx BHA Blackhead Power Liquid. Dette var fordi alle disse er aktive syrer som rett og slett blir for mye på en gang for huden, og spesielt den nordiske siden denne er svakere enn den asiatiske. Alle sin hud er forskjellige og kan selvfølgelig tåle dette, men det var ikke å anbefale og man burde prøve seg forsiktig frem. Dette gjelder da selvfølgelig for andre merker også, at de fint kan brukes, men det er ikke å anbefale siden vår nordiske hud ikke er sterk nok - men det er ikke noe i veien for å prøve seg frem å se om man tåler det allikevel om man ønsker det. De anbefalte å teste på et lite område om man tåler produktene og dette vil jeg nå tro er vanlig praksis, akkurat slik man blir anbefalt om man kjøper "skikkelige" hudpleieprodukter i Norge Elsk på Cosrx som faktisk tar seg tid til å svare så grundig altså! De bekrefter jo bare det alle medmed litt peiling på hudpleie allerede vet. Nei, hyaluronsyre er ikke en eksfolierende syre, og selvsagt kan man bruke syrer fra ulike merker. Bloggene er veldig flinke til å poengtere YMMV, altså your milage may vary, som betyr at alles hud er forskjellig. Noen kan klæsje alle mulige slags syrer i ansiktet, mens noen bare kan bruke dem noen ganger i uken. Logikk i mitt hode, men det er tydeligvis ikke alle som tenker sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #864 Del Skrevet 16. januar 2016 11 timer siden, mollyho skrev: Ang. Cosrx-syrene, jeg ble så oppgitt for noen dager siden av all feil-infoen med syrer i KK-gruppa på facebook at jeg tok saken i egne hender og sendte mail til Cosrx selv, såå for di som har lurt på det samme som meg:Dette blir helt sikkert litt utenfor korea-sminke-tema, men kanskje nyttig for noen Dritbra at Cosrx svarer, selv om jeg ikke er helt enig med alt. A-sol har lav nok pH ja, men inneholder vel rimelig små mengder syrer? Har sett folk på gruppen som sier at den var ekstremt aktiv for dem, men jeg tenker de heller bare ikke tåler alkohol særlig godt - som er ingrediens #2 i A-sol. Huden min tåler heller ikke alkohol i store mengder, så jeg ville selv ikke brukt den hver dag kanskje, men da har det ingenting med syren å gjøre. Jeg synes sjefsadminen ikke er så konsekvent rundt dette. Noen ganger har hun sagt at aktive syrer (hun kaller det vel "rene syrer" eller noe slikt), ikke skal blandes med NOEN andre produkter som inneholder syrer i det hele tatt, fordi det "blir for mye" - f.eks om en har en rens med BHA (ligger ikke lenge på huden, ergo vil den neppe være særlig aktiv + ofte høy pH), må en kjøpe seg en ny rens uten syre som en kan bruke sammen med det "rene" syreprodukter (dårlig terminologi). Andre ganger igjen virker det som om hun har gått bort fra dette, og resultatet er en forvirret medlemsmasse som slltid trenger hjelp til å finne ut av dette til tross for at de har vært evig lenge på gruppen. Jeg er redd for at om du hadde vist den emailen til admin, ville de fortsatt tolket det som om Cosrx-produkter ikke kan kombineres med noen syreholdige produkter i det hele tatt - altså inkludert de inaktive. Tror neppe de kommer til å endre på det opplegget sitt akkurat. En annen side av problemet er at de ikke skjønner YMMV, og nærmest kveler medlemmer som sier de faktisk bruker tre aktive syreprodukter hver eneste dag, uansett om vedkommende sier det fungerer for dem. Noe annet er jo at de sier at en ikke kan bruke syrer sammen med retinol, siden retinolen vil nøytraliseres. Det tror jeg stemmer, siden retinol må ha en høyere pH enn både LAA, BHA og AHA, men poenget er jo at dersom en ikke påfører de rett etter hverandre, men venter, vil jo pH-en i huden gradvis uansett bevege seg oppover igjen, og dermed er det ikke noe problem å bruke retinol med andre syrer i samme rutine. Noe annet en kan gjøre er jo rett og slett å vaske syren av igjen etter en stund, slik jeg gjør. Null problem. Anonymkode: c5a9d...9d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #865 Del Skrevet 16. januar 2016 Den 13.1.2016 at 22.30, AnonymBruker skrev: Ikke stol på mye av det admin sier der inne. Sjefsadminnen sendte en mail to Cosrx, og fikk til svar at en absolutt ikke burde bruke flere syreprodukter (og jeg snakker om produkter med syre som faktisk er aktive, ikke den idiotiske definisjonen de har på "syreprodukter" inne på den gruppen) samtidig. Admin tolket dette på en eller annen merkelig måte som at det ikke er greit blande Cosrx sine syreprodukter med syrer fra andre merker. Det hun sier gir jo selvsagt ikke mening. Det er ingenting spesielt med Cosrx sine syrer som gjør at ansiktet ditt vil brenne bort dersom du også briker Mizon-syre samtidig. Ingredienser er ingredienser. Admin har faktisk dratt feiltolkningen såpass langt at hun flere gang har sagt at Cosrx AHA/BHA Clarifying Toner ikke kan blandes med f.eks Mizon AHA (siden det er et annet merke). Det er jo helt feil. For det første har toneren såpass lite syre at den ikke regnes for å være aktiv, og for det andre står det på pakningen at den er et daglig produkt som kan brukes sammen med andre syreholdige produkter... Og det står ingen steder på den at det er begrenset til Cosrx-produkter. Er ganske lei hele mennesket, og synes det er irriterende at hun kan fortsette å spre slik feilinformasjon. Hvor mye syre huden tåler varierer fra person til person. Vet om folk på AsianBeauty på Reddit som bruker både Mizon AHA og Cosrx BHA hver eneste kveld, mens min hud ikke tåler mer enn to - tre ganger i uken av hver. Så lenge huden din tåler det er det ikke farlig. Anonymkode: c5a9d...9d7 Hei Det virker som at du (og flere andre her) har god peiling på syre, så jeg drister meg til å spørre et off topic spørsmål. Jeg like veldig god md formulations sin ansiktsskrubb og ansiktsvask. Jeg har lest på forumet her tidligere at det ikke er nødvendig med solkrem fordi jeg har den på huden så kort tid. De senere årene har jeg imidlertid fått en del pigmentflekker og jeg er redd det er fordi jeg bruker disse to produktene uten solkrem. De inneholder glycolsyre. Her er ingredienslisten for ansiktsskrubben: Purified Water (Aqua), Polyethylene, Glycolic Acid (and) Ammonium Glycolate, Ammonium Lauryl Sulfate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate (and) PEG-100 Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Magnesium Aluminum Silicate, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Xanthan Gum, Fragrance (Parfum), MethylPARABEN, PropylPARABEN. 15% Glycolic Compound pH balanced (pH 3.8) Dermatologist tested, non-comedogenic, allergy tested. Her er ingredienslisten for ansiktsvasken: Water (Aqua), Ammonium Glycolate, Cetyl Alcohol, Sucrose Cocoate, Stearyl Alcohol, Sorbitol, Ammonium Laureth Sulfate, Glycolic Acid, Bisabolol, Allantoin Glycyrrhetinic Acid, Methylparaben, Propylparaben 1/17/11 Må jeg bruke solkrem når jeg bruker disse produktene? Anonymkode: 5e5c4...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #866 Del Skrevet 16. januar 2016 15 timer siden, hulderjenta skrev: Ja, er så surt at den ikke virker på mine, jeg trenger virkelig noe for dem. ☺ (Ikke koreansk, men Sensai er Japansk mener jeg så det er iallfall asiatisk: http://www.sensai-cosmetics.com/no/products/skincare/cellular_performance/total_lip_treatment.html - denne svindyr, men fantastisk.) Anonymkode: 5e5c4...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 16. januar 2016 #867 Del Skrevet 16. januar 2016 ^ Takk for tipset! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #868 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg kjenner meg litt usikker på hvilke produkter som er nødvendig og hvilke som bare blir rart å smøre lag på lag. Bør man ha syre for effekt? Jeg har lyst på både en essence, serum og emulision, men hjelper det? Ellers glad for aktivitet i denne tråden. Lei av Facebook. Ps. Vi har jo kommet med andre tips en bare koreansk før, så hyggelig å fortsette med det Anonymkode: 6441c...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 16. januar 2016 #869 Del Skrevet 16. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg litt usikker på hvilke produkter som er nødvendig og hvilke som bare blir rart å smøre lag på lag. Bør man ha syre for effekt? Jeg har lyst på både en essence, serum og emulision, men hjelper det? Ellers glad for aktivitet i denne tråden. Lei av Facebook. Ps. Vi har jo kommet med andre tips en bare koreansk før, så hyggelig å fortsette med det Anonymkode: 6441c...31c Det kommer litt an på huden din. Det mest nødvendige vil jeg si er rens, toner og fukt. Og kanskje øyekrem. Deretter velger du apmouller, serum, essence m.m. etter hva du trenger. Jeg bruker alle steg utenom emultion, og de har god virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollyho Skrevet 16. januar 2016 #870 Del Skrevet 16. januar 2016 Fikk utrolig godt inntrykk av Cosrx ved at di svarte på mailen min med en gang (di svarte midt på natta etter jeg sendte den på ettermiddag, så tror den ble svart på kjappt med tanke på tidsforskjell). Akkurat det her med syrer har engasjert meg så enormt (utenfor kk-gruppa) for jeg synes at man skal være litt kilde-kritisk og tenke seg litt om selv. F.eks. er det jo mye snakk om pH som jo er viktig, men ikke alle skjønner dette selv om det er en del av grunnskolen i Norge (ja, det er selvfølgelig lenge siden for noen ). Et lite google-søk på engelsk, være litt kritiske til hvilke linker man leser også har man plutselig mye mer forståelse for dette her med syrer enn det som kommer frem gjennom admin. i gruppa hvertfall. Gruppa er god, det kan man ikke si noe på! Det er helt enormt mange mennesker der som skriver sine personlige meninger om produktene, noe som er gull verdt når man skal prøve seg frem, men det drukner veldig i spørsmål som admin. burde fått klarhet i for lenge siden, slik at det ble slutt på det... Jeg synes i hvertfall det var veldig kjekt å finne forumet her, der man kan være litt mer åpen ang. kritikk og ris/ros til produktene uten å bli halshugget Så i hvertfall ang. Cosrx, om noen lurer på noe og ikke vil sende mail til Cosrx selv så er det bare til å hive ut spørsmål så kan jeg godt sende en ny mail, men ikke vær redd for å maile di! Et så hyggelig svar som jeg fikk, og det står tross alt på hjemmesiden deres noe om at di ikke bruker tid og penger på markedsføring, men heller kontakt med kunder (...noe i den duren hvertfall) Grunnen til at di ikke anbefaler at man bruker flere syrer sammen med Cosrx A-sol, vil jeg tro er fordi den inneholder 2% AHA (som slik jeg har forstått skal etter BHA om man bruker flere syrer), ikke et rent syreserum som f.eks Mizon sitt AHA med 8%, men det er jo godt mulig at Alkoholinnholdet i A-sol gjør at man blir mer sensitiv/uttørket(?) og dermed bør man la huden få hvile?Ikke noe kilder på akkurat det med alkoholen, men det virker litt logisk i mitt hodet siden alkohol er uttørkende og kanskje mer syrer etter dette vil gjøre mer skade enn godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollyho Skrevet 16. januar 2016 #871 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Sier meg helt enig med rens, toner og fukt er det viktigste! Jeg sliter en del med kviser på hake og langs kinn-ben, og har derfor begynt med disse Cosrx-produktene. Akkurat nå bruker jeg kun:(Oljerens) Mizon - No. 1 King's Berry Cleansing OilLiker denne veldig godt og er faktisk den eneste oljerensen jeg har kjøpt (stooor flaske på 410ml), føler den gjør det den skal! Løser raskt opp sminken, bruker ca. 2 pump fra flasken og det holder til både ansikt og hals.(Skumrens) Cosrx - Good morning low pH Gel cleanserBrukt denne i rundt en uke, og føler den gjør så godt! (Morgen & Kveld) Har tidliger brukt Innisfree Jejubija anti trouble facial foam fra oktober-januar, men følte liksom ikke at denne gjorde noe for huden min. Har også prøvd Innisfree Jeju Volcanic Pore Cleansing Foam som jeg følte huden likte bedre enn den andre fra Innisfree.Skal på sikt også bruke di andre skumrensene innimellom, men vil ta dette heeelt rolig så huden får tid til "kjenne" di forskjellige produktene ordentlig.(Toner) Cosrx - AHA/BHA Clearifying Toner Denne i kombinasjon med det andre fra Cosrx som jeg bruker tror jeg er det som gjør at jeg for tiden har en del kviser som kommer, men forsvinner før di rekker å komme skikkelig frem. Har tidligere brukt toneren i samme serie som Innisfree Jeju Volcanic Pore Cleansing Foam, men dette var bare rundt 1 uke så kan ikke helt si noe om jeg likte den eller ikke. Før det brukte jeg Wonder Pore sin toner, og denne følte jeg bare tørket ut huden (føltes helt stram ut etterpå) men denne inneholder mye alkohol så det må man vel nesten forvente. Har planer om å bestille meg en toner som gir fukt, så kan jeg senere kun bruke AHA/BHA Clearifying Toner når jeg skal bruke produkter som A-sol i rutinen.(Syre) Cosrx - Skin Returning A-SolDenne har jeg lenge brukt litt av og på, en dag her og der, så har absolutt ikke brukt potensialet som jeg tror ligger i denne og prøver nå å bruke den 2-3 ganger i uken og øker litt og litt på. Misstenker at huden min absolutt ikke liker når jeg påfører f.eks. denne med bomull-pads så dette har jeg sluttet med og huden har ikke like mye utbrudd lenger, dette gjelder også med toneren og serum. Sprayer i hånda og klapper forsiktig i ansiktet.(Serum/Booster?) Purebess - Galactomyces 100% serumKun brukt denne litt av og på, men har di siste dagene begynt å bruke den fast og kvelden for å se om den har noen effekt. Venter på øyekrem i samme serie.(Ansiktskrem / Sleeping pack) Cosrx - Ultimate Moisturizing Honey Overnight MaskBurkt denne i rundt en uke, føles så god på huden! Om dagen bruker jeg et litt tynnere lag (mindre produkt) enn om kvelden. Har er planer om å prøve ut Hyaluronic Acid Intensive Cream og se om den kan fungere som en dagkrem.(Solkrem) Secret Key - Snail Repairing Sun CreamEneste solkremen jeg har kjøpt og kan ikke sammenlignes med norske solkremer, har lyst å teste ut Cosrx sin solkrem, men er godt fornøyd med denne jeg har. Ikke noe reaksjoner og tørker fort inn. Andre produkter:Som jeg har brukt en del frem til januar, nå er jeg all-in på Cosrx, men liker allikevel noen av disse produktene!Elizavecca - Carbonated Bubble Clay MaskPrøver å bruke denne 1 gang i uken, liker hvordan den føles på (også er den jo ganske artig da!). Ser litt redusering i sorte prikker etter jevnt bruk av denne så derfor bruker jeg den en gang i uka. Føler meg litt "stram i maska" etterpå så styrer ikke på med noe syrer osv samme dag som jeg bruker denne, tar gjerne en beroligende sheet-mask om jeg har tid.Innisfree - Jeju Volcanic Pore Clay Mask OriginalFøler denne i kombinasjon med bubble clay mask reduserer mye av sorte prikker og synlige porer (?) Bruker denne enda sjeldnere enn bubble clay mask, men vil prøve fremover å bruke dem annenhver uke og se om det gjør godt. (Men først skal Cosrx-produktene testes ut!)Elizavecca - Milky Piggy Moisuture Sparkle CreamDenne gir heeeelt enormt med "sparkle", og jeg liker godt å bruke den under sminke. Men føler den svir pitte-pitte-litt, så er faktisk litt usikker på om huden min liker den like god som jeg liker resultatet av denne + sminke..Benton - Aloe Propolis Soothing GelSynes denne er god å bruke etter f.eks. bubble clay mask, men også kjempegod på brannsår, kutt osv!Etude House - My Lash SerumMy Lash Serum fungerte kjempegodt på mine vipper når jeg brukte det fast morgen og kveld!Holika Holika - Before and After Mask SheetLiker disse sheet-maskene, beroligende og gode på huden. Venter nå på en del masker fra Innisfree.TonyMoly - Pandas Dream White Hand CreamHar ikke spessielt tørre hender, men jeg synes denne lukter godt og gjør hendene kjempemyke.Skinfood - Black Sugar MaskDette var aaalt for grov for min hud, synes den gjorde en smule vondt, så den har blitt stående i skapet.Mizon - Snail Recovery Gel CreamDenne likte ansiktet mitt ikke i det hele tatt, brukte den i ansiktet i rundt 1 mnd og med en gang jeg sluttet så ble det mindre utbrudd... På brannsår og kutt derimot er den gull! Kuttet meg godt i fingeren og smurte på det her så fort som såret hadde fått en "hinne" på seg. Fortsatte med det noen 2-3 ganger igjennom de neste dagene og såret var ikke synlig lenger! Dette var tydeligvis hele Korea-kjøpshistorikken min som er mottatt av varer som jeg har prøvd! Kanskje noen andre vil dele sine erfaringer også? Endret 16. januar 2016 av mollyho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 16. januar 2016 #872 Del Skrevet 16. januar 2016 Så bra og fyldig innlegg Mollyho! Måtte nesten legge til flere av produktene i ønskelisten min Jeg har som kanskje noen har lest hatt en nokså kraftig reaksjon med kviser, og stoppet for en periode med alt. Nå for tiden har jeg begynt sakte, og innført alt på nytt litt roligere. Prøver å lage en lignende oversikt over det jeg bruker per dagsdato. Det jeg bruker akkurat nå er: Innisfree bija trouble facial foam: Var en periode redd for jeg reagerte på denne, men synes huden har kommet seg. Jeg er dårlig til å se forskjeller, men føler denne renser godt. Føler ikke det er slik at den tar vekk alle kviser på magisk vis som noen påstår, men huden blir ren. Liker spesielt godt den kalde følelsen man får når man påfører den! Wonder pore toneren: Snart brukt opp en flaske med denne, men har som sagt hatt en stor pause med alle produktene, inkludert denne. Har begynt rolig opp igjen nå, og synes den er helt grei. Den er ganske sterk, men jeg føler huden kjennes ekstra ren ut da. Noe stram! Er snart tom, og da kommer jeg nok til å kjøpe en annen for å prøve. Gjerne med syre! Skinfood parsley & mandarin emulsion: For de som ikke er kjent med emulision, så er iallefall denne som en veldig tynn krem i konsistens. Den alene er egentlig ikke nok fuktighet, men det er den jeg har tilgjengelig akkurat nå som jeg tåler, og vil ikke ta inn så mye inn i rutinen nå. Tror den skal være god for litt uren hud, samtidig som den gir litt fukt. Secret key starting treatment eyecream: Dette var egentlig et spontantkjøp, og jeg har snart brukt opp hele. Synes faktisk denne er en veldig god basic øyekrem. Vet ikke om det hjelper for rynker, da jeg ikke har fått noe særlig ennå. Jeg har en del milier, og denne har verken gjort det bedre eller verre. Kommer nok til å prøve en annen nå når jeg er tom, men denne kommer jeg sikkert til å kjøpe igjen da den gir greit med fukt uten å svi, klø eller være for fet. Skinfood black sugar mask: Har blitt vedig glad i denne i det siste. Pleier å først ha den på i 20 minutt, for å så skrubbe forsiktig(gjerne blandet med litt vann, olje eller toner da den er litt grov) og skyller av. Huden blir fin og glatt, samtidig som den ikke føles helt stram og uttørket. Holika Holika soda pore cleansing oil: Bruker den egentlig bare til å fjerne øyesminke nå, da jeg er livredd for å få kviseutbrudd. Kommer nok til å bruke denne over hele ansiktet når jeg blir litt flinkere med solkrem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 17. januar 2016 #873 Del Skrevet 17. januar 2016 Føler jeg spammer litt, men har akkurat lagt inn noen bestillinger og lurer på om noen har erfaringer å dele? -Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream -Missha Bubble Maker Face -[MIZON] Collagen Power Firming Eye Cream -Mizon Witch Hazel 90% Toner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. januar 2016 #874 Del Skrevet 17. januar 2016 OKEI. Jeg er altså medlem i denne gruppen.. Så stiller jeg spørsmål om noen har noe å anbefale mor krusete hår og evt teit hud rundt mens. En maske eller noe for tørr, normal og fet hud.. Får så svar og ber deretter om link til de produktene slik at jeg evt slipper å bestille feil.. Nei, DET går ikke - for admin har bestemt at det ikke går. Jeg er der fordi jeg søker råd mot både problemhår og problemhud.. ikke for å bli mata med alt som ikke er lov.. Er det noen her som kan anbefale noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 17. januar 2016 #875 Del Skrevet 17. januar 2016 21 minutter siden, snoopy_93 skrev: OKEI. Jeg er altså medlem i denne gruppen.. Så stiller jeg spørsmål om noen har noe å anbefale mor krusete hår og evt teit hud rundt mens. En maske eller noe for tørr, normal og fet hud.. Får så svar og ber deretter om link til de produktene slik at jeg evt slipper å bestille feil.. Nei, DET går ikke - for admin har bestemt at det ikke går. Jeg er der fordi jeg søker råd mot både problemhår og problemhud.. ikke for å bli mata med alt som ikke er lov.. Er det noen her som kan anbefale noe? De er litt vel strenge på det, men det er påstått at prisene faktisk har gått opp pga linkingen. Det er lov å få navn slik du bare søker selv, men ikke selve linken Har deseverre ingenting å anbefale deg. Ps: Om du vil være anonym er det veldig lett å finne ut hvem du er basert på denne innlegget, bare sånn du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 17. januar 2016 #876 Del Skrevet 17. januar 2016 8 timer siden, snoopy_93 skrev: OKEI. Jeg er altså medlem i denne gruppen.. Så stiller jeg spørsmål om noen har noe å anbefale mor krusete hår og evt teit hud rundt mens. En maske eller noe for tørr, normal og fet hud.. Får så svar og ber deretter om link til de produktene slik at jeg evt slipper å bestille feil.. Nei, DET går ikke - for admin har bestemt at det ikke går. Jeg er der fordi jeg søker råd mot både problemhår og problemhud.. ikke for å bli mata med alt som ikke er lov.. Er det noen her som kan anbefale noe? Jeg ser at du har fått flere svar nå. Trenger du fortsatt flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #877 Del Skrevet 17. januar 2016 Hei. Jeg kom tilfeldigvis over denne siden http://www.beautymall.no/ Noen som har erfaringer med å handle herfra...? Anonymkode: 9e2e4...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 18. januar 2016 #878 Del Skrevet 18. januar 2016 Tråden er ryddet for personhets samt svar til dette. - Saraby, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollyho Skrevet 18. januar 2016 #879 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Jeg har ikke hørt om denne nettsiden, BeautyMall Men ser at prisene kanskje er litt "stive"? Eksempel:- ETUDE HOUSE, Dear girls oil control pact Ebay: 63kr BeautyMall: 119kr- ETUDE HOUSE, I need you mask sheet Ebay: 3pk. 40kr BeautyMall: 1x39kr- HOLIKA HOLIKA, Baby Silky Foot One Shot Peeling Ebay 38kr BeautyMall: 179kr- INNISFREE, Apple Juicy Cleansing Oil Ebay: 125kr BeautyMall: 249kr- INNISFREE, Long Wear Cushion Ebay: 141kr BeautyMall: 229kr Endret 18. januar 2016 av mollyho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #880 Del Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, mollyho skrev: Jeg har ikke hørt om denne nettsiden, BeautyMall Men ser at prisene kanskje er litt "stive"? Eksempel:- ETUDE HOUSE, Dear girls oil control pact Ebay: 63kr BeautyMall: 119kr- ETUDE HOUSE, I need you mask sheet Ebay: 3pk. 40kr BeautyMall: 1x39kr- HOLIKA HOLIKA, Baby Silky Foot One Shot Peeling Ebay 38kr BeautyMall: 179kr- INNISFREE, Apple Juicy Cleansing Oil Ebay: 125kr BeautyMall: 249kr- INNISFREE, Long Wear Cushion Ebay: 141kr BeautyMall: 229kr Takk for svar Ja, når du sier det syns jeg kanskje det var litt vel mye...? Stusser også på at de åpnet i Oktober, så ikke sett noen reviews eller lignende, så er usikker på om jeg tørr kjøpe derfra... Anonymkode: 9e2e4...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå