Poppie Skrevet 24. august 2014 #281 Del Skrevet 24. august 2014 Kjempeglad jeg kom over denne tråden! Har bestilt Etude lip tint (3 farger) og lakseconcealeren... Håper virkelig at huden min tåler concealeren da jeg er en allergiker. Er det noen som har fått reaksjon? (da mener jeg elveblest og hevelse..) Som jeg skrev lenger opp; jeg reagerte da jeg la den under øynene, ble rød og sår. Men ellers i ansiktet har den vært som en drøm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 24. august 2014 #282 Del Skrevet 24. august 2014 Som jeg skrev lenger opp; jeg reagerte da jeg la den under øynene, ble rød og sår. Men ellers i ansiktet har den vært som en drøm Takk. Da skal jeg være forsiktig og teste den på armen først. Bra den ikke kostet så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 26. august 2014 #283 Del Skrevet 26. august 2014 Er så fornøyd med den lilla BB-kremen fra Holika Holika! Noen som har en god primer å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 26. august 2014 #284 Del Skrevet 26. august 2014 Er så fornøyd med den lilla BB-kremen fra Holika Holika! Noen som har en god primer å anbefale? Sjekk innlegget mitt på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #285 Del Skrevet 26. august 2014 Er ikke den lakseconcealeren mest laget for å bruke under øynene? Tenker farge og konsistens. Tror iallfall det er lurt å sjekke speilet i dagslys før man går ut døren om man har brukt den andre steder enn under øynene. Anonymous poster hash: 5e5c4...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 27. august 2014 #286 Del Skrevet 27. august 2014 Er ikke den lakseconcealeren mest laget for å bruke under øynene? Tenker farge og konsistens. Tror iallfall det er lurt å sjekke speilet i dagslys før man går ut døren om man har brukt den andre steder enn under øynene. Anonymous poster hash: 5e5c4...af5 Noen som har brukt den andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 27. august 2014 #287 Del Skrevet 27. august 2014 Noen som har brukt den andre steder? Bruker den på nesevingene og på noen arr jeg har på haka. Er perfekt farge for min hud, klasjer bare litt mineralfoundation over og det er null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 27. august 2014 #288 Del Skrevet 27. august 2014 Bruker den på nesevingene og på noen arr jeg har på haka. Er perfekt farge for min hud, klasjer bare litt mineralfoundation over og det er null stress Ah..Ja sånn ja! Det gjør jeg også iblandt er jo en concealer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #289 Del Skrevet 3. september 2014 Har dere noen øyenskyggepaletter å anbefale? Jeg er på jakt etter gave til to tenåringsjenter.Anonymous poster hash: 03342...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. september 2014 #290 Del Skrevet 3. september 2014 Har dere noen øyenskyggepaletter å anbefale? Jeg er på jakt etter gave til to tenåringsjenter.Anonymous poster hash: 03342...52b Har ikke prøvd så mye koreansk øyenskygge, men kan sterkt anbefale deg en palette fra Sleek! Mange farger, fantastisk pigmentering, og mye å velge mellom. I tillegg får du utrolig mye for prisen. HER er noen alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #291 Del Skrevet 4. september 2014 Har ikke prøvd så mye koreansk øyenskygge, men kan sterkt anbefale deg en palette fra Sleek! Mange farger, fantastisk pigmentering, og mye å velge mellom. I tillegg får du utrolig mye for prisen. HER er noen alternativer Tusen takk for tips. Spørs om det ikke blir en til meg selv også Anonymous poster hash: 03342...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 5. september 2014 #292 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Vil bare tipse om eopenmarket.com ! Der kan man bestille mystery box til $6 + shipping $3. Får minimum 30 samples. Hadde en kupongkode (cosmetic1598) som skulle gi 7% rabatt, men da jeg tastet den inn, fikk jeg hele summen i rabatt! Så betalte bare shipping :-) Endret 5. september 2014 av Sommernatt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 5. september 2014 #293 Del Skrevet 5. september 2014 Vil bare tipse om eopenmarket.com ! Der kan man bestille mystery box til $6 + shipping $3. Får minimum 30 samples. Hadde en kupongkode (cosmetic1598) som skulle gi 7% rabatt, men da jeg tastet den inn, fikk jeg hele summen i rabatt! Så betalte bare shipping :-) Takk for tips Samples burde egentlig være gratis, men når man kun betaler for frakt så. Gleder meg, elsker slike prøver! Vet du noe om tiden det tar før man får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 5. september 2014 #294 Del Skrevet 5. september 2014 Takk for tips Samples burde egentlig være gratis, men når man kun betaler for frakt så. Gleder meg, elsker slike prøver! Vet du noe om tiden det tar før man får? Regner med det er vanlig Korea-frakt-tid, har aldri tatt lengre enn en uke når jeg har bestilt! Men, tror det er helligdager av noe slag mellom 5. - 9. sept.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 5. september 2014 #295 Del Skrevet 5. september 2014 Vil bare tipse om eopenmarket.com ! Der kan man bestille mystery box til $6 + shipping $3. Får minimum 30 samples. Hadde en kupongkode (cosmetic1598) som skulle gi 7% rabatt, men da jeg tastet den inn, fikk jeg hele summen i rabatt! Så betalte bare shipping :-) Wii, bestilt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 5. september 2014 #296 Del Skrevet 5. september 2014 Vil bare tipse om eopenmarket.com ! Der kan man bestille mystery box til $6 + shipping $3. Får minimum 30 samples. Hadde en kupongkode (cosmetic1598) som skulle gi 7% rabatt, men da jeg tastet den inn, fikk jeg hele summen i rabatt! Så betalte bare shipping :-) Vet du om noen som har handlet herfra før? "Default welcome msg!", skrivefeil rundt på siden og et par andre ting virker litt mistenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 6. september 2014 #297 Del Skrevet 6. september 2014 Vet du om noen som har handlet herfra før? "Default welcome msg!", skrivefeil rundt på siden og et par andre ting virker litt mistenkelig. Er ganske mange som har kommentert under produktene (kan jo være fake) og da jeg googlet eopenmarket+mystery box fikk jeg opp mange blogger som hadde blogget om det, i verste fall får jeg tilbake pengene fra paypal hvis det ikke kommer noen pakker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 6. september 2014 #298 Del Skrevet 6. september 2014 Er ganske mange som har kommentert under produktene (kan jo være fake) og da jeg googlet eopenmarket+mystery box fikk jeg opp mange blogger som hadde blogget om det, i verste fall får jeg tilbake pengene fra paypal hvis det ikke kommer noen pakker :-) Ok, takk for svar. Og paypal er jo safe uansett, det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #299 Del Skrevet 6. september 2014 Har fått baby face pore powder, skal man bruke det før eller etter sminke? Hvis det er før, er det da før eller etter fuktighetskrem? Det er vel meningen at man skal bruke den til slutt, men jeg bruker først en primer før jeg tar på pudderet. Deretter tar jeg på foundation, og jeg merker STOR forskjell med og uten pudderet! :D Anonymous poster hash: cf3a8...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 7. september 2014 #300 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan er deres Koreasminke-rutiner? - Fuktighetskrem (ikke Koreansk) - Lakseconcealer - Holika Holika BB (lilla) - Baby face pore powder - Bronzer (ikke Koreansk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå